Skynet 6A passa cun successu a fase di revisione preliminare di u disignu

hà passatu cù successu a fase di revisione preliminare di u disignu di skynet a
hà passatu cù successu a fase di revisione preliminare di u disignu di skynet a

Airbus hà finitu cù successu a Revisione Preliminare di Design (PDR), a prima fase critica di u prughjettu Skynet 6A. Avà u prugettu hè prontu per passà à a prossima fase di Critical Design Review (CDR).

Dapoi u cuntrattu Skynet 2020A d'Airbus vintu in lugliu 6, e so squadre in e strutture di Stevenage, Portsmouth è Hawthorn anu travagliatu annantu à u prugramma. Reunione virtuale cù u Ministeru di a Difesa di u Regnu Unitu (MOD) hà purtatu à a creazione di u cunsigliu di rivisione in uttrovi è u PDR per esse in nuvembre.

Richard Franklin, Managing Director di Airbus Defense and Space UK, hà dettu: "Questu hè un grande sviluppu è una prova di u nostru impegnu à travaglià inseme per ghjunghje l'ubbiettivi stabiliti di u prugramma. Custruì u satellitu militare di a prossima generazione di u MOD di u RU è esse capace di ghjunghje à questa tappa malgradu e cundizioni attuali hè un riflessu di a relazione di partenariatu flessibile è forte chì avemu stabilitu cù a squadra di Difesa Digitale. "U Skynet 6A, chì serà custruitu interamente in u Regnu Unitu, aumenterà significativamente a capacità milsatcoms di u Regnu Unitu, basandu nantu à a storia di quattru satelliti Skynet 5 di Airbus chì travaglianu sempre perfettamente in orbita".

E squadre in i segmenti spaziali è terrestri di l'Airbus anu travagliatu strettamente cù e squadre MOD per cumpletà u prugramma.

Skynet 6A espansione è migliurà a flotta Skynet. U cuntrattu, firmatu cù u MOD di u Regnu Unitu in lugliu 2020, copre u sviluppu, a produzzione, a cibersigurtà, l'assemblea, l'integrazione, a prova è u lanciu di Skynet 2025A, un satellitu di cumunicazione militare prevista per a messa in opera in 6. U cuntrattu include ancu prugrammi di sviluppu di tecnulugia; novi sistemi di telemetria sicura, di monitoraghju è di cumandamentu; U lanciu include ancu testi in orbita è aghjurnamenti di u segmentu di terra à u sistema Skynet 5 esistente. U valore di u cuntrattu hè più di £ 500 milioni.

Offertu da Airbus cum'è un cuntrattu di outsourcing di serviziu cumpletu, u prugramma Skynet 5 hà furnitu à u MOD di u Regnu Unitu una suite altamente robusta, affidabile è sicura di servizii di cumunicazione militare chì sustene l'operazioni globale da u 2003. Airbus hè stata implicata in tutte e fasi di Skynet dapoi u 1974, è sta fase si basa nantu à u forte impegnu di u Regnu Unitu à a produzzione spaziale in u Regnu Unitu. U prugramma hà cuminciatu à utilizà i satelliti Skynet 4 precedenti è hè statu più tardi aumentatu cù una reta di terra completamente rinnuvata prima di lancià i satelliti Skynet 2007A, 2012B, 5C è 5D trà 5 è 5.

U prugramma Skynet 5 hà riduciutu o eliminatu assai di i risichi tecnichi è di serviziu per MOD, mentre chì furnisce ancu e forze britanniche cù satcoms sicuri è innuvazioni senza rivali. Dopu avè furnitu un serviziu Skynet affidabile per parechji anni, e squadre Airbus anu sappiutu allargà significativamente a vita di i satelliti Skynet, dendu à u Regnu Unitu un valore finanziariu è capacità supplementu significativu.

U satellitu Skynet 6A hè basatu annantu à a piattaforma satellitare di telecomunicazioni Eurostar Neo di Airbus. Aduprà l'ultimu processore digitale per offre più capacità è versatilità di i satelliti Skynet 5 è più di u spettru di frequenze radio dispunibule per e cumunicazioni satellitari.

U satellitu avarà un sistema di propulsione chì eleva l'orbita elettrica, inseme cù sistemi di almacenamento di stazioni di energia per a massima efficienza di costu. L'integrazione completa di i satelliti si farà in e instalazioni Airbus in u Regnu Unitu, seguita da l'iniziativa di l'Agenzia Spaziale di u Regnu Unitu per a produzzione è u supportu di satelliti end-to-end utilizendu e strutture spaziali RAL in Harwell, Oxfordshire.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*