A custruzzione di a ferrovia di Nakhchivan in Turchia principia

A custruzzione di a ferrovia chì unisce l'Azerbaijan à Nahcivan è Turchia principia
A custruzzione di a ferrovia chì unisce l'Azerbaijan à Nahcivan è Turchia principia

L'Azerbaijan hà annunziatu chì una ferrovia serà custruita attraversu a fruntiera armenia per una linea logistica à Nakhchivan è Turchia.

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà ancu scontru cù u presidente Ilham Aliyev in Baku, a capitale di l'Azerbaijan, induve si n'andò cù u Capu di Staff General Yaşar Güler è i cumandanti di a Forza.

Riceve u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, u presidente di l'Azerbaijan Ilham Aliyev hà dettu in a cunferenza di stampa cumuna chì a ferrovia hè prevista nantu à una linea chì si estende da a cità di Horadiz à a fruntiera armenia à Zangilan.

Sicondu a nutizia di l'Agenzia di Notizie Statale di l'Azerbaijan, Aliyev hà dichjaratu chì a custruzzione di a ferrovia duverà un massimu di 2 anni è hà dettu: "Tuttavia, pensemu chì ùn duvemu micca aspittà sta data è chì e merchenzie ponu esse trasportate à Horadiz in trenu è da quì in camion.

In riferimentu à l'accordu di pace firmatu u 10 di nuvembre, chì finiscinu i cunflitti trà Azerbaijan è Armenia in Nagorno-Karabakh, Aliyev hà dettu: "In questu modu, l'apertura di u Corridor Nakhchivan, chì hè una parte impurtante di l'accordu, serà realizatu. "

Aliyev ùn hà micca furnitu infurmazioni nantu à quali prudutti seranu trasportati nantu à a strada cummerciale detta. Inseme à l'oliu è u gasu naturale, u zuccheru, u fruttu è u metale custituiscenu un gran pesu in l'espurtazioni di l'Azerbaijan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*