U Primu Trenu Parterà Dumane in Boron Export da Turchia à Cina

U primu trenu in l'esportazioni di boru da a Turchia à a Cina partirà dumani.
U primu trenu in l'esportazioni di boru da a Turchia à a Cina partirà dumani.

Hè statu dichjaratu chì i priparazioni per u novu trenu d'esportazione per esse operatu trà Turchia è Cina via BTK cuntinueghjanu è u novu trenu d'esportazione à a cità di X'ian di Cina partirà dopu à u trenu d'esportazione di bloccu in Russia in u stessu ghjornu.

In a dichjarazione scritta fatta da u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali, hè statu dichjaratu chì i preparativi per u terzu trenu d'esportazione per esse operatu trà Turchia è Cina sò stati cumpletati. In cunsiquenza, u primu trenu per esportà boru in Cina via a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars partirà da a stazione di Ankara à 10.00:XNUMX dumani cù una cerimonia à a quale hà assistitu u Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Fatih Dönmez è u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu. .specificatu.

Hè statu dichjaratu chì a minera di boru da esse esportata in Cina da a Direzzione Generale di Eti Mine Works serà trasportata à a cità di X'ian in Cina in cuntenituri 42, è chì u viaghju domesticu di u trenu carcu di boru in Cina principia. da a strada Ankara-Sivas-Kars, partendu da a strada Georgia-Azerbaijan-Azerbaijan, hè infurmatu chì ghjunghjerà à a cità di Xi'an passendu per u Mari Caspiu traversendu u Kazakistan à a Cina.

Hè infurmatu chì u trenu chì ghjunghjerà in Cina viaghja 7 mila 792 chilometri è passà 2 cuntinenti, 2 mari è 5 paesi è trasmette a so carica in Cina in 12 ghjorni.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*