30 mila pacchetti di tabacco di sigaretta elettronica sequestrati à a porta di a dogana di Sarp

Mille pacchetti di cigarette elettroniche sò stati sequestrati à a ripida porta doganale
Mille pacchetti di cigarette elettroniche sò stati sequestrati à a ripida porta doganale

In l'operazione realizata da u Sarp Customs Enforcement Smuggling and Intelligence Directorate da e squadre di Customs Enforcement di u Ministeru di u Cummerciu, 30 mila pacchetti di tabacco di sigaretta elettronica sò stati sequestrati.

In u risultatu di i studii di analisi di risichi realizati da e squadre di l'Infurzazione Doganale nantu à u Programma di Porta Comuna, chì hè aduprata in cunghjunzione cù Georgia in u scopu di a lotta à u cuntrabandu di prudutti di tabacco, un camion cù una targa straniera chì arriva in u nostru paese hè statu cunsideratu cum'è risicatu.

U camion suspettatu chì intrì in a zona di a dogana hè statu pigliatu sottu vigilanza è mandatu per scanning di raghji X. Durante u scanning, a densità suspettuosa hè stata rilevata in u fondu di u trailer di u camion, è u veiculu hè statu purtatu à l'hangar di ricerca.

In u risultatu di e ricerche, hè statu determinatu chì i compartments secreti sò stati creati in u fondu di u trailer di camion è decine di millaie di tabacco di cigarette elettroniche sò stati oculati per mezu di miccanismi preparati apposta per questi compartimenti. 8 mila cigarettes elettroniche è tabacco, chì sò stati attaccati à 30 compartimenti secreti diffirenti cù un mecanismu di cintura, sò stati sequestrati.

Mentre u veiculu in u quale 3 mila pacchetti di tabacco di sigaretta elettronica, cù un valore di mercatu di circa 500 milioni 30 mila Lire turche, hè statu cunfiscatu, l'investigazione iniziata da u Procuratore Pùblicu di Hopa cuntinueghja.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*