L'esportazioni di frutti secchi in Cina anu aumentatu di 21 per centu

l'espurtazioni di frutti secchi à u cine aumentò per centu
l'espurtazioni di frutti secchi à u cine aumentò per centu

Quasi tuttu u nostru settore di frutti secchi hà una grande impurtanza in quantu à l'ecunumia è u cummerciu esteru di u nostru paese è a regione cù a so struttura basata in inputs domestici. I nostri frutti secchi venenu à u primu postu in u quadru di a sensibilizazione crescente di i cunsumatori è a dumanda di alimenti sani in tuttu u mondu.

In u 2019, u nostru settore hà righjuntu una figura d'esportazione di più di 1.4 miliardi di dollari, l'uvetta Seedless hà pigliatu u primu postu cù una quantità di 523 milioni di dollari, l'esportazioni di albicocca secca eranu 253 milioni di dollari, mentre l'esportazioni di fichi secchi sò stati registrati cum'è 236 milioni di dollari.

L'esportazioni generale di a Turchia di frutti secchi è prudutti anu righjuntu 2020 miliardi di dollari in 1,4. 477 mila 150 tunnellate di frutti secchi sò stati esportati in 162 paesi. I paesi di l'Unione Europea è i Stati Uniti venenu à u primu postu in e nostre esportazioni.

Frà i nostri mercati principali in l'esportazione di frutti secchi in 2020; A Germania hè u primu cù $ 202 milioni, u Regnu Unitu hè u sicondu cù $ 188 milioni, l'Italia terzu cù $ 101 milioni, Francia quartu cù $ 93 milioni, è i Stati Uniti quintu cù $ 92 milioni.

In u 2020, l'esportazioni generale di Turchia ammontavanu à 466 milioni di dollari di uvetta, 266 milioni di dollari di albicocche secche cun un incrementu di 5 per centu, 236 milioni di dollari di fichi secchi, 119 milioni di dollari di pistacchi, 41 milioni di dollari di altri frutti secchi cù un aumentu. di 84%, amanduli di 66 milioni di dollari è un aumentu di 30 per centu, 50 milioni di dollari di altri frutti arrustiti, 42 milioni di dollari di pinoli cù un incrementu di 46 per centu, 22 milioni di dollari di noci cù un aumentu di 32 per centu, 4 milioni di dollari. di ciciri arrusti cù un incrementu di 16 per centu, 10 milioni di dollari d'albicocca è kernels d'albicocca, 5 milioni di dollari di un incrementu di per centu 8. Prugne secche cuntavanu 2 milioni di dollari cù un incrementu di 29 per centu.

L'Associazione di Esportatori di Frutti Secchi è Prudutti di l'Egeu hà esportatu 2020 milioni di dollari di prudutti in 846 paesi in 106.

I primi 2020 paesi in e nostre esportazioni da l'Egeu in 5; Regnu Unitu cù 171 milioni di dollari, Germania cù 116 milioni di dollari, l'Italia cù 73 milioni di dollari, l'Olanda cù 61 milioni di dollari è l'USA cù 44 milioni di dollari.

Cum'è l'Associazione esportatori di frutti secchi è prudutti di l'Egeu, chì rializeghja più di 60% di l'esportazioni di frutti secchi di u nostru paese, travaglia in cuuperazione cù tutte l'istituzioni / urganisazioni in a catena di valore, realizà prughjetti scientifichi è promozionali, monitorizza attentamente tutti i sviluppi. cun un approcciu proattivu è sustene i nostri membri è i nostri membri.Informemu i nostri pruduttori.

Inseme cù e nostre università è ministeri, avemu u scopu di aumentà e nostre esportazioni cù a produzzione in cunfurmità cù u tema di a sustenibilità, in parallelu cù l'efficienza, a qualità, a sicurezza alimentaria in i prudutti.

Siccomu l'impurtanza di l'alimentazione sana hè megliu capita da tutti i segmenti durante u periodu pandemicu 2020, tutta a nostra industria travaglia dura per ghjunghje à i nostri miri numerichi à a fine di l'annu in l'esportazione di i nostri frutti secchi, chì sò nantu à l'Organizazione Mondiale di a Salute. lista di cibi sani.

Ci sò circa 350 cumpagnie esportatrici attive chì sò membri di a nostra associu, è u 10% di questu hè principalmente esportatu à u settore.

In particulare in l'ultimi anni, cù a realizazione di u "Prughjettu di Belt and Road", avemu vultatu a nostra faccia à u Far East.

Attachemu una impurtanza particulare à e nostre attività di prumuzione per l'Estremo Oriente, chì hà più di 2/3 di a pupulazione mundiale, cum'è a Cina, chì hè diventata a seconda ecunumia più grande di u mondu, è a Corea di u Sud, Malasia, Indonesia, India è Singapore, chì l'ecunumia si sviluppanu rapidamente è induve a dumanda di alimentazione hè in crescita.

L'esportazioni di frutti secchi è prudutti di Turchia in Cina anu aumentatu da 2020 per centu in 21 è righjunghji 28 milioni di dollari.

A nostra regione hè assai ricca in quantu à i prudutti biologichi, è i nostri frutti secchi si distinguenu cù a so locomotiva in i prudutti biologichi. Inoltre, l'interessu è a dumanda di frutti secchi sò in più di ghjornu in quantu à a so adattazione per l'abitudini di cunsumu vegan, chì anu acquistatu impurtanza in l'ultimi anni, è cum'è un alimentu di salute.

Hè statu osservatu chì u cunsumu di frutti secchi ùn hè micca diminuitu, soprattuttu durante u prucessu pandemicu, per via di i prudutti sani di u nostru settore. Cù e misure pigliate è u sustegnu datu sia da u nostru Ministeru di l'Agricultura è di a Foresta è u Ministeru di u Cummerciu, a produzzione ùn hè stata interrotta, avemu adattatu rapidamente à e cundizioni è cuntinueghjanu a nostra esportazione senza interruzzione.

Mantenemu solu i nostri novi canali di vendita in ambienti virtuali piuttostu chè fisici. A natura virtuale di e riunioni hè stata ancu benefica in parechje manere. Hè cuncintratu tutta a so energia nantu à a vendita diretta, riducendu i costi, a perdita di tempu è u travagliu. Mentre chì e cundizioni di u mondu cambianu, noi, cum'è l'industria, pensemu chì avemu adattatu à e cundizioni attuali. Dopu à u prucessu di pandemia, andemu à e fiere attuali di a nostra Unione, faremu visite, in più, continueremu sicuramente à l'avvenimenti virtuali.

Pensu chì alcune di e nostre imprese anu successu in piattaforme cum'è e-commerce è e-export, ancu i webinars nantu à e-commerce sò urganizati per i membri di a nostra Associazione, è u nostru scopu di aumentà e-commerce è di cuntinuà à travaglià annantu à questu. cuntinueghja sempre più.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*