Anni di prova di trafficu finiscinu nantu à Etimesgut Istasyon Street

U trafficu in a strada di a stazione di etimesgut hè ghjuntu à a fine
U trafficu in a strada di a stazione di etimesgut hè ghjuntu à a fine

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, implementa prughjetti unu per unu chì risolverà u prublema di trafficu di Etimesgut İstasyon Street, chì hè diventatu gangrenu dapoi anni. Dopu avè finitu u travagliu di l'intersezzione di dui ponti in a strada di a Mezzaluna Rossa Turca in a prima tappa, u sindaco Yavaş hà avà premutu u buttone per a custruzzione di un novu boulevard alternativu chì finisce cù i prublemi di trafficu di a strada İstasyon. U sindaco Yavaş hà annunziatu nantu à i so cunti suciali chì u 4 di ghjennaghju di u 1, u 5 di ghjennaghju di u 13, u Dipartimentu di l'Affari Tecnichi hà da fà una licitazione per u novu boulevard di 2021 chilometri, chì sarà custituitu da 1,5 ponti di traversa ferroviaria è XNUMX sottu. prughjettu chì finisce u soffrenu di XNUMX milioni di citadini chì utilizanu İstasyon Street, "Avemu risolviu u prublema di trafficu chì hè diventatu gangrena per anni è minaccia a salvezza di a vita", disse.

Dicendu "a nostra priorità continuerà à esse a salute è a salvezza di a vita di i nostri concittadini" in ogni piattaforma, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, cuntinueghja à presentà prughjetti di trasportu à i citadini di a capitale in e regioni induve u trafficu hè gangrenu dapoi anni.

U sindaco Yavaş, chì hà pigliatu i passi appena hà pigliatu l'uffiziu per risolve u prublema di trafficu di Etimesgut İstasyon Street, hà finitu u travagliu di l'intersezzione di dui ponti nantu à a Via Crescent Red Turca in u primu locu. U sindaco Yavaş, chì si prepara à fà u sicondu passu per finisce i prublemi di trafficu di i citadini chì vivenu in a regione, in particulare in i distretti di Etimesgut è Sincan, pressò u buttone per a custruzzione di un novu boulevard alternativu. U sindaco di a municipalità metropolitana, Mansur Yavaş, hà annunziatu nantu à i so cunti suciali chì u Dipartimentu di l'Affari Tecnici farà una licitazione per u "Lavoru di custruzzione di l'Arte di u Prughjettu di Strada Alternativa di İstasyon Street" u mercuri 13 di ghjennaghju 2021 à 14.00, è hà dettu: "Ci sò 1,5 milioni di persone chì utilizanu İstasyon Street. Finiremu a soffrenza di u mo cumpatriote. "Risolveremu u prublema di u trafficu di a regione, chì hè diventatu gangrenu per anni è minaccia a salvezza di a vita", disse.

U NOVU BOULVAR CUSTA DI 4 PONTI DI FERROVIA E 1 SOTTO

In u scopu di u travagliu in 3 fasi realizatu da u Dipartimentu di l'Affari Tecnici di a Municipalità Metropolitana, a densità di trafficu di a Mezzaluna Rossa Turca è di a Strada Istasyon, chì hè a continuazione di u Boulevard Ankara appena apertu, serà alleviata cù u boulevard alternativu. .

U novu boulevard, chì serà un'alternativa à İstasyon Street, chì hè l'arteria più impurtante di a regione chì porta e regioni di Elvankent, Sincan è Etimesgut à u centru di a cità, serà custituitu da 5 ponti di traversata di ferrovia è 4 sottopassu cù una lunghezza di 1 chilometri. . U novu boulevard alternativu, pianificatu cum'è una strada è 3 corsie, in u scopu di u protocolu fattu dopu l'appruvazioni ricevuti da a Direzzione Generale TCDD, passerà à u nordu di a ferrovia.

STUDIU CHE AFFICARÀ À 1,5 MILIONI DI POPPI

Circa 1,5 milioni di persone anu un trasportu sicuru è còmode risolvendu u prublema di trafficu di Istasyon Street, chì hè utilizatu da i residenti di i distritti Sincan è Etimesgut.

In u scopu di u prughjettu chì prevene a congestione di u trafficu crònicu è assicurà a salvezza di a vita; L'intersezzione signalizzata in 3 punti diffirenti in a direzzione di İstasyon Street City Center serà eliminata è u flussu di trafficu serà ininterrottu.

Dopu à u novu boulevard, chì hè in a seconda fase di u prugettu dopu à l'opere in Turchia Kızılay Street, u Passu Sottopassu Hikmet Özer Street, chì hè a terza tappa, serà cumpletu è apertu à u trafficu in u futuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*