U primu vaccinu Coronavirus fattu à u Ministru di a Salute Fahrettin Koca

U primu vaccinu coronavirus hè statu datu à u Ministru di a Salute Fahrettin Koca
U primu vaccinu coronavirus hè statu datu à u Ministru di a Salute Fahrettin Koca

Ministru di a Salute Dr. Fahrettin Koca hà fattu dichjarazioni dopu a riunione di u Cumitatu Scientificu Coronavirus. Dopu, u primu vaccinu coronavirus, chì hè statu appruvatu per l'usu d'urgenza, hè statu datu à u Ministru di a Salute Koca in l'Hospital di a cità di Ankara.

In a so dichjarazione, Koca hà dichjaratu chì u puntu principale di l'agenda di u Cumitatu Scientificu hè u prugramma di vaccinazione oghje, è chì 30 milioni di dosi di vaccina, chì sò ghjunti in Turchia in duie parti u 31-3 dicembre, sò stati ricivuti è trasportati à i magazzini di salute publica. , è da tandu, l'Agenzia Turca di Medicina è Dispositivi Medichi (TITCK) hà ricurdatu chì hà iniziatu e teste di sicurezza chì durà 14 ghjorni.

Dichjarà chì i testi di sicurezza sò stati cumpleti da oghje, Koca hà dettu chì questi testi di sicurezza sò eseguiti in rutina per ogni vaccina chì vene in Turchia.

Dichjarà chì anu dumandatu è evaluatu i risultati intermedii di a vacuna, chì u studiu di a Fase 3 hè in corso in Turchia, per pudè fà una valutazione per dà l'appruvazioni per l'usu d'urgenza prima, Koca hà ricurdatu chì secondu questi risultati, era capitu. chì a vacuna era abbastanza sicura è chì u prucessu per l'appruvazioni di l'usu d'urgenza era principiatu.

"Hè a nostra massima priorità di realizà u prugramma di vaccinazione in una manera assai trasparente"

Rimarchendu chì TITCK hà annunziatu chì a vacuna hè stata appruvata per l'usu d'urgenza, u Ministru Koca hà trasmissu u so ringraziu à u staffu è i scientisti chì sò membri di u cumitatu indipendente, chì travaglianu meticulosamente senza compromette i principii di sicurezza.

Koca hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Da dumane, a vaccinazione di i nostri travagliadori sanitari principiarà in tutta a Turchia. I vaccini sò stati consegnati à i magazzini di salute publica di e nostre 81 pruvince. I nostri citadini puderanu seguità u prugressu di u prugramma di vaccinazione in diretta nantu à u situ web. Esecuzione estremamente trasparente di u prugramma di vaccinazione hè a nostra prima priorità.

A causa di a matrice di dati nantu à i vaccini, ùn hè micca pussibule di utilizà a vacuna altru da a persona assignata à u so nome. Vogliu esse sicuru chì a vaccina serà distribuita in modu ghjustu è chì ùn ci sarà micca altre applicazioni altru ch'è a priorità stabilita da u Cumitatu Scientificu. E persone chì saranu vaccinate in cunfurmità cù u pianu di furnimentu saranu infurmati quandu u so turnu è andaranu per piglià e so vaccinazioni fendu un appuntamentu.

"Oghje hè u primu ghjornu di una nova era"

Dichjarà chì a vaccinazione di l'anziani statali hè ancu benefica da u Cunsigliu Scientificu in motivazione di i citadini in studii di vaccinazione, Koca hà dettu chì questu serà un esempiu:

"Oghje hè u primu ghjornu di una nova era chì avemu cuminciatu à piantà l'effettu devastanti di una epidemia glubale chì ci hà stancu per un annu è hà toccu ogni una di e nostre case. Semu determinati à applicà a vacuna è à rispettà e misure è e restrizioni finu à a fine di l'epidemie cù i sforzi dedicati di i nostri prufessiunali di salute. Cuscenza di l'impurtanza di stu ghjornu per a salute di tutti noi è a pace di a nostra sucetà, vi dumandu di sustene u prugramma di vaccinazione ".

"U primu vaccinu coronavirus hè statu datu à u Ministru di a Salute Koca"

Dopu chì l'Approvazione di l'Urgenza d'Urgenza hè stata data, u primu vaccinu di coronavirus (CoronaVac) hè statu datu à u Ministru di a Salute Koca à l'Hospital di a cità di Ankara.

Koca, chì hè statu vaccinatu da i funzionari di salute in l'uspidale induve hè ghjuntu cù i membri di u Cumitatu Scientificu Coronavirus, hà dettu: "Aghju dettu chì ci era una luce à a fine di u tunnel, vi ricordate, oghje hè un ghjornu cusì. "

Nutendu chì sta luce hè stata vista cù l'iniziu di a vaccinazione in u mondu, Koca hà dettu: "Credu chì i ghjorni avanti seranu brillanti. Vogliu bona furtuna à a nostra nazione è u nostru paese ", disse.

Sottulineendu chì tutti duveranu esse vaccinati, Koca hà dettu: "Perchè unu di i modi più impurtanti per pruteggiri di sta malatia hè a vaccinazione. Avemu da avè a vacuna per vultà à a nostra vita normale ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*