43 Studienti Turchi chì Studianu per Akkuyu NPP anu Ricivutu I So Diplomi

I studienti turchi chì anu finitu a so educazione in energia nucleare in Russia anu ricevutu i so diplomi
I studienti turchi chì anu finitu a so educazione in energia nucleare in Russia anu ricevutu i so diplomi

U quartu gruppu di studienti turchi chì studianu in u campu di l'energia nucleare in Russia hà ricevutu i so diplomi di educazione superiore. A cerimonia di graduazione hè stata tenuta via videoconferenza in linea per via di u focu di coronavirus.

In più di i diplomi di Turchia, Vietnam è Bangladesh, l'Ambasciadore di a Republica di Turchia in Mosca Mehmet Samsar, u Direttore Generale di l'Energia Nucleare è l'Implementazione di Prughjetti Internaziunali di u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali di a Republica di Turchia İbrahim Halil Dere, U Manager di Programmi di Formazione di u Dipartimentu di Gestione di u Personale di a Corporazione di l'Energia Atomica di u Statu Russu Rosatom hà assistitu à a ceremonia di graduazione Valery Karezin è AKKUYU NUCLEAR A.Ş. U direttore di e risorse umane Andrey Pavlyuk hà participatu.

L'ambasciadore di a Republica di Turchia in Mosca, Mehmet Samsar, hà felicitatu i graduati turchi di u quartu termine chì anu finitu a so furmazione in u campu di l'energia nucleare in u scopu di u prugramma di furmazione espertu per a Centrale Nucleare Akkuyu (NGP) cù e seguenti parolle:

"Unu di l'elementi più impurtanti di a cooperazione trà Russia è Turchia hè Akkuyu NPP. In u scopu di stu prughjettu, assai di i nostri studienti da Turchia studianu à l'Università Naziunale di Ricerca Nucleare MEPHI. Sò assai felice di assistisce à a ceremonia di graduazione chì si svolge in linea quist'annu. Grazie à l'educazione di altu livellu ch'elli anu ricivutu in Russia in u campu di l'energia nucleare, i studienti turchi chì studianu à l'Università Naziunale di Ricerca Nucleare MEPhI participanu à u prugettu Akkuyu NPP è diventeranu ponti d'amicizia impurtanti di relazioni Turchi-Russi in u futuru. Apprezzemu u successu chì anu ottenutu in u so prucessu d'educazione è simu fieri di tutti i nostri studienti. À st’uccasioni, ringraziu tutti i prufessori è u staffu di l’università, in particulare u Rettore, per a so attente è u sustegnu à i nostri studienti. "Felicitemu tutti i nostri studienti graduati è li auguru successu in a so vita futura".

İbrahim Halil Dere, Direttore Generale di l'Energia Nucleare è l'Implementazione di Prughjetti Internaziunali di u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali di a Republica di Turchia, chì hà assistitu à a ceremonia, hà felicitatu i ghjovani ingegneri cusì:

"A data, avemu superatu parechje tappe impurtanti versu l'implementazione di u prugettu Akkuyu NPP. A custruzzione di a centrale nucleare cuntinueghja à piena velocità. Anni fà, avete cridutu in l'avvene di l'energia nucleare in Turchia è avete osatu di inizià una furmazione longa è difficiule luntanu da a vostra patria, navigendu nantu à una strada chì ùn cunnosci micca. Oghje, hè ora di riceve a ricumpensa di u vostru curagiu è i vostri sforzi. Felicitatu sinceramente tutti i nostri ghjovani esperti in nome di u Ministeru Turcu di l'Energia è e Risorse Naturali. Cum'è i vostri culleghi chì anu graduatu in l'anni precedenti, cumincià à travaglià in AKKUYU NÜKLEER A.Ş. è diventerai i pionieri di l'industria nucleare in Turchia. Semu fieri chì sarete parte di stu prughjettu impurtante. In questa occasione, in particulare i vostri maestri, AKKUYU NÜKLEER A.Ş. Vogliu sprime a mo gratitudine à u persunale, à l'Ambasciata di a Federazione Russa in Turchia, à e vostre famiglie chì credenu in voi è vi sustenenu, è à tutti quelli chì si sforzanu per voi per riceve una educazione ".

AKKUYU NUCLEAR INC. U Direttore di Risorse Umane Andrey Pavlyuk hà dettu u seguente à i studienti turchi:

"Hè soprattuttu impurtante per a nostra cumpagnia chì i ghjovani graduati turchi di u quartu termine chì anu finitu a so educazione in u campu di l'energia nucleare ricevenu oghje i so diplomi di educazione superiore. In u futuru, svilupparete una di e industrie tecnologiche più avanzate di u mondu in u vostru paese. U vostru successu determinarà quantu dinamicamente a Turchia adutrà l'esperienza di tecnulugii avanzati russi è quantu rapidamente formarà a basa di i so sviluppi in u campu di l'energia nucleare. Sò sicuru chì amparate assai di più da i vostri gestori è mentori esperti. "Da avà, inseme à elli, participerete attivamente à l'implementazione di prughjetti di pruduzzione d'electricità sicuri è ecologichi".

