U novu UAV WJ-700 di a Cina hà fattu u so primu volu

a nova industria di difesa wj subcontrata di jinn
a nova industria di difesa wj subcontrata di jinn

U veìculu aereo senza pilota WJ-700, sviluppatu da a Cina, hà fattu successu u so primu volu, signalendu chì hà da fà una rapida entrata in l'industria di difesa. U veìculu aereo senza pilota WJ-13, chì hà fattu una impressione dopu u so primu volu u 700 di ghjennaghju, attira l'attenzione cù u so equipamentu tecnologicu assai novu è avanzatu.

Sviluppatu da un istitutu affiliatu cù a China Aerospace Science and Industry Corporation, l'indicatori basi di u WJ-700 cum'è a resistenza, a gamma è a capacità di trasportu sò assai avanti di i so cuncurrenti.

Sicondu a dichjarazione fatta da China Aerospace Science, u novu UAV combina alta altitudine, alta velocità, longa resistenza è grande capacità di carichi. U veiculu, chì attualmente hà pocu analoghi, si cuncentra in i bisogni di u mercatu lucali è internaziunali in i prossimi cinque à 10 anni.

Hè nutatu chì u UAV, chì hè dichjaratu chì hè capaci di fà attacchi precisi nantu à ogni tipu di superfici da l'aria, creà un novu mudellu in questu campu.

Hè stimatu chì e vendite di UAV militari di a Cina ghjunghjeranu à 2024 miliardi di yuan (25 miliardi $) per u 17, righjunghjendu circa 2,6 per centu di u mercatu globale di UAV. Sicondu l'articulu publicatu nantu à u contu WeChat di u dipartimentu di publicità di l'Armata di Liberazione di u Populu Cinese, l'ingressu tutale di i veiculi aerei senza pilotu di l'armata cinese serà più di 10 miliardi di yuan in 110 anni.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*