I probiotici riducenu u risicu di infizzioni respiratorii

i probiotici riducenu u risicu di infizzioni respiratorii
i probiotici riducenu u risicu di infizzioni respiratorii

Medical Park Gebze Hospital Nutrition and Diet Specialist Kenan Yıldırım, chì hà dichjaratu chì l'alimenti cù un altu cuntenutu probioticu riduce u risicu di catturà infezioni di e vie respiratorie superiori, hà dettu: "Se vulemu mantene u nostru sistema immune forte, duvemu principià à cunsumà fonti probiotiche forti cum'è. cum'è pickles, kefir, tarhana, succo di rapa è boza, chì sò l'alimenti prediletti di i nostri intestini, ogni ghjornu. Avemu da esse attenti ", disse.

L'impurtanza di una dieta sana è equilibrata hè aumentata in questi ghjorni quandu l'epidemie di virus Covid-19 hà culminatu in u mondu. Esprimendu chì e vitamini sò u nostru più grande salvatore durante l'epidemie, Kenan Yıldırım, Specialista in Nutrizione è Dieta da Medical Park Gebze Hospital, Ellu disse chì a scelta di l'alimentu ghjustu è a nutrizione regulare rende u nostru sistema immune più forte durante l'epidemie. U Specialista in Nutrizione è Dieta Yıldırım hà enfatizatu chì a vitamina C è u zincu sò i suldati più forti di u nostru sistema immune.

3 porzioni di frutta à ghjornu risponde à a necessità di vitamina C

Nutendu chì a vitamina C agisce cum'è una spezia di scudo di sicurezza impediscendu chì u virus entre in a cellula, u Specialista in Nutrizione è Dietetica Kenan Yıldırım hà dettu: "Avemu da aghjunghje cibi ricchi di vitamina C à a nostra dieta durante u ghjornu. Siccomu a vitamina C si dissolve in l'acqua, ùn provoca micca effetti tossichi in u corpu. Alimenti ricchi di vitamina C; Frutti è ligumi cum'è pepite verde, kiwi, ginger, limone, ananas, aranciu, prezzemolo, lettuce, bròcoli. U cunsumu di 3 porzioni di fruttu per ghjornu risponde à i vostri bisogni di vitamina C. U Specialista in Nutrizione è Dietetica Kenan Yıldırım hà fattu cunsiglii per vitamini è nutrienti chì rinforzanu u sistema immune.

A carenza di zincu debilita l'immunità

"U zincu è a vitamina C sò cum'è fratelli, dunque ùn duvemu micca separà i dui. A carenza di zincu debilita u sistema immune è deteriora u metabolismu. Avemu da aghjunghje u zincu, chì ghjoca un rolu attivu in u metabolismu di u corpu, à a nostra dieta di ogni ghjornu. Alimenti ricchi di zincu; semi di zucca, noci, amandule, gamberetti, ostriche, carne, fegato, casgiu è latti.

Fonti antiossidanti potenti di vitamini A è E

"I virus chì circulanu liberamente in u nostru corpu debilitanu u nostru sistema immune. Vitamini A è E, chì distrughjenu i virus chì circulanu liberamente, sò putenti fonti di antioxidanti.

A vitamina A hè una vitamina putente chì cumbatte e cellule cancerose prevenendu a mutazione di l'ADN di e cellule cancerose è prutegge a vostra pelle è a salute di l'ochji. Havi ancu proprietà anti-aging è anti-aging. Carotte, latte, spinaci, aranci, albicocche, ligumi gialli è verdi sò ricchi di vitamina A.

A vitamina E hè un antioxidante chì rinforza u sistema immune. Noci, noci, amanduli, legumi, ligumi verdi sò ricchi di vitamina E.

