Karaismailoğlu: "Produceremu e tecnulugie satellitari di a prossima generazione di Turchia inseme cù a nostra ghjuventù"

karaismailoglu Produceremu e tecnulugia satellitari di a nova generazione di Turchia spalla à spalla cù i nostri ghjovani
karaismailoglu Produceremu e tecnulugia satellitari di a nova generazione di Turchia spalla à spalla cù i nostri ghjovani

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà scontru cù i ghjovani cum'è parte di a "Settimana Satellite Technologies", chì hè stata urganizata per a prima volta in Turchia sottu a guida di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture.

Cridendu in u putere di l'idee di i ghjovani, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu tenutu un Ideathon specificu à i tecnulugii satellitari per sente à elli, è hà dichjaratu chì e presentazioni di l'idee in a perspettiva di "Futuru di u Spaziu è Satellite Technologies-Trasportu". , Comunicazione è Difesa "preparatu da i ghjovani in linea sò stati valutati da a ghjuria.

"Credemu in u putere di l'idee di i nostri ghjovani"

Ricordendu chì l'impurtanza di i studii di tecnulugia spaziale hè aumentata inseme cù a tecnulugia di l'informatica, a biotecnologia è l'energia alternativa in u 21u seculu, induve l'evoluzione tecnologica cuntinueghja à un ritmu vertiginu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu avutu una maravigliosa sperienza Ideathon, induve l'esperienza è dinamica. a ghjuventù hà assaltatu inseme. Cridemu in u putere di l'idee di i nostri ghjovani. Cunsiderendu u dinamismu è u travagliu duru di i nostri ghjovani è u putere è u putenziale di Turchia, pudemu digià vede chì averemu assai più successu in i campi spaziali in u futuru. Pruduceremu e tecnulugia satellitari di a nova generazione di Turchia spalla à spalla cù i nostri ghjovani ", disse.

"Creemu ambienti di sperienza chì susteneranu l'interessu di e giovani generazioni in questu campu"

U Ministru Karaismailoğlu hà ricurdatu chì, "Considerendu u putere è u putenziale attuale di Turchia, quali spazii Spaziali ponu prumette u più altu potenziale per a crescita futura è ciò chì i vantaghji di u settore Spaziale Turcu pò esse da questa crescita custituiscenu u tema principale di a settimana.

A necessità di l'età in i campi di trasportu è cumunicazione; Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli acceleranu u travagliu cù una strategia olistica orientata à u sviluppu cunfurmata da a mobilità, a digitalizazione è a dinamica logistica, è hà dettu: "Avemu implementatu e plataforme di pensamentu induve parlemu di a visione di e tecnulugia satellitari di Turchia è l'ambienti di sperienza chì susteneranu l'interessu. di i ghjovani generazioni in stu campu. A "curiosità scientifica" hè una di e forze motrici più preziose per a Turchia, chì hà u scopu di diventà una di e più grandi economie di u mondu. Vulemu chì u nostru travagliu sia una fonte d'ispirazione per e generazioni future oghje è dumane ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*