Dichjarazione di u Ministeru di l'Affari Esteri nantu à 15 marines turchi salvati da i pirati

chiarificazione nantu à l'equipaggiu di i navi salvati da i pirati
chiarificazione nantu à l'equipaggiu di i navi salvati da i pirati

U Ministeru di l'Affari Esteri annuncia chì i citadini turchi 15 chì sò stati presi in ostaggi in l'attaccu di pirate à a nave Mozart in u Golfu di Guinea sò stati salvati vivi.

In a dichjarazione scritta fatta da u Ministeru; "In u risultatu di l'attaccu à a nave Mozart in u Golfu di Guinea u 23 di ghjennaghju di u 2021, 15 di i nostri citadini sò stati rapiti è unu di i nostri fratelli azerbaigiani hè mortu durante l'attaccu. Immediatamente dopu à l'incidentu, u nostru presidente hà seguitu u prucessu personalmente è hà urdinatu à a creazione di un gruppu di travagliu per a salvezza di i nostri citadini cù a participazione di tutte e nostre istituzioni pertinenti. In questu cuntestu, e nostre istituzioni pertinenti anu cuminciatu à travaglià in coordinazione cù e nostre Ambasciate in a regione, è a nostra delegazione composta da e nostre istituzioni pertinenti sottu a presidenza di u nostru Ministeru hè andata in Gabon u 6 di ferraghju 2021 è hà iniziatu i so cuntatti.

Una squadra di a nostra Agenzia Naziunale di Intelligenza hè statu ancu mandatu in u campu in coordinazione cù u travagliu di a cumpagnia di u pruprietariu di a nave, in modu chì i sviluppi puderanu esse seguitu mumentu per mumentu, e seguenti dichjarazioni sò state incluse:

"In u risultatu di a coordinazione è a cooperazione efficaci di tutte e nostre istituzioni, è ancu di i sforzi intensi di a cumpagnia di u pruprietariu di a nave per a liberazione di i nostri citadini, un prugressu significativu hè statu ottenutu da u principiu di sta settimana. In u risultatu di i cuntatti è i travaglii realizati in u campu è in Turchia, i nostri citadini sò stati salvati in modu sicuru oghje. Attualmente, 15 di i nostri citadini sò in un locu sicuru è cuntrolli di salute sò realizati. U Ministru Çavuşoğlu hà scontru cù tutte e famiglie di i nostri citadini. I nostri citadini seranu trasferiti da Nigeria à u nostru paese u più prestu pussibule ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*