480 kilogrammi di miele di contrabbanda sequestrati à a porta di a dogana di Sarp

Chilogrammi di miele di contrabbanda sequestrati à a porta di a dogana di Sarp
Chilogrammi di miele di contrabbanda sequestrati à a porta di a dogana di Sarp

In l'operazione realizata in u Sarp Customs Gate da e squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di u Cummerciu, 480 kilogrammi di meli, chì era destinatu à esse guardatu in u cisterna di gasu di un veiculu è purtatu in u paese, hè statu sequestratu.

Un veiculu cù una targa straniera chì vene da Georgia à Sarp Customs Gate hè statu valutatu cum'è risicatu in u risultatu di l'analisi. U veiculu sospettu hè statu riferitu à un dispositivu di scansione di raghji X.

In a scansione di raghji X realizata, a densità sospetta hè stata trovata in u tank di carburante di u veiculu. Dopu, u veiculu hè statu purtatu à l'hangar di ricerca è u tank di carburante hè statu verificatu. In u risultatu di l'esame, hè statu capitu chì un compartment spiciale chjamatu stash hè statu fattu in una parte di u tank di carburante di u veiculu, è u meli hè ammucciatu à l'internu di u compartment.

In u risultatu di u travagliu realizatu da e squadre di l'Uffiziu Doganale, 480 kilogrammi di meli sò stati estratti da u tank di u veiculu, chì u cunduttore hà dichjaratu ch'ellu era pienu di carburante. Era capitu chì u meli pistu era u meli di castagnu.

Mentre chì 480 kilogrammi di meli di castagnu vulianu esse messu in u mercatu in cundizioni insalubre è u veiculu utilizatu in u trasportu di merchenzie di cuntrabandu hè statu sequestratu, una investigazione hè stata lanciata contru à i rispunsevuli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*