Citazioni Sky è Citazioni Sky

Citazioni Sky
Citazioni Sky

U celu hà un postu impurtante per ogni cosa vivente è hè un tettu chì afecta à e persone fisicu è psicologicu. Celu, hè a nostra bella cupola induve parechji avvenimenti scientifichi chì truvamu romantichi sò stati. A notte di u celu hè bella cù luce di luna o stelle. Hè un altru bellu ghjornu culuritu. U celu, cum'è cambia in ogni clima è geugraffia, hè una pittura di paisaghju vivu. U celu hè una rivolta di culori, soprattuttu cù i so nuvuli cambianti è in constantemente muvimenti. Tutti anu una passione è amore per u celu. Ci hè qualchissia chì ùn ammira micca i culori furmati à u tramontu o à l'alba ? Ci hè qualchissia chì ùn hè micca felice è eccitatu à a vista di un arcubalenu ?

Perchè u celu hè blu?

Quandu a luz di u sole entra in l'atmosfera, e lunghezze d'onda di i raghji spargugliati sò diffirenti. Sta diferenza pruvucarà a furmazione di culori diffirenti à u mumentu di sparghje. raggi di lunghezza d'onda corta cum'è culori viola, blu è verdi; raghji longu d'onda sò spargugliati cum'è culori gialli, aranciu è rossi. I raghji di lunghezza d'onda corta sò spargugliati più. Pudete pensà à questa sparghjera cum'è pittura u celu cù un pincel d'acuarela. I culori più spargugliati diventanu u culore dominante in più spazii di u celu. A maiò parte di a lunghezza d'onda curta è dunque più raghji spargugliati da u sole sò blu, per quessa chì vedemu u celu cum'è turchinu. Semu affascinati da e diverse sfumature di blu è questu Turchinu celu Centinaie di parolle sò state dette nantu à questu.

Cumu si forma un arcubalenu?

A velocità di i raghji di u sole chì entranu in l'atmosfera rallenta mentre passanu per e gocce di pioggia. Certi di sti raghji sò rifratti è riflessi in a goccia, è alcuni passanu per a goccia. I raghji riflessi sò spartuti in un spettru, rossu à una punta è viole à l'altru, è un arcubalenu hè furmatu. I culori in l'arcubalenu sò urdinati da l'esternu à l'internu cum'è rossu, aranciu, giallu, verde, blu, blu scuru è viole.

Cumu si formanu i culori rossi in l'alba è u tramontu?

Quì, l'arrivata simultanea di culori blu è bianchi è l'arrivata simultanea di blu è viole creanu a stessa reazione in u nostru cervellu. Dunque, quandu guardemu u celu, u nostru cervellu li interpreta cum'è blu è biancu, ancu s'è e lunghezze d'onda blu è viola sò in realtà entranu in i nostri ochji. Hè per quessa chì vedemu u celu cum'è turchinu, micca viola. Questu significa chì l'altri spezii animali chì e so cellule anu evolutu per esse sensibili à e diverse lunghezze d'onda vedenu culori diffirenti quandu fighjenu u celu chè noi ! I raghji di u sole entranu in l'atmosfera in un angulu più strettu, vicinu à l'alba è u tramontu. In questu rispettu, i raghji surghjenti viaghjanu più in l'atmosfera. À questu tempu, a maiò parte di i raghji di lunghezza d'onda corta sò spargugliati è i raghji di lunghezza d'onda più longu ci ghjunghjenu. Questi raghji sò ancu rossi, aranci è gialli. Se ci sò particeddi più grande di molécule di l'aria in l'atmosfera, i raghji di culore giallu sò ancu spargugliati è i raghji di culore rossu è aranciu restanu, cusì vedemu u tramontu in culore aranciu-rossu.

Featured Sky Lyrics

  • Cancerete a notte da u celu per mè ?
  • Ùn ci vole micca dì chì ci hè armunia perchè l'arcubalenu è u prisma ci mostranu ! Questi fenomeni chì avemu riferitu sò armuniosi perchè ci hè una armunia generale più altu chì e so leggi ubbidivanu. – Goethe
  • E strade sò belle. U tempu hè bellu. A notte hè bella. Venite cun mè. Dormimu…
  • Qualcosa cum'è u celu, sta zitiddina. Ùn và da nudda parte. - Edip Cansever
  • Sò a più bella stella in u mo celu.
  • L'altri sò stelle; ma quellu celu...
  • Avete mai vulutu saltà à e stelle ? Cum'è s'è tù fossi à a fine di l'astri, cum'è s'elli brillanu per tè. È li parlu in e mo notti senza voi, cum'è s'elli facenu sente a mo voce. - Demet Sahin
  • L'omu si vede cusì supiriore chì a terra ch'ellu piseghja ùn hè micca in terra, ma nantu à i nuvuli in u celu.
  • Ascoltu u dulore di una margherita. U celu s'allarga. - Ataol Behramoglu
  • Cumu pò campà tante persone gattiva sottu à un celu cusì bellu ? - Dostoevskij
  • Ùn amate nimu identificendu cù u celu. Turnate u spalle à i ricordi, ma ùn pudete micca scappà da u celu...
  • Una volta chì u kite vola, a persona hè offesa da tuttu u celu ...

Per di più e parolle più belle Avemu cunsigliatu u situ ...

1 Comment

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*