Set di cartoleria da IMM per 30 mila studenti

set di cartoleria per i studienti di ibbden bin
set di cartoleria per i studienti di ibbden bin

IMM furnisce u supportu di cartoleria chì ùn pudia micca furnisce à e scole per via di a pandemia à u principiu di ogni annu accademicu, à e case di i studienti. I setti, chì cuminciaru à esse distribuiti cù i primi ghjorni di l'annu novu, sò custituiti da tippi di quaderni, matite, gomme, vernici è diversi materiali chì i studienti anu bisognu in i so classi. In u scopu di a sulidarità, hè destinatu à furnisce materiale di cartoleria à e case di 30 mila studenti di primariu è liceu.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) sustene i studienti primari è licei cù set di cartoleria ogni annu accademicu per sustene e famiglie, motivà i studienti è cuntribuisce à u so successu. I set di cartoleria, chì eranu prima consegnati à e scole à l'iniziu di l'annu accademicu è consegnati à i studienti in e so classi, ùn anu micca pussutu esse distribuiti quist'annu per via di u fattu chì e scole ùn anu pussutu esse aperte per via di Covid-19 è l'educazione hè stata fatta. remotamente.

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluComu spessu enfatizatu da . I studienti chì saranu consegnati i set, chì sò furniti da a Direzzione di a Ghjuventù è di u Sport di l'IMM è pronti per a distribuzione, sò determinati da a Direzzione di i Servizii Sociali di l'IMM.

A CONSEGNA CONTINUA CONTINUAMENTE

I set di cartoleria, chì sò stati distribuiti da i primi ghjorni di u 2021, sò consegnati à e case di i studienti cù u sustegnu di a Direzzione di Relazioni Pùbliche. I materiali sò custituiti da diversi materiali di cartoleria per i studienti di u primariu è di u liceu. I setti includenu quaderni a scacchi è rigati, blocchi di disegnu, secchi è crayons, tippi di matita, gomme, tempera, colla, righelu è un cartulare induve ponu mette questi materiali. Aghjunghjendu à circa 200 studenti ogni ghjornu, e squadre İBB anu furnitu kit di furmazione à e case di circa 10 mila studenti finu à avà. In u scopu di u sustegnu, hè destinatu à ghjunghje à 30 mila studienti.

IMM, chì hà sustinutu strettamente l'educazione à distanza durante u periodu di pandemia, hà attribuitu i Centri di Accessu à l'Internet è l'Informazione di Belnet à i studienti gratuitamente è li hà permessu di cunnette à e so classi in linea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*