Data Spiegata per a Formazione Face-to-Face ! Quandu apriranu e Scole ?

Data di l'annunziu per l'educazione in faccia quandu aperte e scole
Data di l'annunziu per l'educazione in faccia quandu aperte e scole

U Ministru di l'Educazione Naziunale, Ziya Selçuk, hà datu dettagli nantu à a transizione à l'educazione in faccia à a riunione d'informazione chì hà tenutu.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà dettu: "Siccomu si vede chì ùn ci hè micca epidemia in i nostri paesi o hè bassa, apremu e nostre scole di u paese u 15 di ferraghju, in faccia è à tempu pienu, in modu chì i nostri figlioli. L'educazione ùn serà più disturbata per via di l'epidemie ". disse.

Dichjarà chì tutti i so sforzi è i so sforzi sò di mette i zitelli inseme cù a salute è a sicurità in i so scoli, Selçuk hà dettu ch'elli anu rivista di dati scientifichi è rapporti in u mondu è in Turchia ogni ghjornu è qualchì volta parechje volte à ghjornu.

Spieghendu chì una grande squadra associa u flussu di dati cù l'applicazioni è seguita i dati dettagliati da pruvincia à pruvincia, Selçuk hà dichjaratu chì i punti di vista di u Cumitatu Scientificu sò valutati currettamente è a salute fisica è mentale, a valutazione psicosociale è accademica è e dati di valutazione sò pigliati. in contu comparativamente.

"Secondu u cursu di l'epidemie, l'educazione à distanza pò esse offerta in certi paesi".

Dichjarà chì Turchia hè trà i paesi chì sò mostrati cum'è un esempiu in u mondu cù e so pratiche in u campu di l'educazione in quantu à e misure epidemiche, Selçuk hà nutatu chì anu mostratu un spettaculu straordinariu cù 23 mila video di lettura è decine di milioni d'ore. di lezioni in diretta trasmesse nantu à i canali televisivi da u 2020 di marzu di u 10, quandu l'educazione à distanza hà iniziatu. .

Selcuk; Esprimendu a so gratitudine à i prufessori, u staffu di l'educazione è i genitori chì anu supportatu cù pacienza stu prucessu, hà ricurdatu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà sparte e linee principali di a transizione da l'educazione à distanza à l'educazione in faccia à u sicondu mandatu, dopu à u Gabinettu. Reunione eri.

Ricordendu chì u secondu semestru hà da principià u luni 15 di ferraghju, cum'è dichjaratu in u calendariu di l'educazione prima, Selçuk hà dettu: "Siccomu si vede chì ùn ci hè micca epidemia in i nostri paesi o hè bassa, apremu i nostri scole di u paese. Livelli in faccia è à tempu pienu per chì l'educazione di i nostri figlioli ùn sia più ritardata per via di l'epidemie. Di sicuru, secondu u cursu di l'epidemie, i Cunsiglii di Sanità Pruvinciali puderanu offre educazione à distanza in certi di i nostri paesi. disse.

"I nostri scole è e nostre classi di educazione speciale cumincianu à furnisce educazione per i nostri studienti cù bisogni speciali"
Mencionendu l'impurtanza ch'elli attachenu à l'educazione prescolare, Selçuk hà enfatizatu chì questu hè u principiu di l'educazione è hà cuntinuatu cusì: "Per quessa, avemu decisu di apre tutti i nostri kindergarten indipendenti à tempu pienu u 15 di ferraghju per chì i mo figlioli ponu fà un principiu forte è ùn esse ritardatu più. Lunedì 1 di marzu, avemu decisu di apre e nostre scole primarie cù tutti i livelli. I nostri sculari primari cuntinueghjanu a so educazione duie volte à settimana, torna diluita. Da a listessa data, i nostri scoli è e classi di educazione speciale cumincianu à furnisce l'educazione per i nostri studienti cù bisogni speciali.

U 1 di marzu, e nostre scole apriranu e so porte per i nostri studienti di 8 è 12 chì sò in u periodu d'esame. Hè assai impurtante chì si preparanu per l'esami in modu efficiente è travaglià unu à unu cù i so maestri. Per quessa, i nostri studianti principianu a so educazione à tempu pienu u 1 di marzu è piglianu i so posti in aula in u quadru di e cundizioni stipulate da u Cumitatu Scientificu. Inoltre, i nostri studienti seranu cunsiderati in licenza speciale durante i ghjorni è l'ore cù curfew, in modu chì questi studienti ponu accede à i Corsi di Formazione di Supportu, chì sò attualmente in corso, più facilmente ".

"L'esami di i studienti di u liceu da u primu semestru seranu pianificati in marzu"

Dichjarà chì l'esami di i studienti di u liceu da u primu semestru seranu pianificati è tenuti in faccia in marzu, è chì u scopu di questi esami include i sugetti di u cursu chì sò ghjunti finu à u 1 di nuvembre di u 2020, Selçuk hà cuntinuatu cusì. : serà. Dumandemu à i nostri genitori chì ùn volenu micca mandà i so figlioli à l'educazione in faccia, di dichjarà a so situazione per scrittura à e scole ch'elli frequentanu. In questu casu, i nostri figlioli ùn saranu micca cunsiderati assenti, cuntinueghjanu l'educazione à distanza è seranu rispunsevuli di u curriculum.

Comu tutti sapete, i nostri prufessori sò stati inclusi in u gruppu di priorità in l'ordine di applicazione di a vacuna Kovid-19. Per accelerà u prucessu, a vaccinazione hè prevista per i nostri prufessori chì anu principiatu l'educazione in faccia in ferraghju. In cunfurmità cù i risultati di u nostru Ministeru di a Salute, vedemu chì u numeru di casi ligati à l'epidemie hè à livelli assai bassu, soprattuttu in alcune di e nostre pruvince. In u prossimu periodu, secondu u cursu di l'epidemie, e decisioni ponu esse prese per inizià l'educazione in faccia à una basa pruvinciale à diversi livelli di scola è di scola, in cunfurmità cù a decisione di i Cunsiglii d'igiene provinciale è i guvernatori.

"Durante u prucessu di educazione à distanza, a pulizia di e scole hè stata documentata secondu e norme"

Rilevando chì in u prucessu di l'educazione à distanza, a documentazione di a pulizia di e scole secondu i normi hè stata realizata assai rapidamente è e misure sò state pigliate in i scoli induve ci era una carenza, Selçuk hà datu l'infurmazioni seguenti: Seguimu. vicinu. In questu cuntestu, lanciamu un prugramma cumpletu per l'eliminazione di perdite di apprendimentu. Avemu da sparte e nostre preparazione è risorse di supportu cù i nostri studienti è i prufessori in i ghjorni à vene.

U successu di a decisione è a capacità di tutti i nostri studienti per inizià l'educazione in faccia dipende da l'osservanza di e regule d'igiene è a diminuzione di u cursu di l'epidemie cù a sensibilità di a maschera è a distanza. Ogni maschera chì portate, ogni distanza chì mantene è ogni regula di pulizia chì applicate hè un soffiu d'aria fresca per u futuru di u nostru paese è per l'educazione di i nostri figlioli. Ti ringraziu tutti è dumandu a vostra attenzione è cura ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*