E pratiche di lingua di i segni allargate in l'annu di l'accessibilità

E pratiche di lingua di i segni anu sviluppatu in l'annu di l'accessibilità
E pratiche di lingua di i segni anu sviluppatu in l'annu di l'accessibilità

Dopu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dichjaratu u 2020 cum'è "l'annu di l'accessibilità", i sforzi per sensibilizà i disabili è facilità l'accessu à l'infurmazioni anu guadagnatu un momentu. U primu di questi hè di aumentà i servizii furniti per i sordi. In u 2020, in particulare e pratiche di lingua di i segni sò state allargate.

Tutte e nutizie di u Ministeru in u Contu "Famiglia è Travagliu Accessibile" Rendite Accessibile à e Persone Disabili

U 7 di ghjugnu, u ghjornu di a lingua di i segni turca, u Ministru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali Zehra Zümrüt Selçuk hà annunziatu chì un contu twitter hè statu apertu sottu u nome "Famiglia accessibile è u travagliu" è chì tutte e nutizie di u ministeru sò datu in lingua di i segni. e voce fuori campo per i malati di udito e di vista.

Azzione pigliata per aumentà u numeru di interpreti in lingua di segni turca

Sottulineendu l'impurtanza data à i traduttori in lingua di segni turca, Selçuk hà dettu; Hà nutatu chì anu impiegatu 56 traduttori in lingua di i segni turca in u Ministeru, è chì anu aumentatu stu numeru cù novi acquisti dopu un esame.

In u 2020, l'attività per i traduttori in lingua di i segni turca sò state accelerate. L'applicazione pilotu di u Modulu di Tracciamentu di l'Affari di Interpreti in Lingua di i Signi Turchi hà iniziatu. U primu TİDYES (Turkish Sign Language Proficiency) à l'Università di Ankara TÖMER per determinà a cumpetenza linguistica di i candidati à l'interprete in Turkish Sign Language (TİD) per designà traduttori in cità induve ùn ci hè micca un Interprete in lingua di segni turca, è ancu esse assignati à u Call Center. , chì cuntinueghja à travaglià 7/24 per serve i citadini sorditi. Esame) hè stata tenuta u 14-16 di nuvembre 2020.

L'ultimu ghjornu di l'annu, un protocolu di cooperazione nantu à i studii di "Lingua di i Signi Turchi" hè statu firmatu trà u Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali è l'Università di Ankara. U Ministru Selçuk hà dettu: "U nostru scopu principale cù stu protokollu hè di sviluppà a terminologia in diversi campi cum'è a salute, a lege è l'educazione travagliendu in a lingua di i segni turca. In listessu tempu, urganizeremu diverse attività chì furnisceranu risorse umane furmatu in questu campu è cuntribuiscenu à a cuscenza suciale. disse.

I servizii di traduzzione in lingua di i segni seranu furniti per mezu di Centri di cumunicazione

U Ministru Selçuk hà dichjaratu chì u "Regolamentu nantu à e Prucedure è Principii per u Sviluppu è a Divulgazione di Pratichi di Lingua di i Signi Turchi" cù a participazione di i rapprisentanti di l'urganisazioni non-guvernamentali, l'istituzioni pubbliche è l'urganisazione chì travaglianu in u campu hè cuntinuatu. chì u serviziu di video hè furnitu à i nostri citadini sorditi.

Mencionendu i prublemi affrontati da i sordi cù u so accessu à l'infurmazioni, i servizii di basa è i prudutti, u Ministru Selçuk hà dichjaratu chì, in u scopu di risolve i prublemi è accelerà l'accessu, i sforzi anu cuminciatu à furnisce servizii di traduzzione in lingua di i segni cù a chjama. centri in u corpu di u nostru Ministeru.

U Ministru Selçuk hà ancu nutatu chì cuntinueghjanu à travaglià nantu à l'accessu di i malati di udizione à i servizii offerti da l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche via e-Government.

"Guida d'informazione Coronavirus" Preparata per l'individui sorditi

Una "Guida d'Informazione Coronavirus" hè stata preparata per l'individui sorditi è e so famiglie, è a guida hè stata dispunibule sia in formatu video cù traduzzione in lingua di i segni turca, sia in formatu PDF. À u listessu tempu, u Ministeru di a Salute "Lochi publichi di coronavirus" è i video "Informazioni sanitarie" sò stati accessu in lingua di i segni durante u prucessu di pandemia.

Cuntenuti di u cursu EBA TV Traduttu in lingua di i segni

Mentre l'educazione à distanza cuntinuava durante u periodu pandemicu, u cuntenutu per i disabili hè statu ancu presentatu in EBA TV. In u scopu di a settimana di i disabili, i cuntenuti di a lezione "Basic Turkish Sign Language" sò stati preparati, registrazioni video sò state fatte è trasmesse in EBA TV. À u listessu tempu, u studiu di sensibilizazione, in u quale i studienti cù l'audizione chì cuntinueghjanu a so educazione inclusiva in e so cità, hà dettu nantu à i prublemi chì sperimentanu in e classi è in a scola, hè statu ancu presentatu in EBA TV. I cuntenuti di i corsi EBA TV urganizati da u Ministeru di l'Educazione Naziunale (MEB) sò stati ancu tradutti in lingua di i segni.

I passi sò stati ancu fatti per facilità l'accessu di e persone cù disabilità à l'infurmazioni religiose; Hadiths tematichi "Famiglia" sò stati tradutti in lingua di i segni turca è dispunibuli. Inoltre, a Cunvenzione nantu à i diritti di u zitellu hè stata tradutta in lingua di segni turca. I studii di traduzzione in lingua di i segni turca di a Cunvenzione nantu à i diritti di e persone cù disabilità sò ancu cuminciati.

Avvenimenti impurtanti sò ancu tenuti; U 22.05.2020, a riunione "ONG-Academician Meeting" hè stata per a prima volta cù i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali è l'accademici chì travaglianu in u campu di l'Auditori. U 23 di settembre di u 2020, in u ghjornu internaziunale di e lingue di i segni, hè statu tenutu un pannellu in linea intitulatu "Passatu, prisente è futuru di a lingua di i segni turca". Un protokollu di cooperazione "Studi in lingua di i segni turca" hè statu ancu preparatu trà u Rectorat di l'Università di Ankara è a Direzzione Generale di Servizi per Disabili è Anziani, di u Ministeru di Famiglia, Travagliu è Servizii Suciali.

Individui sorditi in u scopu di 81 pruvince; U "TİD Accessible Center Project", induve pò risponde à i so bisogni di cumunicazione 7/24, cuntinueghja ancu. Cù stu prughjettu, hè assicuratu chì i disabili anu accessu constante à un interprete in lingua di segni è accessu senza ostaculi à tutti i media.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*