Iniziati i travaglii di demolizione per a Strada Cultura è Turistica

I travaglii di demolizioni sò cuminciati per a strada di a cultura è u turisimu
I travaglii di demolizioni sò cuminciati per a strada di a cultura è u turisimu

I travaglii di evacuazione è di demolizione sò stati iniziati per mette in serviziu a "Strada di Cultura è Turismu", chì furnisce una cunnessione diretta trà l'autorità di u prufeta Abraham è u prufeta Eyyüp, chì u sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, sottolinea.

U presidente Beyazgül, chì hà pigliatu iniziative in a realizazione di prughjetti chì facilitanu u trafficu di a cità è cuntribuiscenu à u turismu, hà firmatu a strada di evacuazione è di u turismu per l'apertura di a "Strada di Cultura è Turismu", chì furnisce una cunnessione diretta trà u turisimu. L'autorità di u prufeta Abràhamu è u prufeta Eyyüp, cù a decisione d'espropriazione precipitosa firmata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan è publicata in a Gazzetta Ufficiale, hà participatu à u travagliu di demolizione.

In u scopu di u prugettu, i travaglii di evacuazione è di demolizione sò stati iniziati nantu à a strada chì passa per i cunfini di u distrettu di Eyyübiye, i quartieri di Muradiye, Hacıbayram, Şıhmaksut è Eyyübiye, è i travaglii di demolizione di 130 edifici, accunsentiti in a prima tappa, sò stati. principiatu.

In più di u sindaco Beyazgül, u guvernatore di Şanlıurfa Abdullah Erin, u deputatu di u Partitu Ak, Zemzem Gülender Açanal, u deputatu di u Partitu AK Mehmet Ali Cevheri, u membru di u Partitu Ak MKYK Vildan Polat, u Vicepresidente di u Partitu Aktivu Vehbi Beyaz, u Deputatu di u Gruppu di u Partitu AK Faryübi. U sindaco Mehmet Kuş, u presidente di u distrettu di Ak Party Eyyübiye Mehmet Moğal, u presidente di u distrettu di u partitu Ak Karaköprü Sait Ağan, u presidente di u ramu di a donna di u partitu AK Demet Saatçi Güven, u presidente di u ramu provinciale di a ghjuventù di u partitu Ak Emre Karaçizmeli, i membri di l'Assemblea, i capi di u distrittu è i citadini anu participatu.

Facendu un discorsu quì, u sindaco Beyazgül hà dettu: "Questa strada chì avemu principiatu hè 1535 metri, ma a lunghezza di sta strada ghjunghje à i cori, è avemu travagliatu cù tutte e nostre forze per u sviluppu di Şanlıurfa", disse.

U presidente Beyazgül: "Vogliu chì a strada di a Cultura è u Turismu, induve avemu principiatu u travagliu di demolizione quì oghje, sia benefica. Sta strada St. Da l'uffiziu di u prufeta Ibrahim, Hz. Hè un modu di core chì serà apertu à l'uffiziu di u prufeta Eyyüp. Comu avemu dettu prima di l'elezzioni, Eyyübiye hà bisognu di assai servizii. Appena avemu pigliatu l'uffiziu, avemu espropriatu u spinu di u castellu, è avemu aiutatu à a nostra ghjente quì per andà in lochi più convenienti. Sta strada chì avemu principiatu hè 1535 metri, ma a lunghezza di sta strada ghjunghje à i cori. A larghezza di a strada hè di metri 25-30. U numaru di case da esse espropriatu quì hè 476, è u numeru di case chì deve esse demolite oghje hè 130. Cuntinuemu, se Diu vole, secondu e pussibulità di u bilanciu. Faremu travaglii megliu cù e vostre preghiere. hà parlatu.

U guvernatore di Şanlıurfa, Abdullah Erin, hà dettu: "Sò assai grati d'avè vistu u prughjettu di Cultura è Turismu in questa cità induve aghju avutu l'onore di serve in Şanlıurfa per circa 4 anni. Cum'è dichjaratu da u nostru sindaco metropolitanu è i nostri diputati, a distanza chì culligarà e duie rotte, chì sò i petre di u mondu, hè di 1,5 km, ma avemu avutu cunnessu duie rotte chì ùn pudemu micca spressione in termini di significatu, magnitude spirituale, è lunghezza. A via di a Cultura è di u Turismu hè stata a parolla di l'annu, ma hè stata principiata da u nostru presidente Zeynel è spergu ch'ellu hà da compie ellu stessu. Vogliu bona furtuna à i nostri Eyyübiye, Şanlıurfa è queste belle persone ", disse.

U deputatu di u Partitu AK Şanlıurfa Zemzem Gülender Açanal hà dichjaratu ch'elli anu assistitu à un ghjornu storicu in Eyyübiye è ringraziatu tutti quelli chì anu cuntribuitu à u prugettu.

U deputatu di u Partitu AK Şanlıurfa Mehmet Ali Cevheri hà dettu: "Oghje assistemu è assistemu à un ghjornu storicu. U fattu chì stu serviziu hè statu iniziatu in Eyyübiye, unu di i distretti più distinti di Şanlıurfa, hè un ghjornu storicu, un onore è una fonte di orgogliu per noi. Oghje avemu principiatu a demolizione di 130 case. Hà ringraziatu tutti quelli chì anu cuntribuitu à a Strada di a Cultura è u Turismu.

U membru AK Party MKYK Vildan Polat hà ancu fattu un discorsu in u prugramma di demolizione, enfatizendu l'unità è a sulidarità in u so discorsu.

In u so discorsu, u presidente provinciale di u diputatu di u Partitu AK Vehbi Beyaz hà dettu: "A strada di a Cultura è u Turismu per esse apertu in un distrittu impurtante cum'è Eyyübiye era una di e ferite sanguinanti di Eyyübiye. Facciu ".

U sindaco di Eyyübiye, Mehmet Kuş, hà dettu: "Aviu dettu u seguente u primu ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu: "Se u nostru sindaco metropolitanu Zeynel Abidin Beyazgül ùn esiste micca, i nostri braccia è l'ali seranu rotti". Zeynel Abidin Beyazgül cuncintrau nantu à u modu di Cultura è Turismu è trasmette stu prublema à u nostru presidente, à u nostru Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, è anu datu impurtanza à stu prughjettu in u nostru guvernu è ci hà datu un grande sustegnu. A nostra municipalità metropolitana hà travagliatu duru per circa 10 mesi per purtà a strada di a Cultura è u Turismu micca solu à Eyyübiye, ma ancu à Şanlıurfa. In nome di i mo fratelli Eyyübiye, vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu è i nostri deputati ".

U presidente di u distrettu di AK Party Eyyübiye, Mehmet Moğal, hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, u nostru sindaco metropolitanu Zeynel Abidin Beyazgül è i nostri deputati per l'apertura di a strada turistica cù l'appruvazioni è a firma di u nostru presidente".

I capi righjunali anu ancu fattu discorsi di salutu in u prugramma è ringraziati à tutti quelli chì anu cuntribuitu à l’apertura di a Strada di a Cultura è u Turismu.

Cuntinuendu i so sforzi per migliurà a storia è u turismu di Şanlıurfa è per fà a cità bella, a Municipalità Metropolitana creà novi strade chì minimizzaranu a congestione di u trafficu trà i lochi in u centru di a cità, è i dui spazi viventi seranu rilassati è l'ambiente. è arrangiamenti di facciata cuntribuiscenu à l'atmosfera spirituale di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*