40 Milioni d'euros d'esportazione di veiculi blindati da Katmerciler in un articulu unicu

Milioni d'euros di esportazioni blindate da katmerci in un unicu articulu
Milioni d'euros di esportazioni blindate da katmerci in un unicu articulu

Katmerciler hà ottinutu u più grande ingressu di l'esportazione in un unicu articulu cù un accordu di pacchettu di 39 milioni 450 mila euro, chì include diverse veiculi blindati. I veiculi saranu spediti in lotti è seranu cumpletati l'annu prossimu. In più di Hızır, u pacchettu d'esportazione includerà a versione di sicurezza di cunfini di Hızır, Ateş. Inoltre, u trasportatore blindatu Khan entrerà in l'inventariu di l'esercitu di un paese amicu per a prima volta.

Furkan Katmerci: Stu accordu, chì include una larga gamma di prudutti, hè statu fattu micca cù u paese africanu citatu in a stampa pocu tempu, ma cù un altru paese. L'entrata di i veiculi blindati chì avemu sviluppatu per e diverse esigenze in l'inventarii di l'armata di i paesi amichevuli hè una fonte di orgogliu per u nostru paese è per Katmerciler.

Katmerciler, u putere dinamicu è innovativu di l'industria di difesa turca, hà firmatu un novu accordu à grande scala nantu à l'esportazione di veiculi blindati di difesa. Sicondu l'accordu firmatu cù un paese amichevule, a dimensione tutale di u pacchettu, chì hè custituitu di veiculi blindati adattati per e diverse esigenze, hè di 39 milioni 450 mila euro. Questa quantità hè u più grande accordu d'esportazione firmatu da Katmerciler in un unicu articulu finu à a data.

Trà i veiculi blindati da esse esportati sottu u cuntrattu, si trova ancu u veiculu di cummattimentu blindatu di Katmerciler Hızır è Ateş, una versione sviluppata apposta di Hızır per a sicurità di e fruntiere. A prima esportazione di Khidr hè stata fatta in un paese africanu l'annu passatu. Cù l'accordu, u trasportatore blindatu Khan serà ancu esportatu per a prima volta è intrutu in l'inventariu di un paese amicu.

L'accordu in quistione hè statu fattu micca cù u paese africanu citatu in a nutizia in i media, ma cù un altru paese amichevule. Inoltre, questu accordu hè un accordu di pacchettu chì ùn hè micca basatu annantu à un solu pruduttu, ma include diversi veiculi blindati.

A consegna di i veiculi, chì principiarà in u 2021 è serà fatta in lotti, serà finita in u 2022. L'accordu farà una cuntribuzione significativa à i rivenuti di l'esportazioni di Katmerciler in i prossimi dui anni.

Export Road Cresce cù Hızır

Aghjunghjendu à diversi paesi cù diversi prudutti blindati in l'ultimi anni, Katmerciler hà realizatu a so prima esportazione maiò in u campu di difesa cù Hızır. U primu affare d'esportazione di 20.7 milioni di dollari per Hızır, chì hè u veiculu di cummattimentu blindatu più putente in u so segmentu in u nostru paese è sviluppatu interamente da Katmerciler, hè statu fattu l'annu passatu è i veiculi sò stati consegnati.

Ateş, a versione speciale di Hızır pensata per a sicurità di e fruntiere, intrutu in l'inventariu di e Forze Armate Turche l'annu passatu, è i veiculi cuminciaru à travaglià in u campu. Stu veiculu appositamente equipatu hà avà da piglià a carica di a sicurità di e fruntiere in un paese amicu.

U trasportatore blindatu Khan serà ancu esportatu per a prima volta cù Ateş. Sviluppatu da Katmerciler per risponde à tutti i requisiti di e forze di sicurezza per l'operazioni in tutte e cundizioni climatichi, Khan hà un corpu d'acciaio armatura monocoque, alta manuvrabilità, faciule da mantene, 4 × 4 pruduciutu in i standard di l'OTAN, chì furnisce una alta prutezzione contr'à mine è manu. hà fattu splusivi, un strumentu di sicurità.

Katmerci: A nostra Mossa di Esporta Cuntinuà

Furkan Katmerci, Vicepresidente di u Cunsigliu Esecutivu di Katmerciler, hà fattu una dichjarazione dopu à a firma di l'accordu per l'esportazione di veiculi blindati, "I nostri sforzi per l'esportazione di i nostri prudutti di l'industria di difesa, ognuna di quali hà alta qualificazione in a so propria categuria. , cuntinuà à dà fruttu. Hè estremamente piacevule è fieru per u nostru paese, a nostra industria è a nostra cumpagnia di avè firmatu un accordu di circa 40 milioni d'euros, cù a cuntribuzione di a crescente reputazione internaziunale di l'industria di difesa turca. U fattu chì i veiculi blindati di diversi segmenti ùn sò micca un solu pruduttu in u scopu di l'accordu hè ancu un indicazione di a fiducia in a qualità Katmerciler è l'industria di difesa turca.

Esprimendu chì e spedizioni sottu u cuntrattu seranu fatte in lotti, Katmerci hà cuntinuatu cusì:

"Stu successu ùn solu permetterà à i battelli turchi di piglià un postu più forte in l'inventari di i paesi amici, ma ancu cuntribuisce à l'espansione di Katmerciler di a so mossa d'esportazione è u so aumentu di i rivenuti di l'esportazioni. Avemu finitu 2020 sopra i nostri obiettivi di entrate, esportazioni è prufittuità. Cum'è una sucietà cummerciale publicamente, simu assai piacè di furnisce una bona nutizia à i nostri investitori è azionisti. Stu novu accordu farà una cuntribuzione significativa à i miri di esportazione di i prossimi dui anni. Continuemu cun fiducia in a nostra strada in linea cù i scopi chì avemu stabilitu. U nostru muvimentu d'esportazione versu i paesi amichi da diverse parti di u mondu, in particulare in Africa, cuntinueghja. Cridemu chì continueremu à dà una bona nutizia. Aumentà e nostre esportazioni in u campu di a difesa, aumentendu i nostri rivenuti totali è a prufittuità sò trà e nostre priorità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*