Supervisori di a stazione di e donne chì venenu à i metro di Istanbul

I supervisori femminili di a stazione venenu in i metro di Istanbul
I supervisori femminili di a stazione venenu in i metro di Istanbul

I candidati di novu supervisore di stazione in IMM anu iniziatu a furmazione l'8 di ferraghju. Özgür Soy, Direttore Generale di METRO ISTANBUL, hà dichjaratu chì 33 candidate femine anu participatu à a furmazione per a prima volta in a storia di 9 anni di a cumpagnia: "E nostre donne chì travaglianu in impieghi chì sò annunziati cum'è impieghi di l'omi inspiranu è incuraghjenu l'altri. donne".

U più grande operatore di u sistema ferroviariu urbanu di Turchia, a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), cuntinueghja à cresce è à creà impieghi cù e so linee appena aperte, malgradu a pandemia in corso in u nostru paese è in tuttu u mondu. U prucessu di furmazione per i candidati di u Supervisore di Stazione per esse aghjuntu à a squadra da a cumpagnia, chì impiega un totale di quasi 3 5 impiegati è impiega un totale di circa 8 mila persone, cumprese u persunale di sicurità è di pulizia, hà iniziatu u luni 27 di ferraghju. 2 candidati 27 candidati participanu à a furmazione tecnica è teorica chì durà XNUMX mesi.

UN PRIMU IN 33 ANNI DI HISTORIA DI L'IMPRESA

Özgür Soy, Direttore Generale di METRO İSTANBUL, una di e filiali IMM, hà sottolineatu chì ci hè statu un primu in a storia di 8 anni di a cumpagnia cù a furmazione chì hà iniziatu l'33 di ferraghju, è hà dettu: "Avemu un totale di 247 stazioni. supervisori attualmente in turnu è tutti questi amichi sò masci. I nostri 9 candidati, di i quali 27 sò donne, assistenu à i furmazioni chì sò cuminciati avà. Cusì, reclutemu per a prima volta donne Supervisori di stazione cum'è una cumpagnia ".

Ricordendu chì i sistemi ferroviari sò un settore dominatu da l'omi in u mondu sanu, u General Manager Soy hà dettu: "Avemu decisu di creà una atmosfera di famiglia chì dà priorità à e donne è dà priorità à u meritu è ​​u sviluppu di carriera. A nostra tarifa di l'impiegati femminili era 8 per centu. In u 2020, u 92 per centu di i nostri recluti sò donne. Avemu inclusu 2020 cunduttori di treni femminili in a squadra à a cerimonia di badge chì avemu tenutu in settembre 88. Avemu aumentatu u rapportu di e donne à 9.44 per centu in u nostru numeru tutale di impiegati. Avemu u scopu di aumentà sta tarifa à 15 per centu prima è dopu assai più altu. Avemu vistu ogni ghjornu chì e nostre donne ponu fà ogni travagliu cun grande successu in ogni campu. E nostre donne chì travaglianu in impieghi chì sò annunziati cum'è impieghi di l'omi inspiranu è incuragiscenu altre donne ".

A BONA COMMUNICAZIONE CÙ I PASSAGGERI hè IMPORTANTE

"Semu una cumpagnia chì vede i so passageri micca cum'è clienti, ma cum'è invitati. Hè u nostru debitu à l'Istanbuliti di accoglielli in u megliu modu è cù una faccia sorridente. Dicendu chì i nostri supervisori di stazione deve esse capace di cumunicà bè cù i nostri passageri per via di a nostra faccia visibile chì ci rapprisenta contru à i nostri passageri nantu à u campu, Soy hà dettu chì e ricerche mostranu chì e donne anu più successu in a cumunicazione chì l'omi.

Özgür Soy hà ricurdatu chì in situazioni di crisa cum'è fallimentu di l'equipaggiu, furtu, lotta è disastru naturali, i supervisori di a stazione piglianu a prima azzione è dissenu: "I nostri supervisori di stazione sò rispunsevuli micca solu di i nostri passageri, ma ancu di una zona assai grande. Per quessa, un prucessu di furmazione assai sfida è cumpletu aspetta i nostri culleghi chì venenu à sta pusizione ".

PASSANU L'ESAMI APPLICATI

À METRO ISTANBUL, i candidati passanu per un prucessu di furmazione tecnicu è teoricu chì dura 2 mesi in totale, cumpresu u prucessu d'orientazione. A gestione di crisi, gestione di squadra, dirigenza, primi aiuti è furmazione di cumunicazione sò furnite. À a fine di sti furmazioni, alcuni di i quali sò pratichi, esami scritti è pratichi sò dati. Esami pratichi sò tenuti nantu à tematiche cum'è a riparazione di una scala o ascensore malfunzionante è l'intervenzione di un passageru svenutu in a stazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*