A seconda parte di i vaccini urdinati da a Cina in Istanbul

A seconda parte di i vaccini urdinati da u geniu hè in Istanbul
A seconda parte di i vaccini urdinati da u geniu hè in Istanbul

A seconda parte di a seconda spedizione di 19 milioni di dosi di vaccini urdinate da a Cina in a lotta contru Covid-10 hè stata purtata à l'aeroportu di Istanbul.

A spedizione di vaccini cuntinueghja in cunfurmità cù u prugramma di furnimentu. L'aviò THY, chì portava a seconda parte di 10 milioni di dosi di i 3.5 milioni di dosi di vaccina cinese chì venenu da a Cina, sbarcò à l'aeroportu di Istanbul in a matina.

10 milioni di dosi di vaccina, chì hè a prima parte di a seconda spedizione di 6.5 milioni di dosi di vaccini CoronaVac urdinate da a Cina in u scopu di a lotta contru coronavirus, sò stati purtati in Turchia à u principiu di a settimana.

Da sta mane, a seconda parte di i restanti 3 milioni è mezu di dosi di vaccina hè ghjunta. I vaccini purtati à u paese in cuntenituri speciali sò stati cacciati da l'aviò è e prucedure doganali sò state realizate. I vaccini seranu distribuiti in tutta a Turchia dopu e teste di sicurezza.

Annunziendu l'arrivu di i vaccini, u Ministru di a Salute Koca hà dettu: "A spedizione di vaccini continuarà in cunfurmità cù u prugramma di furnimentu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*