Hitachi Rail Battery Trains Cummissione in Firenze

firenze hitachi
firenze hitachi

Avà ci hè una linea di tram chì travaglia solu cù un sistema di batterie. Sta linea, chì ùn hà micca bisognu di una linea aerea o qualsiasi altra infrastruttura elettrica, hè stata pruvata è messa in opera in Firenze, Italia. U sistema di tram cuncepitu è ​​fabbricatu da a cumpagnia giapponese Hitachi Rail mette in luce a futura tecnulugia di tram.

U tram hè assai impurtante per riduce l'impronta di carbone è mantene a sustenibilità, chì hè in u centru di a strategia globale di Hitachi. Grazie à e tecnulugia di batterie chì sò sviluppate, sta tecnulugia pare esse usata largamente in u futuru.

firenze hitachi

Hitachi Rail hà pruvatu cù successu u so primu tramvia alimentatu da batterie in Firenze - i veiculi di a cumpagnia anu un disignu assai interessante in u mondu.

Mentre chì e linee di tram tradiziunali necessitanu infrastruttura elettrificata - spessu pali o fili sopraelevati supportati da pali - sò caru è visualmente pocu attraente per installà. I tramvii alimentati da batterie offrenu l'uppurtunità di gestisce trasporti publichi d'alta capacità in i centri di a cità, risparmiendu milioni nantu à l'installazione di cavi è riducendu l'impattu visuale in belli strati storichi cum'è Firenze.

U prucessu implica l'installazione di pacchetti di batterie in un tram Sirio esistente custruitu da Hitachi, chì occupa una parte di a linea cù u putere di a bateria. L'innuvazione assicura chì u putere hè tornatu à e batterie quandu u trenu frena, riducendu a quantità generale di energia cunsumata è prutegge l'ambiente.

Questa nutizia hè l'ultime in una seria di annunzii chì l'impresa di mobilità glubale hà allargatu i so credenziali di sustenibilità è l'offerta di carbone zero à i clienti in u mondu. Hitachi hà annunziatu recentemente una prova di un trenu di batterie in u Regnu Unitu è ​​​​a consegna di treni ibridi in Italia, chì stabilisce una di e prime flotte di treni alimentati da batterie chì operanu in Giappone.

Hitachi hà un riccu patrimoniu di custruzzione di tram è tram in Europa è in Asia, è hè implicatu in novi prughjetti di infrastrutture di tram è metro in l'America è u Regnu Unitu.

Andrea Pepi, Capu di Vendite è Prughjetti di Hitachi Rail Italy, hà dettu: "U nostru scopu hè di utilizà a nostra tecnulugia è u travagliu per aiutà à custruisce una sucità sustenibile è cuntribuisce à u benessere di e persone in u mondu migliurà a so qualità di vita. "

firenze hitachi jpeg

"Questa hè una tappa impurtante cum'è noi pionieri sta nova tecnulugia chì ci permette di travaglià cù i nostri clienti per riduce i costi di l'infrastruttura mentre cuntinuemu à offre un trasportu publicu ecologicu. Speremu chì sta prova di successu in Italia aprirà novi opportunità per noi in u mondu. "

U sindaco di Firenze Dario Nardella: "Semu felici chì Hitachi Rail hà sceltu u tram in Firenze per pruvà sta innovazione. I tramvii alimentati da batterie puderanu rivoluzionari tali servizii in e cità. Ci sarà trasportu publicu, soprattuttu in i centri storichi. diventa menu efficace è sempre più sustinibili. Questu marca un altru passu impurtante per i tram in Firenze. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*