A vita di u travagliu fisicu finisci

a vita di u travagliu fisicu hà da vene à a fine
a vita di u travagliu fisicu hà da vene à a fine

U CEO di u gruppu Halıcı Dr. Hüseyin Halıcı hà enfatizatu chì cù l'Industria 4.0 è a Società 5.0, a vita di travagliu fisicu finiscerà è principià una vita di travagliu orientata à u mentale.

"LAVAREremu menu"

Esprimendu chì e persone anu bisognu di acquistà è valutà l'infurmazioni in stu prucessu di trasfurmazioni digitale è acquistà cumpetenze per ottene risultati diffirenti, Dr. Halıcı riassume u mudellu di produzzione chì serà creatu cù a trasfurmazioni digitale cum'è seguente:

"Siccomu un modu di produzzione indipindente da l'omu si verificarà, i prudutti pruduciuti diventeranu più prezzu cum'è i costi di fabricazione diminuiscenu, è per quessa, a ghjente puderà campà à menu costu".

Esprimendu chì parechje professioni cambieranu, u Dr. Halıcı hà dettu: "I tempi di travagliu seranu accurtati o seranu part-time. Funcionà in certi tempi di a settimana. Avemu digià cuminciatu à vede esempi di stu tipu di travagliu in u mondu cù l'epidemie di Covid-19 ". disse.

"SIAMO À L'INIZIO DI A STRADA"

Nutendu chì l'umanità face una rivoluzione o trasfurmazioni chì cambierà u modu di vita, u Dr. Halıcı hà dettu: "Hè necessariu dimustrà resistenza è micca di pensà chì hè inaccessibile finanziariamente è tecnicamente. À u cuntrariu, pensemu chì a creatività hè à u più altu livellu è avemu bisognu di avanzà in questu campu, è ci vole à prutege. disse.

Nutendu chì l'Industria 4.0 è a Società 5.0 sò solu à u principiu, u Dr. Halıcı hà sottolineatu chì u novu ordine mundiale, chì offre opportunità impurtanti à e persone di tutte l'età, in particulare i ghjovani, deve esse evaluatu è adattatu.

"CUMU CRESCEremu, QUELLA CRESCERA"

Dichjarà chì l'intelligenza artificiale entre in tutti i spazii di a sucità è a vita, strutture basate in intelligenza artificiale seranu vedute ancu in i mercati. Halıcı hà dettu: "Ci hè intelligenza artificiale in u nostru futuru è hè inevitabbile. Ùn duvemu mai avè paura di l'intelligenza artificiale. Duvemu avè paura di e persone chì in realtà abusanu di l'intelligenza artificiale. I paragunà à un zitellu. Sè avemu criatu è furmà bè, cresce è serà utilizatu per boni scopi. U futuru serà in a trasfurmazioni digitale è a cullaburazione umana guidata da l'intelligenza artificiale. L'intelligenza artificiale ùn rimpiazzà micca l'esseri umani, solu i travaglii fisici o mentali chì l'omu ponu fà in rutina, l'intelligenza artificiale farà ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*