Futuru di u Trasportu Discututu à u Workshop di u Pianu Maestru di Trasportu di Istanbul

U futuru di u trasportu hè statu discutitu à l'attellu di u pianu maestru di u trasportu di Istanbul
U futuru di u trasportu hè statu discutitu à l'attellu di u pianu maestru di u trasportu di Istanbul

U Workshop di Coordinazione di u Pianu Maestru di u Trasportu di Istanbul hè statu tenutu cù a participazione di i burocrati è esperti di l'IMM. Parlendu à l'attellu, u Segretariu Generale di l'IMM, Can Akın Çağlar, hà dichjaratu chì a più grande aspettativa di i Istanbuliti hè u migliuramentu di u trasportu è chì dà una grande impurtanza à u sviluppu di metri è trasportu marittimu per questu scopu. U Subsegretariu Generale IMM Orhan Demir hà ancu attiratu l'attenzione à l'impurtanza di l'usu di a terra, l'ambiente è l'impattu pandemicu in a pianificazione.

U Workshop di Coordinazione di u Pianu Maestru di u Trasportu di Istanbul hè statu tenutu in u Centru di Esposizione Yenikapı Eurasia sottu a presidenza di u Sicritariu Generale IMM Can Akın Çağlar. À a riunione, u Subsegretariu Generale IMM per u Trasportu è l'Ambiente İbrahim Orhan Demir, u Capu di u Dipartimentu di Trasportu IMM Utku Cihan, u Capu di u Dipartimentu di Zonificazione è Urbanizazione IMM Gürkan Akgün, Direttore Generale IETT Alper Bilgili, METRO İSTANBUL AŞ Direttore Generale Özgür Soy, ŞEHİR HATLARI AŞ Manager Sinem Dedetaş. , İSBAK General Manager Esat Teminhan è BİMTAŞ General Manager Özcan Biçer eranu ancu presenti. IMM Transportation Platform Advisory Board Member Prof. Dr. Haluk Gerçek è Assoc. Dr. Eda Beyazıt è Assoc. Dr. Hüseyin Onur Tezcan hà assistitu ancu à a riunione in linea.

ÇAĞLAR: "Cerchemu di creà un ISTANBUL ACCESSIBLE"

Facendu u discorsu di apertura di l'attellu, u secretariu generale di l'IMM, Can Akın Çağlar, hà dichjaratu chì i trasporti venenu in mente prima quandu Istanbul hè citatu è chì e più grandi richieste è lagnanze di i citadini venenu in questu campu è hà dettu: "Pasemu 7,5 ghjorni à l'annu nantu à u travagliu. strade. In più di causà trafficu è perdita di tempu, u trasportu affetta ancu l'ambiente. Vulemu chì l'attellu sia assai pruduttivu è cuncludi u più prestu pussibule. "Aspittemu un sforzu superiore da questa squadra", disse.

Çağlar hà dichjaratu chì, ancu se i veiculi di roti di gomma sò in prima linea in Istanbul, elli, cum'è a gestione, attribuinu una grande impurtanza à u sviluppu di i sistemi ferroviari è di u trasportu marittimu è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"U nostru presidente Ekrem İmamoğluCum'è dichjaratu da, hè assai impurtante chì creemu un Istanbul accessibile. In più di a nostra ghjente chì pò ghjunghje facilmente in ogni locu, travagliemu per furnisce opportunità di trasportu senza barriere per e mamme cù i zitelli è i gruppi svantaggiati. In questu cuntestu, i nostri investimenti assai impurtanti in u sistema ferroviariu cuntinueghjanu per u sviluppu di metri. Cunsiderendu a nostra costa di 400 chilomitri, vogliu nutà chì u trasportu marittimu, chì hè intornu à u 3 per centu, hè assai trascuratu. Stu attellu hè ancu assai impurtante in quantu à aumentà l'usu di u mare in u trasportu. "Credu chì u nostru studiu di u Pianu Maestru serà un grande serviziu chì formarà i prossimi 10 anni di Istanbul".

DEMİR: "A PANDEMIA È U U SO IMPATTU AMBIENTALE Sò assai impurtanti"

U Subsegretariu Generale per u Trasportu è l'Ambiente, İbrahim Orhan Demir, hà dichjaratu chì u pianu hè un studiu à longu andà è hà dettu chì u prublema più impurtante chì determina l'elementi di u trasportu hè l'usu di a terra. Demir hà dichjaratu chì, mentre faceva u pianu, era necessariu di prevede chì a forma di Istanbul hà da piglià in 20 anni è di furmà l'infrastruttura di trasportu in cunseguenza, è hà dettu:

"Sapemu cumu si cumpurtavanu l'Istanbulisti in u trasportu finu à u prucessu di pandemia. Puderemu analizà l'assi di i viaghji, i so costi, è a so scelta di veiculu privatu o trasportu publicu. Sfurtunatamente, tutti questi abitudini anu cambiatu cù l'epidemie. Un altru sfida hè a siccità per via di u cambiamentu climaticu. Per quessa, i tippi di carburante cambianu è i veiculi autonomi si sviluppanu. Parleremu di e cose chì ùn avemu mai parlatu prima. Hè veramente difficiule per noi di fà questu. Avemu da travaglià assai cura è basate i nostri dati nantu à studii scientifichi. Tuttavia, pensu chì supereremu facilmente stu compitu cù questa squadra sperimentata ".

FATTU: "U NOSTRE PIANU DEVE indirizzà u futuru"

IMM Transportation Platform Advisory Board Member Prof. Dr. Haluk Gerçek hà rimarcatu chì hè assai difficiuli di ottene i piani maestri di trasportu in u nostru paese per via di u sviluppu rapidu è micca pianificatu di e cità, è hà dettu chì i piani di mobilità urbana sustinibili anu acquistatu più impurtanza invece. "Molte cose in u futuru ùn succederanu micca cum'è avemu previstu. Dumandendu "Allora, cumu i nostri mudelli rifletteranu u futuru?", Gerçek hà enfatizatu chì i mudelli duveranu ancu piglià in contu u cambiamentu di l'impattu ambientale è chì i piani creati in u passatu deve esse riveduti secondu questi fatti. Ellu hà dichjaratu chì l'applicazioni di a cità intelligente duveranu esse applicazioni chì facenu a vita di quelli chì vivenu in a cità più faciule è migliurà a so qualità di vita, è hà nutatu chì ùn hè micca ghjustu à pruvà à adattà a cità à a tecnulugia di a cità intelligente.

À a riunione, u Pianu Maestru Principale di u Trasportu hè statu presentatu da u Direttore Diputatu IMM di a Pianificazione di u Trasportu Melda Horoz. In l'attellu, chì era custituitu di duie cumminazzioni, i temi "Aspettivi Riguardu à u Pianu Maestru di Trasportu" è "Determinazione di Passi avanti" sò stati discututi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*