I membri di a stampa anu visitatu u paese di Ayazini cù una storia di 3 mila anni

i membri di a stampa anu visitatu a pecura frosty, chì hà una storia di milla anni
i membri di a stampa anu visitatu a pecura frosty, chì hà una storia di milla anni

U guvernatore di Afyonkarahisar, Gökmen Çiçek, hà urganizatu un viaghju à Ayazini per i membri di a stampa à l'occasione di u 10 di Ghjennaghju di u Ghjornu di i ghjurnalisti di travagliu. Cicek hà dettu à i ghjurnalisti nantu à u travagliu fattu è hà dettu: "Vulemu fà Ayazini u centru di una destinazione turistica culturale".

Deputatu İbrahim Yurdunuseven, Sindaco Mehmet Zeybek, Vice Governatori Nurullah Kaya, Mehmet Keklik, Capu di IGM Burhanettin Çoban, Associazioni di Stampa, TV, Ghjurnali, Radio è Internet media chì anu assistitu da parechji membri di stampa, u guvernatore Gökmen Çiçek, è i so prughjetti in corso è i so prughjetti in corso. hà descrittu u travagliu.

Train Journey in un ghjornu significativu

Prima di u viaghju à Ayazini Village, u guvernatore Gökmen Çiçek, i membri di u protokollu è i membri di a stampa viaghjavanu in trenu da a Stazione Storica di u Trenu, situatu in u centru induve l'atmosfera di nostalgia prevale, à Gazlıgöl. Da quì, hè stata passata à Ayazini Village, chì hè in strada per diventà u centru di u turisimu, fascina quelli chì u vedenu cù a so storia di 3 XNUMX anni, è cuntene e tracce di a civilisazione frigia. Quì, e tappe ghjunte in i prughjetti in corso, i travaglii di risturazione è di riabilitazione di strada sò stati realizati in a zona induve sò state fatte investigazioni.

I valori storici è culturali scopreranu

U guvernatore Gökmen Çiçek hà dichjaratu chì da maghju, e porte di un sicretu di 3 148 anni seranu aperte à i visitatori: "Grazie à u centru di accolta chì servirà cù u prughjettu di u Village di Turismu Rurale Ayazini di a Valle di Phrygian, l'invitati anu l'uppurtunità di avè un caffè, panetteria, serviziu, mini-teatru, parcheghju, toilette è terrazze di riposu è di vista. L'infrastrutture turistiche seranu rinfurzate da a riabilitazione di e case storiche è di e carrughji di u paese è di risturà i valori storichi è culturali. U guvernatore Çiçek, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à i travaglii di migliione di XNUMX case in Ayazini Village in u scopu di a riabilitazione di a strada, hà dichjaratu chì studii sò realizati per utilizà a pruprietà publica di queste case cum'è boutique hotel, centri gastronomichi, punti di vendita di prudutti lucali. e musei boutique.

Facemu di sta Regione u Centru di u Turismu Travagliendu Inseme

Rimarchendu chì Afyonkarahisar ùn hè micca solu una cità termale, u guvernatore Gökmen Çiçek: "Ogni parte di a Città Misteriosa Afyonkarahisar hà una bellezza diversa, un misteru diversu è una atmosfera mistica diversa. Quandu guardemu a nostra penna, simu cum'è un set di filmu. Ùn simu micca solu una cità termale. In più di termale, simu una cità cù un fondu culturale è storicu. Avemu una storia di 8 576 anni. 400 km di a valle frigia di 250 km si trova in Afyonkarahisar. Finu a ora, ùn avemu micca pussutu intruduce assai stu locu. Eranu in strada, ma ùn era micca abbastanza. Basatu nantu à i studii precedenti è l'esperienza ch'elli anu lasciatu, avemu decisu di rinvivisce stu locu è di fà un centru di turisimu culturale. Avemu travagliatu in manu ghjornu è notte. Cù u vostru sustegnu, hà cuminciatu à attirà l'attenzione di i turisti. L'interessu di i media cresce. XNUMX veiculi sò ghjunti a settimana passata. Unemu e mani è trasfurmemu stu locu in destinazione turistica. Ayazini hè diventatu una passione. Hè stata una bona cullaburazione quì. A ghjente di u paese dà u so sustegnu finu à a fine. Sì i paisani sò cusì, saltaremu stu locu cù u sustegnu di voi membri di a stampa ", disse.

U guvernatore Gökmen Çiçek, i deputati, u sindaco, i guvernatori diputati, u guvernatore di u distrittu, u capu, a cumpagnia di l'imprenditori chì hà realizatu u travagliu, l'affari chì sustenevanu è tutti i residenti di u paese chì anu cuntribuitu, anu ringraziatu unu per unu.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*