Mansur Slow finisce i prughjetti chì allevianu u trafficu di capitale unu per unu

Mansur finisce pianu pianu prughjetti chì facilità u trafficu di a capitale unu per unu
Mansur finisce pianu pianu prughjetti chì facilità u trafficu di a capitale unu per unu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà finitu prughjetti unu per unu chì facilità u trafficu in punti chì anu causatu incidenti di trafficu è anu sperimentatu inghjustu di trafficu per anni. À u puntu situatu à l'intersezzione di Ayaş Yolu è Devrimler Street, u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana hà finitu a parte superiore di a junzione multi-piani in 80 ghjorni è l'hà apertu à u trafficu in duie direzioni, 3 andendu è 3 venenu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, implementa prughjetti di trasportu chì facilità u trafficu di a capitale unu per unu.

Per minimizzà u prublema di trafficu di e persone di Ankara è per assicurà a salvezza di a vita, i travaglii di intersezzione multi-piani è ponti cuntinueghjanu à piena velocità. Infine, a prima fase di u travagliu di intersezzione multi-piani, chì hè stata iniziata per prevene a congestione di u trafficu per via di a presenza di una sola intersezzione à l'intersezzione di Ayaş Yolu è Devrimler Caddesi, hè stata finita è a strada hè stata aperta à u trafficu.

AYAŞ ROAD RESPIRARÀ

Mentre i travaglii realizati da u Dipartimentu di l'Affari di Scienze nantu à una basa 7/24 avanzavanu rapidamente, a parti suprana di l'intersezzione multi-store in Devrimler Street hè stata finita in 80 ghjorni è aperta à u serviziu in duie direzzione, 3 arrivi è 3. partenze.

Cù u cumpletu di a junzione multi-piani di 471 metri di lunghezza, a Municipalità Metropolitana, chì furnisce i cunduttori cun un trasportu ininterrottu in una manera più sicura è cuntrullata, facilità u flussu di trafficu cù un passaghju custituitu da 3 corsie, 3 arrivi è 6. partenze, nantu à Ayaş Road. U Dipartimentu di l'Affari di Scienze, chì hà finitu a maiò parte di a junction multi-piani in un tempu più cortu di u previstu, custruirà un accessu à 2 corsie è una strada di cunnessione di 2 corsie à u Statu, Güzelkent, Tunahan è Yunus Emre Mahallesi sottu u passaghju.

NOTA COMPLETA DA RESIDENTI REGIONALI À A MUNICIPALITÀ METROPOLITANA

L'intersezzione, chì hè stata messu in serviziu dopu à a fine di a prima fase, hà ricivutu piena marca da i residenti di a Capitale, mentre chì l'abitanti di a regione è i cummercianti anu manifestatu a so satisfaczione per u travagliu chì prevene l'accidenti di trafficu cù e parolle seguenti. :

Abraham Baz: "Sò un cummerciante quì. Avemu seguitu i travaglii per circa 80 ghjorni. A custruzzione di u ponte hè stata più vantaghjiosa postu chì coincideva cù a pandemia. Hè un prughjettu assai bonu in quantu à riduce a densità di trafficu. A densità di trafficu diminuì immediatamente. Una luce rossa hè stata piazzata à Başer Junction. Il y avait autrefois un passage supérieur. Avemu una grande zona industriale urganizata, i grandi veiculi chì escenu da quì causavanu trafficu. L'accidenti di u trafficu è u clacson constantemente di corne ùn si sò micca firmati quì.

Salim Silk: "U travagliu in questu spaziu. Prima di a crucivia, u trafficu era assai pesante quì. Siccomu ci era una surtita di l'Industria Organizzata, u trafficu era chjusu in l'ore di a matina è di a sera. Ci sò stati assai accidenti di trafficu, assai persone anu persu a so vita quì. Seremu assai còmode grazie à questa traversata di ponte fatta da a Municipalità Metropolitana di Ankara. Vulemu ringrazià u nostru presidente Mansur Yavaş è tutta a so squadra, in particulare.

Emre Arslan: "Hè assai megliu cà prima. Ci era troppu accidenti prima. Diu benedica quelli chì anu fattu ".

Fiore gratuitu: "A crucivia era assai bona. A densità di u trafficu diminuirà in l'ora di a sera è di a matina. U cunfortu di transizione serà furnitu. Perchè avemu aspittatu troppu. Vogliu à tutti bona furtuna ".

Tuncay Vural: "Avemu avutu aspittà assai a matina è a sera, era assai bonu in questu rispettu. Ti ringraziemu ".

Astuzia di battaglia: "Avemu avutu assai prublemi per passà quì. Era assai bonu per noi, hà alleviatu u trafficu. Vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Ankara ".

Tarik Muftuoglu: "A nostra attesa à a traversata da quì hè finita. Riduce ancu l'accidenti. Grazie Mansur Yavaş.

Murat Goktas: "L'intersezzione di u ponte hà riduciutu u trafficu quì è u nostru tempu d'attesa. A nostra municipalità metropolitana di Ankara travaglia. "

Hussein Odabasi: "Bona furtuna à u nostru Ankara. Vulemu ringrazià u nostru presidente Mansur ".

Nurettin Young: "Diu benedica a persona chì hà pensatu à Köprülü Intersection. Facilità u trafficu quì è riduce l'accidenti. Ti ringraziemu ".

Yilmaz Civan: "Ci sò stati troppu accidenti. A ghjente perde a so vita è a pruprietà. Grazie."

Ali Celik: "Che Allah sia cuntentu di u nostru presidente Mansur. U trafficu quì hè assai rilassatu. U nostru presidente Mansur hè digià fattu assai travagliu ".

U PONTE SUL FIUMU ANKARA RELIEVE U TRAFFIC DI A REGIONE

Cuntinuendu a custruzzione di u ponte chì unisce Sincan Akşemsettin, Plevne è İstasyon Mahallesi à Ayaş Yolu in Ankara Stream, a Municipalità Metropolitana custruirà u ponte cù una lunghezza totale di 45 metri in 2 corsie, 2 andendu è 4 venenu.

Mentre i travaglii sò realizati à piena velocità, a transizione da u distrittu Sincan à Ayaş Yolu serà facilitata cù u prugettu chì facilità u trafficu in a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*