33 autobus pigliati per u trasportu intra-città sò cuminciati in Samsun

L'autobus pigliatu per u trasportu internu di a cità in samsun hà iniziatu u so viaghju
L'autobus pigliatu per u trasportu internu di a cità in samsun hà iniziatu u so viaghju

33 autobus acquistati da a Municipalità Metropolitana di Samsun anu cuminciatu u so viaghju cù una ceremonia tenuta oghje. U sindaco metropolitanu Mustafa Demir hà dettu: "U nostru scopu hè di custruisce a cità induve vive a ghjente più felice di Turchia. Semu u centru di a regione in ogni campu. Inseme, custruemu è custruimu a cumuna chì si cunvene à a gloria di sta cità, chì hè u centru di a regione è induve hè fattu u primu passu per a liberazione di u nostru paese.

A cerimonia di cummissione di 33 autobus novi acquistati da a Municipalità Metropolitana hè stata fatta. U presidente Mustafa Demir, u vicepresidentu Nihat Soğuk, u secretariu generale İlhan Bayram, u secretariu generale adjuntu Şenol Yıldız, u secretariu generale delegatu Ali Seyfi Küçükgöncü, SAMULAŞ A.Ş. U direttore generale Enver Sedat Tamgacı, u direttore generale di BMC Mustafa Altun, i cunduttori di autobus è i citadini anu assistitu.

Enfatizendu l'impurtanza di l'autobus chì anu incaricatu di furnisce un serviziu qualificatu, d'alta qualità, cunfortu è à tempu puntuale, u sindaco di a municipalità metropolitana Mustafa Demir hà dettu: "A municipalità, in particulare a municipalità metropolitana, in quantu à a so ghjuridizione è a sfera d'influenza, tocca. tutta a vita di i nostri 1 milione 350 mila persone, aghjusta a qualità, s'ellu ci hè unu.Hè u più impurtante, u più auturità è u più efficace mediu chì u face felice in questa cità chì hè cun ellu in casu di bisognu. . Avemu cumpletu u nostru pianu maestru di trasportu in Samsun. Serà implementatu largamente in 2022. I nostri 33 autobus novi equipati di l'ultime tecnulugia, chì costanu 24 milioni di lire, cumincianu oghje u so viaghju.

Esprimendu chì seranu a prima municipalità à mette in serviziu l'autobus elettricu in Turchia, u sindaco Mustafa Demir hà dettu: "Pianificamu di mette in serviziu ancu in 2021. À u tempu, trasformeremu certe linee di i nostri autobus, chì sò obsoleti, in autobus elettrici in u quadru di a pianificazione. In particulare, creemu una linea trà Taflan-Airport. Useremu i nostri autobus elettrici quì ", disse.

A CITTA PIÙ DINAMICA DI I TRANSPORTI PUBBLICI

Dichjarà chì sò una di e cità più dinamiche di Turchia in u trasportu publicu, u sindaco metropolitanu Mustafa Demir hà dettu:

"Incuragemu l'usu di questi autobus, cumpresi i nostri persone chì vanu à u locu di travagliu cù i so veiculi, cù u so cunfortu, puntualità è sicurità. A nostra dumanda da tutti i nostri cunduttori hè a siguenti; Servemu a ghjente di u nostru samsun cum'è s'ellu porta u so propiu fratellu, mamma, babbu è zitellu à u puntu di trasportu. Facemu prughjetti chì cambiaranu a futura marcia di Samsun, da l'infrastruttura à a superstruttura, da a cultura à l'arte, à u turisimu. Camminemu inseme versu un Samsun completamente diversu. U nostru scopu hè: Toccheremu positivamente a vita di 1 milione 350 mila persone. Semu in una caminata assai bella per guadagnà a so fiducia, amore, rispettu è cunversazione. U nostru scopu hè di custruisce a cità induve a ghjente più felice di Turchia campa. Semu u centru di a regione in ogni campu. Inseme, custruemu è custruimu a cumuna chì si cunvene à a gloria di sta cità, chì hè u centru di a regione è induve hè statu fattu u primu passu per a liberazione di u nostru paese.

SAMULAS INC. U direttore generale Enver Sedat Tamgacı, invece, hà dichjaratu ch'elli travaglianu per assicurà chì u trasportu hè sicuru è còmode, "Mentre eramu servuti cù 75 veiculi prima di a pandemia, avemu cuntinuatu à serve cù a stessa tarifa o ancu più veiculi, ancu s'è u numeru di passageri diminuì da circa 50 per centu. In u prucessu chì hà pigliatu circa un annu, avemu avutu grandi difficultà cum'è paese. A più grande riflessione di questi era nantu à u trasportu publicu. Mentre purtemu circa 85 30 passageri in u tram, attualmente purtamu 40 mila passageri. In listessu modu, mentre avemu circa 15 mila passageri in l'autobus, attualmente purtamu circa 100 mila passageri. In questu prucessu, avemu cuntinuatu à aumentà i nostri servizii. Cuntinuemu u nostru travagliu elevendu a nostra qualità di serviziu à u più altu livellu cù a visione disegnata per noi da u nostru presidente Mustafa Demir. U numaru di i nostri veiculi hè aumentatu da 133 à 6. Avà avemu a flotta più ghjovana in Turchia. A nostra età media hè cascata da 4 à XNUMX ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*