Diventatu u primu designer di produttu sordu di Turchia cù İŞKUR

Hè diventatu u primu designer di produttu sordu di Turchia cù iskur
Hè diventatu u primu designer di produttu sordu di Turchia cù iskur

I sordi Aysun Çalkaya è Murat Girgin chì vivenu in Eskişehir sò diventati u primu designer sordu di Turchia per esse impiegati dopu a furmazione chì anu ricevutu in u Corsu di Formazione per u Designer Disinfettati di udizione urganizatu da İŞKUR. Murat Girgin hà dettu: "Avemu rottu i so pinsamenti perchè l'udenti ùn ponu micca fà", mentre Aysun Çalkaya hà dettu: "Videmu i benefici di a furmazione chì avemu ricevutu rispondendu à e dumande in u locu di travagliu. Puderà dimustrà ciò chì facemu hè a più bona parte di questu ", disse.

U Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali cuntinueghja à cuntribuisce cù corsi di furmazione prufessiunale urganizati per i citadini disabili à participà à u mercatu di u travagliu attraversu İŞKUR.

In questu cuntestu, Aysun Çalkaya è Murat Girgin anu assistitu à u Corsu di Formazione Professionale cù Garanzia di l'Impiegazione in u scopu di u Protocolu di Cooperazione per l'Educazione Prufessiunale è u Sviluppu di Skills (MEGIP) urganizatu in cooperazione cù a Direzzione Provinciale di Eskişehir İŞKUR, l'Arçelik è l'Università Anadolu di a Scola Integrata per Disabili. .

Aysun è Murat, chì anu amparatu a parte teorica di u corsu in a Scola Integrata di l'Università Anadolu per i Disabili, è a parte applicata in Arçelik, si sò uniti à Arçelik A.Ş. cuminciatu à travaglià ind'è.

"Se ùn avemu micca avutu sta furmazione, ùn pudemu micca travaglià in tali lochi"

Enfatizendu chì sò u primu disegnatore di produtti sordi in Turchia, Murat Girgin hà dettu: "Era assai bonu per noi di riceve sta furmazione è a nostra perspettiva di a vita hà cambiatu. Duranti u cursu avemu disignatu 100 parti, fattu 16 esercizii di assemblea, hà amparatu 120 novi parole tecniche, ancu applicatu per 12 patenti è vince 5 patenti. Se ùn avemu micca ricevutu sta furmazione, ùn puderemu micca travaglià in un locu cusì. Amamu u nostru travagliu è u locu di travagliu. Sò cuntentu chì avemu participatu à stu prugramma ".

Girgin hà dichjaratu chì anu amparatu l'equipaggiu chì pò esse usatu in u dipartimentu di R&D in u scopu di u prugettu è hà dettu: "Avemu ricevutu assai furmazioni per travaglià in u locu di travagliu. Cù questi travaglii, avemu ancu rottu l'idea chì i sordi ùn ponu micca fà.

Un Prughjettu Esemplariu chì Elimina Barriere

In quantu à u so travagliu in u cursu, Çalkaya hà dettu: "Avemu avutu una squadra di 5 persone. Cù ciò chì avemu amparatu in u corsu, avemu disignatu un "cappellu di l'audizione" chì risolverà i prublemi chì scontru in a strada cum'è individui sorditi è pò esse usatu da tutti i candidati cù udizione. Vibra da a direzzione di u sonu. In questu modu, avemu statu capace di prutege noi cù l'usu di cappelli in spazii periculosi per l'udenti ".

Çalkaya, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à u travagliu chì anu fattu in u scopu di u corsu, hà cuntinuatu cusì: "Avemu avutu una squadra di 5 persone. Cù ciò chì avemu amparatu in u corsu, avemu risoltu i prublemi chì scontru in a strada cum'è un individuu di udizione è cuncepitu un cappellu di udizione chì tutti i candidati cù udizione ponu aduprà. Quandu eramu purtatu un cappellu è ùn avemu micca intesu u cornu di a mo vittura chì vene da daretu à a strada, ci eranu sensori di sonu è vibrazioni à a diritta, a manca è a parte posteriore. Pudemu prutegge noi vibrendu da a direzzione di u sonu venenu è usendu cappelli in spazii periculosi per l'audizione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*