Cina hà da custruisce 2023 fabbriche chì travaglianu cù a cunnessione 5G da u 30

China stabiliscerà una fabbrica chì travaglia cù una cunnessione putenza finu à
China stabiliscerà una fabbrica chì travaglia cù una cunnessione putenza finu à

Cina accelerà u sviluppu di l'internet industriale attraversu l'integrazione cù e tecnulugia 5G. In questu prucessu, u paese hà da scopu di creà 2023 fabbriche cù cunnessione cumpletamente 5G da u 30. Sicondu u pianu di sviluppu di l'Internet industriale annunziatu da u Ministeru di l'Industria è e Tecnulugie di l'Infurmazione per i prossimi trè anni, da trè à cinque piattaforme Internet industriali dotate di una espansione è d'impattu internaziunale è un centru "megadata" per l'internet industriale seranu stabiliti da u 2023. .

U pianu prevede u periodu di trè anni (2021-2023) per esse un periodu di rapida crescita di l'internet industriale in Cina. Sicondu u pianu d'azzione, in questu prucessu, e dimensioni cummirciali crescente seranu u fattore mutore di a pruduzzione intelligente è a cuuperazione basata nantu à a rete è e cundizioni unichi.

In fatti, l'internet industriale, cunnisciutu ancu com'è l'internet di e cose, si move versu l'adopzione più larga di l'ultime tecnulugia avanzate. Queste tecnulugia sò rete wireless di nova generazione, megadata, intelligenza artificiale è tecnulugia cum'è l'internet di e cose. I dati di u ministeru mostranu chì a Cina opera digià 60 piattaforme internet industriali, chì sò cunnessi à circa 400 milioni d'equipaggiu industriali è più di 70 XNUMX imprese industriali.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*