Istanbul scontra cù Biblioteche di nova generazione

Istanbul si scontra cù biblioteche di nova generazione
Istanbul si scontra cù biblioteche di nova generazione

İBB implementa u so prughjettu chì cambia a cunniscenza tradiziunale di a biblioteca. In più di e so ricche cullezzione di libri, e biblioteche chì operanu cum'è centri culturali è educativi sò purtati à Istanbul. In u scopu di u prugettu, chì hè previstu per esse apertu in 2021 quartieri in 20, i preparativi sò ghjunti à a tappa finale in a Biblioteca Pública Sultangazi Ahmed Arif. Da a scena di sacchetta youtubeA biblioteca di a nova generazione, chì offre opportunità à quelli chì volenu migliurà a so cunniscenza è a so creatività, da spazii di travagliu à workshop di software, hè prevista per esse messa in serviziu prestu.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) riunisce 20 quartieri svantaggiati chì anu prublemi à accede à l'opportunità suciali cù e biblioteche di nova generazione. In più di u libru; aule, corsi è biblioteche custruite cù infrastruttura tecnologica sò messe in serviziu. U primu esempiu di u prugettu, chì serà dotatu di parechje facilità oltre l'intrezzione tradiziunale di a biblioteca è operarà cum'è un centru di cultura è di educazione, piglia u so nome da u grande pueta Ahmed Arif, chì dice in u so "tingui nantu à u libru". linii. A Biblioteca Publica Sultangazi Ahmed Arif, per a quale u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale IMM hà iniziatu u so travagliu preliminare à a fine di u 2020, si prepara per l'apertura.

U PRIMU ESEMPIU hè in SULTANGAZİ

A biblioteca, chì hè prevista per esse aperta in i ghjorni à vene, serà un spaziu culturale è educativu polivalente. Ghjuventù chì stanu in u distrittu di Sultangazi è u so circondu immediata; L'edificiu, chì hè statu cuncepitu cum'è un locu adattatu per a preparazione di l'esame, i libri di lettura è l'educazione culturale, offre ancu assai opportunità à quelli chì volenu sviluppà a so creatività. A Biblioteca Publica Sultangazi Ahmed Arif, chì offre corsi di musica è pittura, furmazione di dramma è teatru, accoglierà ancu attelli di software digitale è corsi di video-arte, chì anu attiratu un grande interessu da i ghjovani in l'ultimi anni. In l'edifiziu di a biblioteca chì risponde à una grande necessità di u distrittu; stage pocket, attellu di teatru, attellu di i zitelli, biblioteca per i zitelli (6-11 anni), biblioteca senza barriere, spazii di lettura, spazii di studiu, attellu di software, biblioteca digitale, youtuber studios, zona di seminariu-incontri è attelli polivalenti. Un gran numaru di istruttori è vuluntarii chì sò esperti in i so campi participeranu à l'attelle in a biblioteca. Ci sarà ancu un Uffiziu di l'Impiegazione sviluppatu da IMM per riduce u disoccupazione in Istanbul.

A biblioteca publica Sultangazi Ahmed Arif hà una zona di lettura per un totale di 167 persone è 13 libri in a so cullezzione. A biblioteca di 420 piani hè custituita da una superficie totale di 8 metri quadrati. Ci hè una sala di cunferenza per 258 persone nantu à a terrazza di l'edificiu. Questa zona, chì hè pensata per serve multi-purpose, hà a capacità di permette avvenimenti cum'è cunferenze, pannelli è seminarii.

2021 BIBLIOTECA À 20 QUARTIERI IN 20

I punti di a biblioteca, chì sò destinati à esse aperti in 20 quartieri differenti à a fine di l'annu, sò stati determinati da u travagliu di strategia realizatu cù l'Uffiziu di Statistiche di l'Agenzia di Pianificazione di Istanbul, è una strategia hè stata creata cù un approcciu innovativu. Cù u prugettu, chì andava al di là di a cunniscenza tradiziunale di a biblioteca, hè stata aduttatu un approcciu orientatu à l'interazzione, tenendu in contu i bisogni di u lucale.

Cù u prugettu, si tratta di realizà e biblioteche chì cuntinueghjanu à travaglià in cunfurmità cù e dumande di i residenti di u distrittu. Hè previstu di sustene l'educazione di i zitelli è di i ghjovani da una banda, è di realizà diverse attività in i campi di dramma, musica, belle arti, attelli di software digitale, video-arte è studi di editazione da l'altru. Hè vulsutu creà spazii di socializazione induve i ghjovani chì sò incuraghjiti à a creatività ponu sviluppà e so cumpetenze in diversi campi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*