I centri di sci Palandöken è Konaklı li sò affidati

I stazioni di sci Palandoken è Konakli li sò affidati
I stazioni di sci Palandoken è Konakli li sò affidati

E stazioni di sci di Palandöken è Konaklı in a cità, visitate da millaie di turisti lucali è stranieri ogni annu durante i mesi d'invernu, si facenu un nome cù a so lunghezza di pista, a qualità di a neve è u sci di notte.

Di tantu in tantu, squadre di gendarmeria venenu à u salvamentu di quelli chì vanu fora di e piste in a stazione di sci è si perdenu o si stendenu.

Forniscenu 24 Hour Security

JAK è e squadre di ordine publicu affiliate cù u Cumandante di Gendarmeria Pruvinciale, chì sò stazionati in Palandöken è Konaklı Ski Center per intervene in tali incidenti, furnisce a sicurezza 24 ore nantu à e piste cù pattuglie.

I squadre sò custituiti da sciatori esperti chì parlanu lingue straniere, è ancu da u persunale militare chì anu ogni tipu di cunniscenza è equipaggiu in ricerca è salvata.

Dopu avè ricivutu avvisu annantu à e persone perse o ferite durante u sci, e squadre equipate per ghjunghje à sta persona in 10 à 15 minuti à u più tardu, sò pronti nantu à una basa di 24 ore cù motoneve è veiculi di neve tracciati (UTV) è intervenenu immediatamente in l'incidenti.

I primi rispunsevuli assicuranu chì i feriti sò trasferiti in modu sicuru à e squadre di u serviziu d'urgenza 112 è dopu à l'uspitali.

Quasi 50 incidenti sò intervenuti

Mentre JAK è JÖAK intervenenu in una media di quasi 50 incidenti ogni ghjornu, spessu avvisanu l'amatori di sci per rispettà a distanza suciale è portà maschere per via di a pandemia.

E squadre JAK realizanu esercitazioni à intervalli regulari per salvà quelli intrappulati in avalanghe è teleferichi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*