Turchia Cooperà cù i Stati Uniti Per Prutegà u so Patrimoniu Culturale

Turchia Cooperà cù i Stati Uniti Per Prutegà u so Patrimoniu Culturale
Turchia Cooperà cù i Stati Uniti Per Prutegà u so Patrimoniu Culturale

Turchia è i Stati Uniti d'America firmaranu una cuuperazione impurtante in u campu di prutezzione di i beni culturali.

Cù l'accordu per esse firmatu trà i dui paesi oghje, ogni tipu d'artefatti archeologichi è etnulogichi sottumessi à l'accordu seranu pruibiti di entre in i Stati Uniti, salvu in i casi sottumessi à permessu speciale cum'è l'esibizioni.

A cerimonia di firmatura chì si terrà trà u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy è l'Ambasciadore di i Stati Uniti in Ankara David Satterfield hà da apre a strada per a prevenzione di a contrabbanda di artefatti archeologichi è etnulogichi da Turchia è cuntribuisce à a prutezzione di u nostru patrimoniu culturale.

L'accordu, chì accelerà u travagliu cumuni trà Turchia è USA in questu cuntestu, rinfurzà a cooperazione istituzionale è accademica esistente in u campu di a cultura.

I dui paesi, chì sò parti di a cunvenzione di l'UNESCO, chì determina e misure da piglià per prevene è pruibisce l'impurtazione, l'esportazione è u trasferimentu illegale di pruprietà di beni culturali, anu pigliatu e so misure per prevene a contrabbanda à un livellu più altu cù l'accordu bilaterale da esse firmatu.

Stu accordu per prutege u patrimoniu culturale di Turchia; Serà realizatu cù a cooperazione è u travagliu meticuloso di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu, u Ministeru di l'Affari Esteri, u Ministeru di l'Interior, u Ministeru di u Cummerciu, l'Ambasciata di i Stati Uniti in Ankara è l'Uffiziu di l'Educazione è e Relazioni Culturali di i Stati Uniti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*