Un altru 412 artefatti storichi contrabbandati da l'Anatolia sò purtati in Turchia

Un altru artefattu storicu cuntrabandatu da l'Anatolia hè purtatu in Turchia
Un altru artefattu storicu cuntrabandatu da l'Anatolia hè purtatu in Turchia

In u scopu di l'opere di u Ministeru di a Cultura è u Turismu per luttà contra a contrabbanda di artefatti storichi, 412 artefatti più seranu purtati in Turchia a settimana prossima.

L'artefatti restituiti da l'Ungheria saranu consegnati à u Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu cù una cerimonia u 25 di ferraghju.

U Ministru Çavuşoğlu, chì andarà in Ungheria per i cuntatti ufficiali, riceverà l'opere da u Ministru di l'Affari Esteri ungherese Péter Szijjártó.

Artifatti custituiti da teste di statue di marmura, figurine di marmura, ritrovamenti di metallo, legnu è petra è muniti di u periodu Rumanu ghjunghjeranu in Turchia cù l'aviò di u Ministru Çavuşoğlu.

U patrimoniu storicu chì serà consegnatu à u Ministeru di a Cultura è u Turismu serà exhibitu in u Museu di e Civilizzazioni Anatoliane.

U Ministeru ùn lascia micca andà à u contrabandista

Picculi ritrovamenti, chì l'ambasciadore ungherese in Ankara Viktor Matiz hà sustinutu à u Ministeru di a Cultura è u Turismu in l'accelerazione di u prucessu di ritornu, sò stati catturati à a dogana ungherese in 2015.

L'artefatti chì l'unità di l'infurzazioni di a lege ungherese truvaru durante una ricerca di a vittura di un citadinu turcu circa 6 anni fà sò stati signalati à u Dipartimentu Interpol-Europol di a Direzzione Generale di u Ministeru di a Sicurezza di l'Internu da l'Interpol ungherese. Dopu chì l'Interpol Turkey hà infurmatu l'artefatti à u Ministeru di a Cultura è u Turismu, u prucessu di ritornu hè statu iniziatu.

Direzzione di u Museu di e Civilizzazioni Anatoliche di Ankara è u Capu di u Dipartimentu di Archeologia di l'Università Selçuk Prof. Dr. Hè stata determinata da i rapporti di l'esperti preparati da Ertekin Doksanaltı.

U Ministeru di a Cultura è u Turismu hà ancu presentatu una denuncia penale contr'à u citadinu chì era implicatu in l'incidentu dopu chì a so infurmazione d'identità hè stata determinata.

Dopu chì a persona, chì hè stata cundannata à 15 anni da l'Alta Corte Penale d'Istanbul 5, hà dumandatu appellu, u Ministeru hè statu implicatu di novu in u casu chì u prucessu ghjudiziale hè sempre in corso.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*