Camminate cum'è un pinguinu per evità di cascà nantu à u ghjacciu è a neve

cammina cum'è un pinguinu nantu à u ghjacciu è a neve
cammina cum'è un pinguinu nantu à u ghjacciu è a neve

Medicana Sivas Hospital Specialist in Medicina Fisica è Riabilitazione Dr. Mustafa Kısa hà rimarcatu chì ci era un aumentu di i casi di caduta è dislocazioni fratturate per via di u ghjacciu furmatu dopu à a nevicata è l'aria fridda regressò à gradi minus, è hà suggeritu di caminari nantu à u ghjacciu è a neve cù passi brevi è lenti cum'è pinguini.

Cortu, dendu cunsiglii nantu à ciò chì deve esse fattu per pruteggiri contra l'avvenimenti cadenti chì causanu prublemi serii in a stagione d'invernu, "Ci hè un esempiu assai impurtante per noi in a natura, avemu da marchjà cum'è pinguini. Quandu i pinguini caminanu, duvemu camminà cù u corpu è i ghjinochje ligeramente piegate è ligeramente piegate in avanti, cù e mani è i pedi aperti à u latu liberu, cù i nostri pedi spargugliati lateralmente, micca à u livellu di u corpu. usatu e frasi.

Cortu; "Avemu ancu attentu à certe cose mentre camminendu, per esempiu, ùn duvemu micca caminari fighjendu u telefunu in a nostra manu. Siccomu ci focalizemu a nostra attenzione nantu à u telefunu, pudemu falà senza cuntrollu in ogni mumentu di caduta. Ùn duvemu micca purtate sacchetti quant'è pussibule, è duvemu evità i pesi perchè disturbanu l'equilibriu di u nostru corpu mentre camminendu. Infine, ùn duvemu certamente camminà cù e mani in e nostre sacche ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*