E Fate di u Crucible piglianu una tempesta à 'Eurocup Women'

e fate di u potanin soffianu cum'è una tempesta in e donne eurocup
e fate di u potanin soffianu cum'è una tempesta in e donne eurocup

Birevim Elâzığ A Squadra di Basketball Femminile di l'Amministrazione Speciale Pruvinciale hà avanzatu à a seconda volta in a European Women's Basketball League Eurocup Women facendu 3 fora di 3. A nostra squadra, cunnisciuta cum'è Fairies of the Hoop, hà ottinutu un grande successu per esse trà l'ultimi 16 squadre in i partiti di u gruppu di u primu turnu di a liga in a Repubblica Ceca.

Mahir Orak: "Cum'è BİREVİM, u nostru primu scopu di sponsorizà a squadra di basket femminile di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale Elâzığ era di aiutà l'unica squadra di a Regione Anatolica Orientale è Sud-Est in a Super League à ghjunghje in cima à Turchia è Europa. Semu assai felici è ghjustificamente fieri di avanzà in sta strada cun successu. Cum'è un club, furnimu servizii è sustegnu à più di 180 atleti in diverse branche per sparghje a cultura sportiva in a regione. Inoltre, unu di i nostri ugettivi più impurtanti hè di sustene l'atleti, chì sperimentanu qualchi svantaghji in a nostra regione perchè sò donne, cù a scola, l'alloghju è i mezi finanziarii, è di purtà à a sucetà è u sport turcu. Stu successu in Auropa, chì andemu finu à a fine, ci dà ancu più speranza per l'avvene. Un'altra nostra gioia in l'Eurocup Women hè chì Bellona Kayseri Basketball, un'altra squadra turca, hà ghjuntu à l'ultimi 16. Era u nostru più grande desideriu di ghjucà in a finale cun elli, ma cum'è e duie squadre, mustraremu à u mondu u signore turcu è u puntu chì u basket di e donne hà ghjuntu in questa tour. Avemu piena cunfidenza chì purteremu u trofeu à Elazig è Turchia ".

A Squadra di Basketball Femminile di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale di Birevim Elâzığ hà battutu u rappresentante di a Repubblica Ceca KP Brno 73-61 in l'ultima partita in u Gruppu D di a Liga Europea di Basketball Femminile Eurocup Women, ghjunghjendu à l'ultimi 16. A squadra hà dimustratu un grande successu battendu u rapprisentante russu MBA Mosca 85-74 in u primu partitu è ​​a squadra polacca InvestInTheWest ENEA Gorzow 88-76 in a seconda partita, è qualificà à u prossimu turnu cum'è u capu di u gruppu cù 3 fora di 3.

L'Amministrazione Pruvinciale Speciale Birevim Elâzığ hà scontru cù un'altra squadra turca, Bellona Kayseri Basketball, in l'ultimi 16 turni di a Copa d'Europa FIBA ​​​​Femminile.

Orak: Avemu piena cunfidenza chì purteremu u trofeu à Elazig è Turchia.

Mahir Orak, Direttore Generale di BIREVİM, hà dichjaratu ch'elli anu rigalatu stu successu à u populu di Elazig è à tutta a Turchia in questi ghjorni difficiuli chì traversemu cum'è u mondu sanu, è hà dettu: era per aiutà l'unicu Anatolian orientali è sud-est. squadra ghjunghje in cima di Turchia è Europa. Semu assai felici è ghjustificamente fieri di avanzà in sta strada cun successu. Di sicuru, era u nostru altru scopu di sustene u sviluppu di un club è di una marca chì hà da esse un esempiu in a nostra regione cù e so strutture è infrastruttura, induve l'atleti di u futuru seranu furmatu, è avemu passatu tappe impurtanti in questu. riguardu. Cum'è un club, furnimu servizii è sustegnu à più di 180 atleti in diverse branche per sparghje a cultura sportiva in a regione. Inoltre, unu di i nostri ugettivi più impurtanti hè di sustene l'atleti, chì sperimentanu qualchi svantaghji in a nostra regione perchè sò donne, cù a scola, l'alloghju è i mezi finanziarii, è di purtà à a sucetà è u sport turcu. Stu successu in Auropa, chì andemu finu à a fine, ci dà ancu più speranza per l'avvene. Un'altra nostra gioia in l'Eurocup Women hè chì Bellona Kayseri Basketball, un'altra squadra turca, hà ghjuntu à l'ultimi 16. Era u nostru più grande desideriu di ghjucà a finale cun elli, ma mustraremu u mondu turcu gentile in questa tour. Avemu piena cunfidenza chì purteremu u trofeu à Elazig è Turchia ".

Orak hà ringraziatu ancu u presidente di u club Mustafa Alpay, chì hà guidatu tutti questi successi, u guvernatore Elâzığ Erkaya Yırık, u vice-guvernatore Abdulkerem ABBASOĞLU, u sindaco Şahin Şerifoğulları è u secretariu generale di l'amministrazione provinciale speciale Ali, chì sò sempre à fiancu à u so club finanziariamente è morale. Sis è tutti quelli chì anu cuntribuitu.

CLUB SPORTIU ADMINISTRAZIONE PROVINCIALE ELAZIG

Stabbilitatu in 2011, Elâzığ Provincial Special Administration Sports Club hà ghjucatu i so primi partiti in a 2014a Lega di Basketball Femminile Turca in a stagione 2015-2. I Fate di u Hoop sò stati dopu invitati à sta liga da a Federazione Turca di Basketball quandu a Liga di Basketball Femminile Turca hè stata stabilita (TKBL). À a fine di u 3u annu (in a stagione 2018-2019), andò à a super liga cum'è u campionu di u playoff.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*