Tianwen-1 Exploring Mars passa 400 milioni di chilometri

tianwen per spiegà a marcia attraversa milioni di chilometri
tianwen per spiegà a marcia attraversa milioni di chilometri

L'Amministrazione Spaziale Naziunale di a Cina hà annunziatu chì u satellitu di ricerca di Marte, Tianwen-1, hà cupertu più di 3 milioni di chilometri da dumenica 400 di ghjennaghju è entrerà in l'orbita di Marte u mese prossimu.

L'Amministrazione Spaziale Naziunale di a Cina hà annunziatu chì u satellitu di ricerca di Marte, Tianwen-1, hà cupertu più di 3 milioni di chilometri da dumenica 400 di ghjennaghju è entrerà in l'orbita di Marte u mese prossimu. Hè statu infurmatu chì u satellitu di ricerca, chì viaghja in a direzzione di Mars, hè statu volatu in u spaziu per esattamente 163 ghjorni da aieri, hè più di 130 milioni di chilometri da a Terra è 8,3 milioni di chilometri da Mars.

L'Amministrazione Spaziale Naziunale di a Cina hà dichjaratu chì u satellitu funziona bè è rallentarà è si prepararà à sbarcà prima di entre in l'orbita di Marte dopu più di un mesi. Dapoi u so lanciu u 23 di lugliu di u 2020, u satellitu di ricerca di Marte hà catturatu l'imaghjini di a Terra è a Luna è hà pigliatu parechji selfie. Intantu, hà realizatu trè currezzione di u cursu, una manuvra in u spaziu prufondu, è l'autocontrolli nantu à i numerosi carichi utili chì portava.

Pisendu circa cinque tunnillati, Tianwen-1 hè custituitu da un satellitu orbitante, un lander è un rover di superficia. A nave spaziale mandata hè pensata per l'usu di sonda orbitale, planetariu è superficia-superficie.

Dopu chì Tianwen-1 orbita Marte, cercherà siti di atterraggio potenziale per dui o trè mesi. Aduprà una camera d'alta risoluzione per questu, è sbarcarà in u locu favurevule chì hà determinatu in maghju. Dopu à l'atterrissimu, u rover serà mobilizatu per almenu 90 ghjorni marziani per l'esplorazione scientifica pre-pianificata. U satellitu orbitante, invece, hè prughjettatu di serve per un annu marzianu (circa 687 ghjorni di a terra), è funziona cum'è una stazione di cumunicazione cù u rover mentre conduce a so propria ricerca.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*