Cumu esse felice mentre a pandemia cuntinueghja a solitude?

cumu esse felice mentre a pandemia hè sola
cumu esse felice mentre a pandemia hè sola

U prucessu di pandemia hà fattu a distanza suciale, cume a maschera è l'igiene, una parte indispensabile di a nostra vita. Inoltre, a restrizione suciale chì hè ghjunta à riduce u risicu di trasmissione di virus hà cambiatu l'umore di parechji di noi. I carichi psicologichi di a sulitudine è l'incapacità di socializà forza a nostra vita. Allora, faccia à faccia, hè pussibule esse felice quandu ùn pudemu micca esse inseme ? Rispondendu à sta quistione, u psicologu clinicu Yeşim Karakuş di l'Hospital Internazionale Acıbadem hà dettu: "Una cumunicazione efficace contr'à u stress di a vita di ogni ghjornu hè una di e più grande fonti di forza è resistenza per noi cum'è spezia suciale. Per sopravvive à stu prucessu in una manera più sana, mantenemu a nostra distanza suciale, ma ùn tagliamu micca e nostre cunnessione suciale ". dice.

Avemu scontru cù a sulitudine di a pandemia

Covid-19 ùn hà micca solu causatu una infezione chì hà fattu i nostri corpi malati; Ci hà ancu causatu à campà in un periodu induve ùn pudemu micca esce o abbraccià i nostri amati, è dunque scontru un novu aspettu di u cuncettu di "solitudine". Yeşim Karakuş "Se vi sentite ansioso, preoccupatu, angustiatu, stancu, tristu per parechje prublemi è avete sperimentatu sti sentimenti più intensamente ultimamente, ùn site micca solu. Parechje persone sperienze i stessi sentimenti. In questu prucessu, pò esse difficiule di gestisce e nostre emozioni negattivi per via di a perdita di parechje tradizioni è abitudini. "Hè comprensibile è normale per noi di sente queste emozioni durante stu periodu di pandemia in cui simu", dice.

Allora chì fà per trattà stu statu emutivu? Sicondu Yeşim Karakuş, hè necessariu di pusà è di parlà cù e nostre emozioni è accettà ciò chì sentimu cum'è hè, invece di pruvà à ignurà u nostru dulore, tristezza, paure è ansietà, soprattuttu in i ghjorni chì simu cunfinati à e nostre case. , o constantemente voce e lagnanza di tali prublemi.

Ascoltate i vostri sentimenti!

U psicologu clinicu Yeşim Karakuş, chì hà dettu chì a sulitudine è esse alluntanatu da l'ambiente suciale contraddite a natura umana; "Semu una spezia suciale. U nostru sviluppu è a salute mentale sò furmati da e nostre relazioni è u nostru ambiente. Dunque, quandu si tratta di a nostra salute mentale è benessere, ùn pudete micca separà e persone da u so ambiente psicosociale. Ma vale a pena ricurdà quì chì cum'è umani avemu una capacità incredibile per esse inseme emotivamente, ancu s'è simu separati da a distanza fisica ".

Yeşim Karakuş, enfatizendu chì hè inevitabbile per sente emozioni negative quandu a nostra vita hè disordinata, è chì ùn simu micca solu in questa situazione, hà dettu: "In questu prucessu, induve passemu più tempu cun noi stessi, lascemu i nostri pinsamenti è parlemu. cù i nostri sentimenti. E nostre emozioni è i nostri sentimenti aspettanu per esse capitu. L'emozioni negative chì sperimu è e nostre cumpetenze di affruntà, sia sane o micca, sò in realtà quì per pruteggeci è assicurà a nostra sopravvivenza. Lasciate vene sti sintimi, insegnici qualcosa, ma ùn lasciamu micca stà.

Cumu pudemu trattà cù l'incertezza?

"A vita cuntene sempre una certa incertezza. A parolla incertezza hè un cuncettu apertu chì ùn hà nè principiu nè fine. Stu prucessu di pandemia chì avemu avutu implica un statu di "incertezza" in parechji prublemi, è sta situazione hà effetti psicologichi nantu à noi. Allora, cumu pudemu affruntà stu prucessu incertu chì avemu avutu ? Rispondendu à sta quistione, u psicologu clinicu Yeşim Karakuş hà dettu: "In casu d'incertezza, u nostru cumpurtamentu di ricerca constantemente di informazioni aumenta perchè ùn avemu micca infurmazioni nantu à u sughjettu. Quandu simu in una situazione d'incertezza, vulemu piglià assai infurmazione (verita o sbagliata) da quelli chì ci circondanu per affruntà l'emozioni negativi chì avemu avutu. "U desideriu di sapè più di u solitu aumenta l'incertezza invece di eliminà." dice.

Spieghendu chì u prucessu di incertezza provoca a necessità di ottene infurmazioni nantu à questu sughjettu, Karakuş hà dettu; "Segue constantemente i casi, parlendu spessu cù e persone cun quale cumunichemu nantu à u prucessu di coronavirus, u periodu pandemicu è diversi rumuri derivati ​​​​su questu sughjettu, ancu cuntinuendu e conversazioni solu in questu quadru, sempre à pruvà à fà predizioni nantu à quandu u prucessu finisce. o questioni simili, invece di riduce l'incertezza. " "Conduce à l'allargamentu", dice. Ellu dichjara chì stimulà constantemente u sistema nervu è mantene a alerta rende a persona più ansiosa è ansiosa. Ellu indica chì sti cumpurtamenti ponu purtà à parechje cundizioni psicologichi cum'è disordini di dorme è di manghjà, attacchi di panicu o disordini di panicu, prublemi d'ansietà è disordini di sintomi fisici.

Mantene e cunnessione suciale cumunicanu

Per passà u prucessu di a pandemia in modu più sanu, u psicologu clinicu Yeşim Karakuş face i seguenti suggerimenti: "Durante stu prucessu difficiule, hè normale per noi di sentu emozioni negattivi è qualchì volta sperienze più intensamente. Hè impurtante di ricunnosce quandu ci sentimu bè o male, chì situazione ci affettanu più, è per avè un sustegnu psicologicu quandu avemu difficultà per affruntà questi sentimenti. A cumunicazione efficace contr'à u stress di a vita di ogni ghjornu hè una di e più grande fonti di forza è di resistenza per noi, cum'è una spezia suciale. Per passà stu prucessu in una manera più sana, mantenemu a nostra distanza suciale, ma ùn tagliate micca e nostre cunnessione suciale. U nostru corpu hè limitatu, ma a nostra mente hè illimitata. Se credemu chì dumane serà megliu, pudemu suppurtà a difficultà d'oghje. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*