Fundazione di l'Aeroportu Malatya New Terminal Building Messa

A fundazione di u novu terminal terminal di l'aeroportu di Malatya hè stata posta
A fundazione di u novu terminal terminal di l'aeroportu di Malatya hè stata posta

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hè ghjuntu à Malatya per una seria di visite è investigazioni. Participendu à a cerimonia di rivoluzione di u Novu Terminal di l'Aeroportu di Malatya, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì aumenteranu a capacità annuale di passageru di Malatya da 1 milione 200 mila à 2,5 milioni di passageri in u so discorsu.

"Turchia hè diventata una superpotenza logistica in u mondu è in a so regione in ogni modu di trasportu oghje"

Esprimendu chì cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, anu implementatu i nostri prughjetti giganti unu per unu in linea cù l'obiettivu di a Turchia diventà una di e più grandi economie in u mondu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì Turchia hè diventata una superputenza logistica in u mondu. è in a so regione rializendu prughjetti infrastrutturali di prima classe in ogni modu di trasportu.Dicia ch'ellu venia.

Karaismailoğlu hà dettu: "L'investimenti di e compagnie aeree, chì anu cuminciatu in u 2003 cù l'istruzzioni di u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, anu purtatu sviluppi assai impurtanti in questu campu in Malatya è in tutta a Turchia. U numaru di passageri aerei, chì era 2003 mila in u 89, hè aumentatu à 2019 mila in u 750. In u 2020, malgradu l'epidemie di virus corona, hà righjuntu 478 mila 546. Malatya hà fattu un prugressu significativu in l'ultimi 19 anni. A so ecunumia hà crisciutu, a so prusperità aumentava, è avia bisognu di più.

"Aumenteremu a capacità annuale di passageri da 1 milione 200 mila passageri à 2,5 milioni di passageri"

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu decisu di custruisce un novu edifiziu di terminal chì si adatta à Malatya in cunfurmità cù e cundizioni d'oghje per ottene a qualità di serviziu desiderata in u serviziu di passageri, è hà continuatu e so dichjarazioni cum'è seguente:

"Allegeremu un novu edifiziu terminale di 9 mila 625 metri quadrati à Malatya accantu à l'edificiu terminale esistente, chì hè 26 mila 765 metri quadrati. Aumenteremu a capacità annuale di passageri da 1 milione 200 mila passageri à 2,5 milioni di passageri. Ùn serà micca solu custruisce un edifiziu terminal; Custruiremu ancu l'Edificiu di u Centru di Calore è di Potenza di 2 mila 495 metri quadrati, l'Edificiu di Barriera di Grembiule di 112 metri quadrati, l'Edificiu di Regulamentu di l'Ingressu di l'Aeroportu, e Strade di Accessu Internu di l'Aeroportu, un parcheghju per i veiculi 301, una pianta di trattamentu è una 48 mila 900 metri quadrati Apron and Ground Services Vehicle Area. 7. Appartenu à u Main Jet Base Command; Custruiremu ancu l'Edificiu di Cummandu di a Squadra di Servizi di Carburante è l'Edificiu Nizamiye ".

U Ministru Karaismailoğlu hà ancu visitatu u situ di custruzzione di Malatya Ring Road in u scopu di a so visita à Malatya è hà ricevutu un briefing. Karaismailoğlu inaugurerà ancu u Ponte Tohma, induve u presidente Recep Tayyip Erdoğan assisterà ancu via videoconferenza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*