TAV firma un accordu di cooperazione per u sviluppu di l'aeroporti in Uzbekistan

tav hà firmatu un accordu di cooperazione per sviluppà aeroporti in uzbekistan
tav hà firmatu un accordu di cooperazione per sviluppà aeroporti in uzbekistan

TAV Airports cumincianu à travaglià cù u Ministeru di l'Innuvazione di l'Uzbekistan per cooperà in a capitale Tashkent è altri prughjetti aeroportuali in u paese.

TAV Airports, a marca leader di Turchia in l'operazioni aeroportuali in u mondu, cuntinueghja i so sforzi per espansione in Asia Centrale. TAV hà firmatu un accordu di bona vuluntà per cooperà in rinnuvà l'aeroporti in Uzbekistan in cunfurmità cù i normi internaziunali è l'ultimi sviluppi tecnologichi.

In a cerimonia tenuta in a capitale Tashkent, u Vice Ministru di l'Innuvazione di l'Uzbekistan Oybek Narinbayev è u Chief Executive Officer di TAV Airports Sani Şener hà firmatu l'accordu.

U presidente di u Cunsigliu Esecutivu di TAV Airports, Sani Şener, hà dettu: "Semu piacè di cullaburà per u prughjettu di l'aeroportu di Tashkent in a capitale di l'Uzbekistan è u sviluppu di altri aeroporti in u paese. Vulemu esse à l'impurtanti tappe di a moderna Strada di a Seta trà a Cina è l'Europa cresce in l'Asia Centrale, chì avemu intrutu per piglià l'aeroportu di Almaty in Kazakhstan. Avemu da travaglià nantu à u sviluppu è a mudernizazione di Tashkent è altri aeroporti in Uzbekistan, l'adattazione di e novi tecnulugii à l'aeroporti è a furmazione di risorse umane di l'aeroportu, cù a cunniscenza chì avemu acquistatu in 15 aeroporti chì operamu in ottu paesi.

L'aeroportu di Tashkent, u centru principale di Uzbekistan Airlines, hè l'aeroportu più trafficatu di u paese in quantu à u trafficu di passageri è u terzu aeroportu in a regione di l'Asia Centrale. Turkish Airlines è Uzbekistan Airlines operanu voli regulari trà Istanbul è Tashkent.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*