I stagni d'acqua potabile rivitalizzanu l'allevamentu di u bestiame in İzmir

L'allevamentu di l'animali di stagni d'acqua potabile hè stata ripresa in Izmir
L'allevamentu di l'animali di stagni d'acqua potabile hè stata ripresa in Izmir

A municipalità metropolitana di İzmir hà purtatu à u salvamentu di u pruduttore, chì vive da l'allevamentu di l'animali è chì i bisogni d'acqua aumentanu in i mesi di l'estate, cù u stagnu d'acqua potabile hà purtatu à a vita in a campagna. L'agricultori di u Menemen Telekler Village, chì anu avutu à traslassi i so bandi à centinaie di chilometri di distanza per via di a sete in l'anni precedenti, anu abbracciatu avà l'allevamentu di l'animali, à quale quasi avianu da rinunzià.

Municipiu Metropolitanu di Izmir, presidente Tunç SoyerCuntinueghja à sustene u pruduttori in linea cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule". U Metropolitanu, chì dona pecuri è bufali è furnisce un supportu per l'alimentazione per aumentà a capacità di produzzione di latte è l'attività d'allevamentu in e zone rurale, hà ancu allargatu a manu à l'agricultori chì anu da spustà i so mandrii à parechji chilometri, perchè ùn puderanu micca risponde à i so bisogni d'acqua. Mentre chì novi stagni d'acqua potabile sò stati aperti per aumentà a produzzione di carne è di latti è di riduce u costu di l'alimentazione in i pascoli induve l'allevamentu di pecuri è vacche sò cumuni, i stagni in a campagna sò stati puliti, allargati è attivati. L'agricultori, chì campanu da l'allevamentu di l'animali, cuminciaru à guardà l'avvene cù speranza. In u scopu di i travaglii realizati da u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana di İzmir, 2019 stagni d'acqua potabile per animali sò stati messi in serviziu in 2020 è 83 in a campagna.

I stagni novi venenu

U Segretariu Generale Adupratu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Eser Atak, dendu a bona nutizia chì apriranu 2021 novi stagni d'acqua potabile per animali in 15, hà dettu: "In cunfurmità cù u travagliu chì avemu fattu cù u nostru Dipartimentu di Servizi Agricoli, continueremu à sustene l'agricultura è l'allevamentu di l'animali, chì hè unu di i settori più affettati da a siccità. Mentre i nostri equipaghji di custruzzione è e squadre cuntinueghjanu à mantene, pulisce è espansione i stagni esistenti in l'area rurale, per un'altra banda, cuntinueghjanu à apre u novu stagni d'acqua potabile d'animali in cunfurmità cù i bisogni in i zoni cù cundizioni topografiche è geologichi adatti. .

Andavamu in Bandırma

I pruduttori, chì anu un tempu duru per via di l'aumentu rapidu di l'inputs basi cum'è l'alimentazione è u diesel, sò assai soddisfatti di u fattu chì ponu risponde à i bisogni d'acqua di i so animali da stagni. Telekler Mukhtar Yüksel Güleç hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di İzmir per i so sforzi è hà dettu: "I stagni in u nostru paese eranu insufficienti. Eramu senza acqua in u mità di l'estiu, chì u numeru di i nostri animali era altu. Avemu usatu per portà a nostra mandria à Bandırma, chì si trova à 280 chilometri di distanza, è ci passava l'estate. U nostru pòpulu ùn hà pussutu allevà u bestiame per via di a sete. I nostri ghjovani avianu da truvà altri impieghi. Avemu avà acqua. L'acqua significa vita. Per noi, l'acqua hè un investimentu in stu paese ", disse.

Grazie à u Metropolitanu

Ahmet Ayhan, chì hà campatu cù l'allevamentu d'animali dapoi a so prima età in Telekler, hà sintetizatu i so sentimenti cusì: "Quaddu Allah sia cuntentu di u nostru presidente è di l'impiegati di a Municipalità Metropolitana. A causa di a sete, aghju traspurtatu a versione in u pianu di Bandırma, à 280 chilometri di distanza, in camion, è aghju passatu l'estiu. Allora aghju riduciutu stu travagliu perchè era difficiule. A volte, aghju scontru i bisogni di l'acqua di a versione cù l'acqua di trasportu. Ùn ci sarà micca mancanza d'acqua quist'annu. Quandu stu stagnu hè pienu, ci hè abbastanza ».

Bozalan Village Headman Ahmet Akarsu, invece, hà dichjaratu chì i stagni anu cuminciatu à mantene l'acqua cù l'opere di u Metropolitanu è questu l'acqua seria abbastanza per elli per 2-3 anni durante l'estiu, "Avemu scuntratu i bisogni d'acqua di i nostri animali cù l'acqua di trasportu. Ùn ci pò esse megliu cuntribuzione à noi chè questu. Vulemu ringrazià u nostru Dipartimentu di l'Affari Scienti ".

U rendiment aumentatu

Mehmet Erkal, chì hè un agricultore in Telekler Village, hà dettu: "A causa di a sete, andavamu à 10 chilometri à u fiumu Gediz di notte. A mandria era piena è affamata, è u rendiment era cascatu. Grazie à a Municipalità Metropolitana di Izmir, simu ghjunti à sta situazione. Avà i nostri animali ponu truvà l'acqua à una distanza di 200-300 metri ".

Hanifi Koçak, Direttore di Filiale di Irrigazione di u Dipartimentu di Servizi Agricoli di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dichjaratu ch'elli sò pianificati nantu à a dumanda di l'agricultori, è hà dettu: "I nostri sforzi per mantene più acqua in i stagni in u scopu di i sforzi per cumbatte a siccità furniscenu cuntributi impurtanti à i paisani chì campanu da l'allevamentu di l'animali. Continueremu i nostri sforzi per aduprà e risorse d'acqua in modu più efficace è efficiente ".

Induve sò stati custruiti i stagni ?

In 2019 è 2020, Bergama (Alibeyli è Gaylan), Dikili (Denizköy, Kocaoba, Demirtaş), Kınık (Arapdere) è Menemen (2 unità in Telekler, 2 unità in Bozalan), Bornova (Kayadibi, Çamiçi) ) custruzione di 12 novi stagni d'acqua potabile hè statu finitu. Cumpiendu i travaglii periodichi di mantenimentu, pulizia è espansione di un totale di 71 stagni d'acqua potabile d'animali in e zone rurali di Aliağa, Bergama, Bornova, Dikili, Kınık è Menemen, a capacità di mantene l'acqua di i stagni esistenti prima di a stagione invernale hè stata aumentata. . Un investimentu di 3 milioni di TL hè statu fattu per stagni d'acqua potabile d'animali cù una capacità di almacenamento di 5 mila à 1.2 mila metri cubi. In i ghjorni à vene, u Dipartimentu di l'Affari Scienti realizzerà travaglii di mantenimentu, riparazione è rinnuvamentu in 32 stagni d'acqua potabile d'animali in Bergama, Kınık è Aliağa. Hè previstu di inizià a custruzzione di 2021 novi stagni d'acqua potabile per animali in 15.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*