Esporta treni in Russia è Cina partenu da Ankara

i treni d'esportazione versu a Russia è a Cina partianu da Ankara
i treni d'esportazione versu a Russia è a Cina partianu da Ankara

À a cerimonia di u ministru Karaismailoğlu, i treni d'esportazione chì andavanu in Russia è in Cina sò stati spediti da a stazione di Ankara, dichjarà chì u trenu da esse mandatu in Russia hà da viaghjà circa 4 mila 650 chilometri à Mosca cù a linea Baku-Tbilisi-Kars. , Ministru Karaisamiloğlu hà dettu: "Proattivu "U nostru paese, chì hà avutu rapidamente una parolla in u trasportu ferroviariu mundiale cù e so pulitiche, hè diventatu u puntu di cunnessione più strategicu di a Strada di a Seta di Ferru", disse.

U primu trenu d'esportazione in bloccu è u novu trenu d'esportazione Turchia-Cina per esse operatu trà Mosca, a capitale di a Federazione Turca-Russa, via a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, sò stati in Ankara in una ceremonia à a quale u Ministru di i Trasporti hà assistitu. è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è u Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Fatih Dönmez, partiu da a stazione.

"Grazie à i nostri passi determinati, avemu dimustratu chì simu una putenza logistica"

Parlendu à a cerimonia d'addiu tenuta per u primu trenu d'esportazione di blocchi chì serà operatu trà Turchia è Mosca, a capitale di a Federazione Russa, u Ministru Karaismailoğlu hà ricurdatu chì anu dichjaratu a Riforma Ferroviaria per 2020; ellu disse :

"Avemu decisu di purtà novi linee à e nostre ferrovie, riabilitatu e nostre linee esistenti è fà di a Turchia u ponte ferroviariu di u mondu in u trasportu umanu è di merci. Grazie à questi passi determinati da u principiu di a pandemia, avemu dimustratu chì simu una putenza logistica chì assicura a continuazione ininterrotta di u cummerciu mundiale, chì hè stagnatu trà l'Europa è l'Asia. Oghje, dopu chì i nostri treni d'esportazione anu cumpletu cù successu i so servizii trà Turchia è Cina via a linea ferroviaria Baku Tbilisi Kars è u corridore mediu in dicembre scorsu, simu felici di mandà u nostru primu trenu d'esportazione in bloccu da Ankara à Mosca, a capitale di Russia.

"U nostru sustegnu à e ferrovie ùn hè micca novu"

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru sustegnu à e ferrovie ùn hè micca novu", è aghjunse chì anu cunsideratu e ferrovie cum'è una pulitica statale dapoi u 2003 è chì anu investitu 18 miliardi di lire per u sviluppu di l'infrastruttura ferroviaria in l'ultimi 171,6 anni.

U Ministru Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Avemu rinnuvatu tutta a nostra linea ferroviaria convenzionale lunga 11 mila 590 km. Avemu custruitu 213 chilometri di linee di treni à alta velocità è hà elevatu u nostru paese à u livellu di u 8u operatore di treni d'alta velocità in u mondu è u 6u in Europa. Avemu vicinu à a fine di mette in serviziu a nostra linea Ankara-Sivas YHT di 405 chilometri. Avemu avà principiatu e teste di prestazione di treni. In più di a nostra linea Ankara-Sivas YHT, i nostri travaglii di custruzzione di un totale di 3 mila 872 km di linee ferroviarie cuntinueghjanu cun successu.

"Avemu avutu rapidamente una parolla in u trasportu ferroviariu mundiale"

Ricordendu chì u "Progettu One Belt One Road", chì hà da scopu di creà una grande reta di trasportu cunnetta a Cina, l'Asia, l'Europa è u Mediu Oriente, hè un prughjettu assai impurtante per a Turchia, u Ministru Karaisailoğlu hà dichjaratu chì u cunsidereghjanu cum'è una opportunità.

Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru paese, chì hà avutu una parolla in u trasportu ferroviariu mundiale cù pulitiche proattive in pocu tempu, hè diventatu u puntu di cunnessione più strategicu di a Strada di a Seta di Ferru. In questu cuntestu, da Far Asia à l'Europa Occidentale cù a linea di ferrovia Baku Tbilisi Kars è u nostru sognu di 150 anni Marmaray; Avemu fattu u sognu di a Ferrovia di Seta da Pechino à Londra una realità. U trenu, chì hà fattu u so primu viaghju da Baku à Kars nantu à a linea ferroviaria Baku - Tbilisi - Kars, hà datu una nova direzzione à u trasportu ferroviariu mundiale. Sta linea, chì hà iniziatu a so operazioni u 30 d'ottobre di u 2017, hà inauguratu una nova era in u campu di u trasportu di merci ferroviarie trà l'Asia è l'Europa. "Baku-Tbilisi-Kars Railway Line hà riduciutu u tempu di trasportu di merchenzie trà Cina è Turchia da 1 mese à 12 ghjorni, è cù l'integrazione di Marmaray, u prughjettu di u seculu, in questa linea, u tempu trà l'Asia Fara è l'Europa Occidentale. hè stata ridutta à 18 ghjorni ".

"Viaghju 4 mila 650 chilometri à Mosca"

U Ministru Karaisamiloğlu hà dichjaratu chì u trenu da esse mandatu in Russia viaghja à circa 4 mila 650 chilometri à Mosca utilizendu a linea Baku-Tbilisi-Kars è hà dettu:

"3 mila 321 lavastoviglie, stufe è forni pruduciuti in u nostru paese seranu trasportati à a Regione di Vladimir di a Federazione Russa in 15 cuntainer caricati nantu à 15 vagoni. "U fattu chì stu trasportu, chì prima era realizatu per mare è strada, hè realizatu da a ferrovia hè u risultatu di i scontri in u campu di a ferrovia in Turchia è a fiducia in a nostra gestione ferroviaria".

"Cum'è sapete, avà mandemu i nostri treni d'esportazione in Cina regularmente. Un altru novu di i nostri treni chinesi parte oghje. Cù u nostru trenu, mille tunnillati di minerale di borax à esse spurtati in Cina da a Direzzione Generale di l'Eti Mining Enterprises serà trasportatu à a cità di X'ian di China in 42 containers. Facemu a carica d'esportazione Eti Maden Borax à a linea di giunzione di Kırka Bor Değirmenözü.

"I voli continueranu à aumentà in 2021"

U Ministru Karaisamiloğlu hà dichjaratu ch'elli attachenu una grande impurtanza à e linee di junction per furnisce cunnessione ferroviaria in centri cun potenziale di merci cum'è fabbriche, porti è zoni industriali organizzati per aumentà u trasportu di merci, è hà ricurdatu chì a custruzzione di 83,51 linee di junction cù una lunghezza. di 5 chilometri cuntinueghja.

Karaismailoğlu hà dettu: "Credu di core chì u nostru trenu chì parte per ghjunghje à Mosca, cum'è i nostri treni chì ghjunghjenu in Cina, compie u so viaghju cù successu senza prublemi. Di sicuru, hè estremamente impurtante per i dui partiti chì l'esportatori è l'importatori di i dui paesi trasportanu i so prudutti in modu sicuru via ferrovia è cusì rinfurzà e nostre relazioni cummerciale. Tuttavia, ùn vedemu micca questi trasporti cum'è solu una attività cummerciale. "Cumerciu è shopping sò unu di l'elementi più impurtanti di e relazioni multidimensionali trà Turchia è Russia è rinfurzà i ponti d'amicizia trà i dui paesi. Questa amicizia serà più rinfurzata cù i viaghji chì anu da cuntinuà à cresce in 2021 ", disse. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*