Fontane storiche è funtane in İzmir Kemeraltı da esse restaurate

Fontane storiche è sadirvans sottu İzmir Kemer seranu restaurati
Fontane storiche è sadirvans sottu İzmir Kemer seranu restaurati

A municipalità metropolitana di Izmir hà pigliatu l'azzione per restaurà e fontane storiche è fontane in Kemeraltı, chì ospita i patrimonii culturali più impurtanti di a cità. U Metropolitanu, chì hè andatu in licitazione per a risturazione di a Fontana Alipaşa è a fontana storica di a Strada 1281, cuntinueghja i preparativi per l'offerta per u mantenimentu è a riparazione di a Fontana Uray è a Fontana Kestanepazarı.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja i so sforzi per migliurà l'infrastruttura è a superstruttura di Kemeraltı senza interruzzione per rinvivisce l'asse storicu trà Konak-Kadifekale.

A decisione d'investisce 200 milioni di dollari per rinnuvà Kemeraltı, u core di u Centru Storicu di l'Izmir, chì si prepara à diventà Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO, u Metropolitanu hà ancu fattu azzione per a risturazione di fontane storichi. A municipalità metropolitana di Izmir, chì realiza una serie di prughjetti da l'infrastruttura à l'applicazioni di riabilitazione di strada, da l'illuminazione à i disinni di spazi verdi, hè stata licitata per a fontana storica in a strada 1281, situata à u sudu di a Fontana Alipaşa (Hacı Salih Paşa) è San. Chjesa di Vukolos (Ayavukla). I prughjetti di mantenimentu è riparazione di a Fontana Storica di Uray è di a Fontana di Kestanepazarı sò stati finiti è l'appruvazioni di u Cunsigliu di Conservazione sò state ottenute. U travagliu di preparazione di l'offerta cuntinueghja.

Fontane storiche in Kemeraltı

U Metropolitanu, chì hà decisu di riparà e funtane storiche in u Kemeraltı è a so zona di rinnuvamentu circundante, hà iniziatu prima i travaglii di rilevazione. Hè statu determinatu chì e fontane storiche in a zona sò posseduta da a Direzzione Regionale di Fundazioni di İzmir, u Tesoru, l'individuu è a Municipalità Metropolitana. Hè statu determinatu chì e quattru funtane ùn eranu pussede è si fermanu nantu à a strada. Cuntinuendu i so sforzi per registrà e fontane nantu à a strada di u nome di a cumuna, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà per scopu di restaurà e funtane storiche in a zona è di rende usà di novu.

Fontana di Alipasa

Hè cunnisciutu chì a Fontana Hacı Salih Pasha, cunnisciuta ancu com'è Fontana Alipasa, situata in Piazza Alipasa, u focu di u bazar Kemeraltı, hè stata custruita in u 1828. A funtana, chì hè diventata inutilizabile per via di i severi terremoti accaduti in İzmir in 1830, 1880, 1881 è 1883, hè stata custruita in 1894 da u II. Dopu una riparazione cumpleta fatta durante u regnu di Abdülhamid, hè stata rimessa in opera.

A Fontana Alipaşa, chì hà una architettura unica, hè stata custruita sola, micca cum'è una parte di un travagliu architettonicu cum'è parechje altre fontane. Cù sta funzione, hè l'unicu esempiu in İzmir di e fontane quadrate di quale avemu vistu parechji esempi in Istanbul.

A funtana storica in u 1281 Street

Ùn ci hè micca iscrizzione nantu à a fontana storica in 1281 Street (1588 Block 10 Plot) situata à u sudu di a Chiesa di San Vukolos (Ayavukla) in u distrittu di Kapılar, chì hà una struttura residenziale tradiziunale. Hè stimatu chì a funtana hè stata custruita in stu periodu, postu chì l'esempii di l'abitazione chì sò sopravvissuti finu à oghje in a regione induve si trova sò datati à a fine di u XIXmu seculu è u principiu di u XXmu seculu. Ci hè una petra di specchiu in fronte di a funtana in a strada è una finestra di cuntrollu di l'acqua ghjustu sopra à a petra di specchiu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*