Reazione "Canale Istanbul" da u presidente IMM İmamoğlu à l'Istituzione Ministru

Canalizza a reazione di Istanbul à l'istituzione ministeriale da u presidente IBB Imamoglu
Canalizza a reazione di Istanbul à l'istituzione ministeriale da u presidente IBB Imamoglu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Murat Kurum hà rispostu à a dichjarazione chì u prugettu Kanal Istanbul hà da principià questu annu, "Parlemu di e priorità di Istanbul. "U primu rangu hè un terremotu, sfurtunatamenti u sicondu rangu hè a siccità", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu Dopu avè prisentatu una placca à i vincitori di a cuncurrenza di disegni quadrati in l'IMM Presidential Building in Saraçhane, hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti.

U tassu di occupazione di e dighe hè cascatu sottu à u 20 per centu. A bomba di pioggia hè discututa. Avete un tema cusì nantu à a vostra agenda? İmamoğlu hà dettu: "Tecnicamente, parechji temi ponu esse discututi. Avemu dui consulenti è amici tecnichi. A siccità è i prublemi ambientali di Istanbul sò nantu à a nostra agenda ogni ghjornu. Cumu pudemu fà Istanbul verde è abbellisce ogni ghjornu senza più distruzzione di sta cità, francamente, senza avè a siccità; avemu travagliatu nantu à questu. Avemu i piani A, B, C, D per chì Istanbul ùn hà micca un prublema d'acqua. Cum'è l'alta dirigenza, ne discutemu, ne parlemu, evaluemu ogni ghjornu. À u mumentu, sfurtunatamenti, dicembre hà passatu a norma di staggione cù menu di un quintu di precipitazione. Ghjennaghju ùn principia micca bè. Dopu dumane, aspittemu una stagione di piogge, secondu l'infurmazioni chì avemu ricevutu da a meteorologia. Vivemu è vedemu.

Hè u Canale di Primu Issue di Istanbul Istanbul?"

Ricordendu a dichjarazione di u Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, Murat Kurum, chì u prughjettu Kanal Istanbul hà da principià quist'annu, İmamoğlu hà dettu à tutti i membri di a stampa: "Mentre ci hè un periodu di siccità, mentre u mondu sanu è u nostru paese sò sperendu un tali prublema ambientale, a seca ùn hè micca u prublema di Istanbul; Fighjate, se i prezzi di i vegetali sò quasi 25-30 per centu oghje, u mutivu hè veramente parallelu à l'aspettativa di una diminuzione di a produzzione agricula, è ancu a prima fonte di questu hè a seca. è fate dumande. Aspittassi chì u Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione dumandassi: "Hè u primu prublema, o sò altri prublemi?" Per piacè ùn fate micca tali dichjarazioni imbarazzanti è imbarazzanti. Parlemu di e priorità di Istanbul. A prima fila hè terrimotu. Sfurtunatamente, a seconda linea hè a siccità avà ". ellu rispose.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*