U vaccinu di a dosa unica di a Cina Covid-19 hè 74,8 per centu efficace

a vaccina covid in una sola dose di genie hè per centu efficace
a vaccina covid in una sola dose di genie hè per centu efficace

U Pakistan hà annunziatu a rata di efficacità di a vacuna Covid-19 in dose unica sviluppata da a cumpagnia chinesa CanSinoBIO cum'è 74,8 per centu. A vacuna sviluppata da a squadra guidata da Chen Wei, un ricercatore in l'Accademia di Scienze Mediche Militari, basatu in Pechino, hè a prima vaccina monodose sviluppata da cumpagnie cinesi.

Assistente di Salute Speciale à u Primu Ministru di u Pakistan Dr. In a so dichjarazione ieri, Faysal Sultan hà dichjaratu chì, secondu i risultati di a terza fase di prucessi clinichi di a vacuna di CanSinoBIO realizata in Pakistan, a vacuna hà una efficacità di 74,8 per centu in i casi sintomatichi è un 100 per centu di efficacità in a prevenzione di malatie gravi.

Sicondu l'infurmazioni furnite da l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS), a vacuna di CanSinoBIO chjamata Ad5-nCov hè stata a prima vaccina in u mondu à entra in prucessi clinichi di a seconda tappa. Ad5-nCov hè ancu a seconda vacuna monodose, cù i risultati di a so terza fase di prucessi clinichi annunziati, inseme cù a vacuna sviluppata da Johnson & Johnson. CanSinoBIO hà annunziatu u 1 di ferraghju chì più di 3 mila persone sò stati vaccinati in i prucessi di Fase-40 di a vacuna realizati in cinque paesi: Messico, Russia, Pakistan, Argentina è Cile.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*