I genitori filtranu a maiò parte di u cuntenutu per adulti

filtrà a maiò parte di u cuntenutu per adulti
filtrà a maiò parte di u cuntenutu per adulti

Chì attitudine anu i genitori nantu à u monitoraghju di a sicurità in linea di i so figlioli? L'urganizazione di sicurezza cibernetica ESET hà sparte u rapportu di l'Istitutu di Sicurezza in Famiglia in Linea. Di conseguenza, i ghjovani genitori si sentenu "menu rispunsevuli" di u cuntrollu in linea cà i genitori anziani. Per d 'altra banda, i genitori bluccanu principalmente u cuntenutu per adulti attraversu questi software.

U software di cuntrollu di i genitori offre à i genitori l'uppurtunità di filtrà, monitorà è restringe u cuntenutu di i so figlioli in Internet secondu l'età è u statu di risicu. L'Istitutu di Sicurezza in Linea di Famiglia (FOSI) senza prufittu basatu in u Regnu Unitu; hà publicatu un rapportu nantu à l'attitudini di i genitori versu l'usu di u software di cuntrollu parentale. ESET Senior Security Specialist Tony Anscombe esaminò stu rapportu, sparte e so sperienze è sparte i dettagli di u rapportu.

I ghjovani parenti si sentenu menu rispunsevuli

Sicondu u rapportu, l'attitudini di i genitori versu u software di cuntrollu varienu secondu a so età. U 1946 per centu di i genitori nati in u 1964-57 da a generazione Baby Boomers crede chì a "più rispunsabilità" hè di i genitori. U 1965 per centu di a generazione X (nata 1980-43) i genitori credi chì i genitori sò rispunsevuli, è solu u 30 per centu di i genitori più ghjovani (millennial) crede chì u genitore hè rispunsevule.

Perchè hè què?

Oghje, u sistema educativu di parechji paesi include assai sughjetti cum'è a privacy, a sicurità è a lotta contru u cyberbullying in i so curricula. Questu in parte spiega perchè i genitori d'oghje pensanu chì i genitori è i zitelli anu una rispunsabilità cumuna per a sicurità in linea.

U prublema di a privacy nantu à e social media hè diventatu più impurtante

E funzioni di sicurezza è di privacy nantu à e plataforme di e social media anu cambiatu dramaticamente da quandu Internet hè diventatu populari in i primi anni di u millenniu. Nanzu, a privacy era una opzione chì avete da fà in cuscenza. Sceglite se u vostru prufilu hè chjusu o micca. Oghje, a maiò parte, se micca tutti, di i paràmetri sò pruposti per difettu, tenendu a privacy in mente. Ci sò ancu prucedure è opzioni induve pudete signalà cuntenutu inaccettabile o ciberbullying. L'imprese di e social media anu da fà cambiamenti in risposta à a pressione di i guverni è l'utilizatori.

E conversazioni di i genitori sò più efficaci

Un altru puntu interessante in u rapportu hè chì i ghjovani pensanu chì u cuntenutu insegnatu in a scola nantu à a sicurità digitale ùn hè micca aghjurnatu è e conversazioni di i genitori sò più efficaci. Cum'è genitori, pudemu parlà di questi temi oghje, ma i prufessori anu bisognu di aderisce à i temi di u curriculum è spessu i temi sò prubabilmente fora di data finu à chì passanu per i prucessi è i meccanismi di appruvazioni. Siccomu a tecnulugia è l'applicazioni populari cambianu cusì rapidamente, hè impussibile per noi di avanzà in questu sensu. Inoltre, saria più ghjustu di vede u sistema educativu cum'è un prucessu chì determina i principii generali di a sicurità in linea piuttostu cà l'usu di u mondu reale.

A maiò parte di u cuntenutu per adulti hè bluccatu

U rapportu dichjara chì u primu rangu in l'usu di l'arnesi di genitori digitale hè u bluccatu di u cuntenutu adultu. Più di a mità di quelli indagati pensanu chì hè necessariu. cuntenutu per adulti; I filmi cù una classificazione R o X sò definiti cum'è siti web per adulti è publicazioni sessualmente esplicite. U sicondu hè i paràmetri di privacy. In particulare i genitori cù i zitelli adulescenti attachenu una grande impurtanza à questu tema.

U software di cuntrollu hè soprattuttu utilizatu in u gruppu di età 7-11.

Per d 'altra banda, a maiò parte di i genitori (71%) ùn sò micca soddisfatti di l'attrezza chì utilizanu per mantene i so figlioli sicuri in linea. Inoltre, hè dichjaratu in l'indagine chì a maiò parte di i genitori di i zitelli di 7-11 anni utilizanu strumenti digitale per assicurà a sicurezza in linea di i so figlioli è sò preoccupati per u cuntenutu video adattatu per l'età per u stessu gruppu di età. I genitori volenu furnisce i cuntrolli parentali cù un unicu puntu di serviziu è utilizendu una sola fonte. Questu hè abbastanza comprensibile quandu avemu cunsideratu chì ci sò assai strumenti diffirenti chì i zitelli utilizanu è a cumplessità di i servizii.

Preparatu in turcu per amparà più nantu à i risichi in linea chì i zitelli affrontanu è cumu a tecnulugia pò aiutà saferkidsonline.eset.com Pudete visità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*