I servizii di sdoganamentu sò cuminciati à u Centru Logisticu di Samsun

I servizii di sdoganamentu sò cuminciati in u centru logisticu samsun
I servizii di sdoganamentu sò cuminciati in u centru logisticu samsun

Samsun Camera di Cummerciu è Industria hà annunziatu chì i servizii di sdoganamentu sò iniziati da u Ministeru di u Cummerciu in u Centru Logisticu Samsun, chì hè stata custruita nantu à una superficie di 680 mila metri quadrati è 70 per centu di quale hè affittatu.

In l'annunziu fattu da Samsun TSO, hè statu dichjaratu chì, "A data d'oghje, i prucessi di sdoganamentu di l'autostrada sò iniziati da u Ministeru di u Cummerciu, u Mari Neru Centrale è a Direzzione Regionale di Cummerciu Esteri Doganale in u Centru Logisticu naziunale è internaziunale, di quale u nostru A Camera hè u più grande cumpagnu ".

Samsun Logistics Center, Porta Nordu di Turchia in u Settore Logisticu

U guvernatore Assoc. Prof., chì recentemente hà fattu una dichjarazione nantu à u sughjettu è hà dichjaratu chì u Centru Logisticu hà un vantaghju in a cumpetizione glubale. Dr. Zülkif Dağlı hà dettu u seguente:

Samsun Logistics Center hè a porta nordu di Turchia in u settore logisticu. Hè u centru di distribuzione, cullizzioni è cunsulidazione di u bacinu di u Mari Neru è u puntu di cunnessione cù u sudu. Hè una di e tappe impurtanti in u cummerciu mundiale cù u so locu strategicu è l'opportunità di trasportu aereo, terrestre, marittimu è ferroviariu. In particulare, a so situazione nantu à a strada di u corridore Cina - Asia Centrale è Occidentale in u New Silk Road Project è a so implementazione nantu à a Viking Railway Line rende u nostru centru logisticu vantaghju in a cumpetizione globale.

"Indicando chì u Centru Logisticu Samsun hè statu custruitu nantu à una superficie di 680 mila metri quadrati, Dağlı hà dettu: "Hè u primu centru logisticu intermodale di Turchia in termini di trasportu utilizendu almenu dui modi di trasportu diffirenti senza cambià u containeru di trasportu, è hè statu custruitu. nantu à una superficie di 680 mila metri quatratu. 225 mila metri quadrati di questa zona sò riservati à spazii di almacenamentu chjusi. Attualmente, avemu 3 tippi di magazzini di diverse dimensioni, a custruzzione di quale hè finita è pronta per l'usu. L'area tutale di i nostri magazzini pronti per l'usu hè di 80 mila metri quadrati è attualmente u 70 per centu di elli sò affittati. Inoltre, 9 mila metri quadrati di a prima fase di 750 magazzini in grani secchi cù una superficie totale di 7 mila 5 metri quadrati seranu messi in serviziu in u ghjugnu 2021.

In più di i servizii di affittu di magazzini, Samsun Logistics Center offre ancu affittu d'uffizii, affittu di campu aperto, serviziu di magazzinu vincolatu, servizii di manipulazione, gestione di carichi di prughjettu, almacenamentu di container è servizii di parchi di camion. U nostru centru hè à 2,5 chilometri da i porti Toros è Yeşilyurt, à 18 chilometri da Samsunport, à 8 chilometri da l'aeroportu di Çarşamba è à 2 chilometri da l'autostrada Samsun-Ordu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*