I graduati turchi, chì anu ricivutu i so diplomi è espresu a so gratitudine à i so prufessori, anu spressu e so sperienze è sentimenti cù e seguenti parolle:

Hande Nur Yakar: "Sò ghjuntu in Russia in 2014 è subitu cuminciatu à amparà u russu à a facultà preparatoria in Obninsk. Aghju studiatu quì per 1 annu, dopu si trasfirìu à Mosca. Aghju studiatu in u campus di Mosca di l'Università Naziunale di MEPhI per a Ricerca Nucleare per 5.5 anni per ottene u mo diploma di specialista. E lezioni à l'università sò state datu da maestri sperimentati. I corsi pratichi è di laboratoriu ci anu permessu di sviluppà prufessiunale. Mi ricordu soprattuttu u nostru prugramma di stage in Volgodonsk, induve avemu amparatu assai infurmazioni utili nantu à l'equipaggiu principali di e centrali nucleari. Inoltre, aghju vistu cù i mo ochji u prucessu di produzzione di tali equipaghji in a fabbrica "Atommash". Hè stata una sperienza assai utile per mè. Sò felice chì aghju ricevutu una educazione cusì bona à l'Università Naziunale di MEPhI per a Ricerca Nucleare. Aghju guadagnatu parechje sperienze indimenticabili mentre studiava quì è avà tornu in Turchia per travaglià cum'è espertu in Akkuyu NPP. Mi piacerebbe stà in cuntattu cù MEPhI è Russia, chì hè diventata a mo seconda casa. Vogliu ringrazià a nostra università, u Dean's Office è soprattuttu u staffu di u Dipartimentu di Automatizazione per tuttu!

Osman Ak: "Sò ghjuntu in Russia per studià ingegneria fisica in MEPhI è avà travaglià cum'è espertu in Akkuyu NPP dopu a graduazione. Dopu sei anni è mezu di studiu, i meravigliosi anni studianti sò ghjunti à a fine per noi. À nome di tutti i laureati, vogliu ringrazià u nostru Dean's Office, u nostru dipartimentu è tutti i nostri prufessori chì anu sviluppatu a nostra curiosità per a cunniscenza. Vogliu ancu ringrazià i mo cumpagni di scola per esse sempre quì per mè è per i boni anni chì avemu passatu inseme. "Mi ricorderò sempre di a Russia è di a mo università cù affettu".

Denizhan Kotan: "Sò ghjuntu in Russia da Turchia 6.5 ​​anni fà. Avemu studiatu Russu per un annu quì à l'Istitutu di l'Energia Atomica Obninsk. Di sicuru, prima era difficiule per noi di studià perchè ùn sapemu micca a lingua è a cultura, ma eventualmente avemu adattatu bè. In seguitu, aghju studiatu in Mosca per 4 anni, u prucessu di educazione era assai interessante. Quandu aghju avutu à sceglie una specialità in u quartu annu, eiu è 17 altri cumpagni di classi anu sceltu u ramu di preparazione di u persunale di l'affari NGS è vultò à a cità d'Obninsk, induve avemu digià sentitu in casa. I corsi di spicializazioni eranu difficiuli, ma avemu fattu un sforzu, leghjemu assai è avemu graduatu da l'università quist'annu. Semu assai cuntenti. Semu assai grati à i nostri prufessori di l'Istitutu di l'Energia Atomica di Obninsk è MEPhI, grazie assai!

Quist'annu, 43 studenti turchi sò graduate da MEPhI. 18 d'elli anu studiatu à l'Istitutu di l'Energia Atomica (IATE), a filiera Obninsk di l'università, è 25 d'elli anu studiatu in u campus cintrali MEPhI di Mosca. I laureati anu u dirittu di riceve un diploma in a specializazione "Centrali nucleari: cuncepimentu, operazione è ingegneria". I studienti anu studiatu in trè specialità: cuncepimentu è funziunamentu di e centrali nucleari, a sicurezza di a radiazione di e centrali nucleari, i sistemi di monitoraghju è di cuntrollu di e centrali nucleari. Quandu i ghjovani esperti tornanu in a so cità nativa, riceveranu offerte di travagliu da AKKUYU NUCLEAR A.Ş. è prestu cumincianu à travaglià in u situ di custruzzione di a prima centrale nucleare di a Republica di Turchia.

Circa a furmazione di Esperti Turchi per Akkuyu NPP

U prugramma di furmazione di u persunale per l'Akkuyu NPP, in u scopu di l'"Acordu di Cooperazione trà u Guvernu di a Republica di Turchia è u Guvernu di a Federazione Russa nantu à a Custruzzione è Operazione di una Centrale Nucleare in u Campu NPP di Akkuyu in a Republica di Turchia ", a furmazione di esperti trà i citadini di a Republica di Turchia è dopu AKKUYU NÜKLEER A.Ş. Hè realizatu per u scopu di u so impiegu in . U prugramma di furmazione hè stata iniziata in 2011 da AKKUYU NÜKLEER A.Ş. principiatu da E spese relative à a furmazione di l'esperti sò cuparti da a parte russa.

A furmazione hè stata tenuta à l'Università Internaziunale di Studi Nucleari (MEPhI) è St. Petersburg Università Politecnica di Petru u Grande. In 2011, i primi studienti turchi cuminciaru a so educazione in università russe per riceve furmazione sottu u prugramma di specializazione "Centrali nucleari: Design, Operazione è Ingegneria".

In marzu 2018, 35 è ferraghju 2019, 53 ghjovani esperti turchi anu finitu a so furmazione è cuminciaru à travaglià in AKKUYU NÜKLEER A.Ş. In ferraghju 2020, 55 altri studienti anu graduatu da NRNU MEPhI è anu ricevutu una offerta di travagliu da AKKUYU NÜKLEER A.Ş. Un totale di 143 graduati chì anu finitu u prugramma di furmazione di u persunale per Akkuyu NPP, AKKUYU NÜKLEER A.Ş. unitu à a squadra è travaglia cù successu in u primu prughjettu di a centrale nucleare di Turchia. Attualmente, i studienti turchi 107 cuntinueghjanu a so educazione in MEPhI è SPBPU.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*