U iogurtu ghjoca un rolu chjave in l'immunità

"U iogurtu, l'alimentu indispensabile di a nostra sucetà in i pranzi principali, ghjoca un rolu chjave in rinfurzà u sistema immune. I probiotici in u iogurtu rinfurzanu u nostru sistema immune distrughjendu i batteri dannosi in i nostri intestini. U iogurtu cuntene proteini di alta qualità è vitamini B1, B2 è B3. Inoltre, hè riccu in u cuntenutu di calcium. Cunsumà 1 tazza di iogurtu ogni ghjornu rinfurzà a vostra immunità è u sistema digestivu ".

I probiotici riducenu u risicu di infizzioni di e vie respiratorie superiori

U Specialista in Nutrizione è Dieta Kenan Yıldırım hà dichjaratu chì l'alimentazione cù cibi ricchi di cuntenutu probioticu riduce u risicu di catturà infezioni di e vie respiratorie superiori è hà fattu e seguenti raccomandazioni:

"Se vulemu mantene u nostru sistema immune forte, duvemu piglià bè cura di i nostri intestini. Pickles, kefir, tarhana, succo di rapa, boza sò forti fonti di probiotici. Questi cibi sò l'alimenti prediletti di i nostri intestini. Avemu da esse attenti à u cunsumu di ogni ghjornu. L'intestinu hè u sicondu cervellu di u nostru corpu. Se u numeru di batteri dannosi in l'intestini aumenta, u nostru corpu tutale hè affettatu è a nostra immunità diminuisce ".

Ùn mancate micca l'agliu nantu à a vostra tavula

"Ùn mancate micca l'agliu nantu à a to tavula. Ùn lasciate micca u cattivu odore di l'agliu impedisce di manghjà. L'agliu hè un antioxidante putente. A sustanza chjamata "allicina" in questu distrugge i virus. Un dente d'agliu cuntene 5-9 mg di allicina. Ci pruteghja da infizzioni di u friddu è di a gripe.

A vitamina D rinforza a salute cardiovascular

Siccomu ùn pudemu micca prufittà di i raghji di u sole in l'inguernu, avemu da ottene u nostru requisitu di vitamina D, chì hè a più carenza, da l'alimentariu o cum'è supplementi. A vitamina D rinforza a salute cardiovascular è u sistema immune. Rompe a resistenza à l'insulina è aiuta à perdiri pesu. E fonti di vitamina D sò salmone, tonnu, burro, uovo d'ova, oliu di pisci, latti, latte è kefir.

Cunsumà u pesciu almenu una volta à settimana

U cunsumu di pisci, chì hè riccu in cuntenutu omega-3, 1-2 volte à settimana hè impurtante per a salute cardiovascular è di u cervellu.

Beie 12-15 vetri d'acqua per ghjornu

"Sfurtunatamente, u cunsumu d'acqua diminuisce in l'invernu. L'acqua rinforza u sistema immune assicurendu chì i virus chì causanu infizzioni in u corpu sò escretati per l'urina. Quelli chì beie menu acqua perde u pesu più lentamente. Se vulete perdiri pesu, avete bisognu di beie almenu 12-15 vetri d'acqua à ghjornu.

U sonnu regulare hè essenziale

U sonnu regulare hè un must per una forte immunità. Duvemu dorme per una media di 8 ore. Camminà per 3 minuti 45 volte à settimana hè impurtante per u nostru sistema immune è a salute di i musculi ".

Ricetta di tè antiossidante chì rinforza u sistema immune 

materiali 

  • 1 cucchiara di linden
  • 1 cucchiara di tè verde
  • 1 pezzu di ginger frescu di grandezza di nuci
  • 1 bastone di cannella
  • Metà limone (tagliate u limone cù a so buccia)
  • 300 cc d'acqua fogera

Preparazione di 

Tutte l'arbe sò posti in un vetru di porcellana o tè, l'acqua fogera hè aghjuntu à questu. Puderete beie dopu l'infuzione per 4-5 minuti chjudendu a bocca. (Consumà micca più di 2 tazzi à ghjornu).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*