Più di 9 milioni di dosi di vaccinu Covid-19 fattu in Cina

Più di un milione di dosi di vaccina covid sò state fatte in u geniu
Più di un milione di dosi di vaccina covid sò state fatte in u geniu

Zeng Yixin, Vicepresidente di a Cummissione Naziunale di Salute di a Cina, hà annunziatu chì più di 9 milioni di dosi di vaccini Covid-19 sò stati fatti in Cina.

Parlendu à a cunferenza di stampa urganizata da u Meccanismu di Prevenzione è Controlu Cunghjuntu Covid-19 di u Cunsigliu di Statu Cinese oghje, Zeng Yixin hà dichjaratu chì un totale di più di 9 milioni di dosi di vaccini Covid-19 sò stati fatti in tuttu u paese finu à a data, è hà dettu chì i vaccini Covid-19 sviluppati da a Cina sò sicuri, hà dettu chì hè statu pruvatu una volta di più.

Zeng hà dichjaratu chì cù l'usu cundizionale di i vaccini Covid-19 è l'aumentu ulteriore di a capacità di produzzione di vaccini, u prugramma di vaccinazione di l'individui à risicu altu è i citadini ordinari serà regularmente avanzatu è i vaccini gratuiti seranu furniti à u publicu.

U scopu di u prugettu di vaccinazione hè di vaccinà e pupulazioni adattate per creà una barrera immune in Cina è per prevene a diffusione di l'epidemie in tuttu u paese.

Facendu dichjarazioni in a cunferenza di stampa, Cui Gang, Auditore di u Centru per a Prevenzione di Malattie di a Cummissione Naziunale di Salute, hà annunziatu chì e persone in risicu seranu priurità in a vaccinazione è chì i centri di vaccinazione 25 sò stati determinati in questu cuntestu.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*