A Chjave d'oru per una Nutrizione Sostenibile

A chjave d'oru di l'alimentazione sustinibili sò i legumi
A chjave d'oru di l'alimentazione sustinibili sò i legumi

Dichjarà chì l'alimenti più sustinibili è nutritivi deve esse inclusi in a dieta per creà un mondu più sanu, Duru Bulgur Chairman of the Board Emin Duru hà dettu: "Protegendu e sementi indigene di l'Anatolia, tendenu à a diversità di i prudutti in i legumi è u bulgur; Travagliemu per un futuru sanu pusendu i fundamenti di una nutrizione sana è sustenibile.

Sicondu u rapportu World Food Security and Nutrition Status 2018, 821 milioni di persone in u mondu sò fami, vale à dì, 9 da ogni 1 persone hè in lotta cù a fame. Sicondu l'Organizazione di l'ONU per l'Alimentazione è l'Agricultura (FAO), 2050 milioni di persone in u mondu duveranu affruntà a fame in u 300. Nantu à a ricunniscenza di l'Organizazione di l'ONU per l'Alimentazione è l'Agricultura (FAO), u 10 di ferraghju hè statu dichjaratu cum'è u ghjornu mundiale di i legumi, in riferimentu à a seconda di l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile, "A fine di a fame", è u tema hè statu determinatu cum'è "Sementi nutritive per una Futuru sustenibile". Quist'annu, u ghjornu mundiale di i legumi enfatizarà ancu l'effetti di i legumi nantu à u so altu valore nutrizionale, i benefici per a salute, l'incentivi per l'agricultura sustenibile è a mitigazione di l'effetti di u cambiamentu climaticu.

L'interessu di i cunsumatori in i prudutti pratichi di legumi bolliti hè in crescita

Facendu una dichjarazione à l'occasione di u ghjornu mundiale di i legumi, u presidente di u Cunsigliu di Duru Bulgur, Emin Duru, hà attiratu l'attenzione nantu à l'impurtanza di prutezzione di e nostre sementi è di l'agricultura per una nutrizione durabile è a sicurità alimentaria. Emin Duru hà dettu: "Avemu vultendu à i prudutti cù nutritività, gustu è qualità più altu in legumi è bulgur. Pruvemu e nostre materie prime agricule da fonti sustinibili per pruduce risorse nutritive chì ponu aiutà à sradicà a fame è a miseria in u mondu. Travagliemu per un futuru sanu pusendu i fundamenti di una nutrizione sana è sustenibile ".

Ricordendu chì i paesi cù sementi gestiscenu l'alimentariu è i paesi cù l'alimentu gestiscenu un futuru sanu, Duru hà dettu: "Purtemu i nostri sementi domestici. Fighjemu nantu à a diversità di i prudutti in i legumi è u bulgur dandu impurtanza à i studii di R&D. Dopu dui anni di prucessu intensivu di R&D, avemu introduttu i nostri prudutti pratichi di legumi bolliti à i nostri cunsumatori l'annu passatu. Questa linea di prudutti, cù u so gustu, praticità è varietà, era assai dumandata, soprattuttu durante u periodu di isolamentu suciale. Bollemu i legumi più diliziosi chì avemu sceltu currettamente è offre à i nostri cunsumatori in un pacchettu sanu. Parechje ricette, da l'insalati à l'appetizers, da u risu à a zuppa, ponu esse preparati praticamenti cù i nostri prudutti chì sò solu di legumi secchi, acqua è sali.

Ahmet Wheat di 2 anni hè riportatu à l'industria agricula

Cù a cuuperazione di l'Università Karamanoğlu Mehmet Bey - Duru Bulgur, Ahmet Wheat di 2 anni d'Anatolia serà riportatu à l'industria. Dichjarà chì stu prughjettu di R&D hè vicinu à a fine, Emin Duru hà dettu: "A cundizione più impurtante per un paese per diventà una marca in i prudutti agriculi hè di cultivà prudutti agriculi domestici cù caratteristiche di qualità superiore. Anatolia hè una gemma in termini di alimenti diliziosi è nutritivi. Cridemu chì l'aumentu di a qualità di u granu utilizatu in a produzzione di bulgur cù i metudi tradiziunali affettarà positivamente a qualità di u bulgur è u rendiment è a diversità di u produttu.

I terreni sterili di Turchia seranu purtati in l'agricultura di u paese

Emin Duru hà ancu attiratu l'attenzione à i pratichi agriculi curretti è hà dettu: "Hè assai impurtante in Turchia di cultivà e terre sterili è di mette in l'ecunumia. In u scopu di u prugettu realizatu in cuuperazione cù l'Università-Industria, migliurà a qualità di u granu duru duru cù i metudi tradiziunali utilizendu i vechji grani anatoliani, chì a so cultura hè diminuita significativamente in u nostru paese. Travagliemu duramente per rinfurzà l'ecunumia di u paese è aumentà a parte di a produzzione domestica, travagliemu per un futuru sanu è sustinibule pruteggendu e nostre sementi è l'agricultura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*