Karaismailoğlu hà assistitu à a cerimonia di vista di u tunnel T2 di Kırkdilim Tunnels

I tunnel di karaismailoglu kirkdilim anu assistitu à a ceremonia di vista di a luce di u tunnel
I tunnel di karaismailoglu kirkdilim anu assistitu à a ceremonia di vista di a luce di u tunnel

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hè ghjuntu à Çorum per fà una seria di visite è ispezioni. Karaismailoğlu, chì hà visitatu u Cantiere di Custruzzione di Tunnel di Kırkdilim è hà ricevutu un briefing, hà assistitu à a Cerimonia di Illuminazione di Tunnel T2 di Kırkdilim Tunnels.

Parlendu à a cerimonia di illuminazione "T2 Tunnel" in u Passaghju di Kırkdilim, u Ministru Karaismailoğlu hà enfatizatu chì u Prughjettu di Passaghju di Kırkdilim hè un prughjettu chì rinfurzà ancu a pusizione di Çorum, chì hè a porta di a Regione di u Mari Neru chì si apre à l'Anatolia Centrale.

Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu spesu 2003 miliardi 5 milioni di lire in l'infrastruttura di trasportu è cumunicazione di Çorum dapoi u 274. Mentre era solu 2003 chilometri di strade divise in u 59, avemu aumentatu a lunghezza di e strade divise 5 volte à 356 chilometri. Avemu aumentatu a lunghezza di a strada di rivestimentu caldu bituminoso à 406 chilometri. Trà 2003-2020; Avemu finitu Samsun-Ankara Road, Northern Tetek Axis, junction Çorum-Sungurlu, Alaca Çorum-Yozgat, entrata Alaca, İskilip city pass, İskilip-Çankırı road è Saraydüzü-Kargı. "Avemu cunnessu Çorum à e pruvince di Samsun, Kırıkkale, Amasya, Yozgat è Sinop attraversu strade divise", disse.

"Forma una parte impurtante di l'assi nordu-sud chì ghjunghje à u Mediterraniu".

Ricordendu chì ci sò 2 prughjetti stradali in Çorum cù un costu di prughjettu di 985 miliardi 12 milioni à l'oghje, u Ministru Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Unu di questi hè, sicuru, u Passaghju di Kırkdilim, induve simu attualmente. U Passaghju Kırkdilim, situatu nantu à a Strada Çorum-Laçin, cunnetta Çorum à i distretti di Osmancık, Dodurga, Laçin è Kargı, è parte ancu da Sinop è ghjunghje à u Mediterraniu attraversu Boyabat, Kargı, Osmancık, Çorum, Yozgat, Kayseri è Niğde. parte impurtante di l'assi. Hè un prughjettu veramente impurtante per Çorum, chì hè a porta di a regione di u Mari Neru à l'Anatolia Centrale. "Hè un fattu cunnisciutu chì a strada di u prughjettu, situata in a parte muntagnosa trà Laçin è Kırkdilim, hà avutu parechje difficultà in u so funziunamentu in u passatu per ragioni cum'è sfondate è cascate di roccia".

"I viaghji trà scogliere ripide è scogliere in Kırkdilim seranu avà una cosa di u passatu."

U Ministru Karaismaioğlu hà dichjaratu chì ci sò 8,6 tunnel, 2 intersezioni di livellu è 4.099 passaggi sotterranei cù una lunghezza totale di 3 × 3 metri in u prugettu, chì hè cuncepitu cum'è una strada divisa di 2 chilometri, è cuntinueghja cusì:

"Se cunsideremu u tubu doppiu di 4099 metri, parlemu di una lunghezza di tunnel di circa 8.2 chilometri. In Kırkdilim, chì piglia u so nome da i tunnel T1, T2 è T3 è da e 40 curve di a strada, i viaghji chì si facenu soprattuttu trà scogliere ripide è scogliere saranu avà una cosa di u passatu. U travagliu di scavi di u nostru tunnel T553 di 3 metri di lunghezza hè statu finitu è ​​un grande prugressu hè statu fattu in i travaglii finali di cimentu di rivestimentu. A produzzione di cimentu di rivestimentu finali hè stata cumpletata in u tubu di manca, è 775 metri di prugressu sò stati fatti in u tubu ghjustu. "In u tunnel T389 di 1 metri di lunghezza, u prugressu hè statu fattu per sustene 563 metri di scavi in ​​u tubu di manca è 722 metri in u tubu di dirittu".

"Cù a fine di u prugettu, ci sarà un grande risparmiu di carburante è tempu".

U Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì anu finitu u travagliu di scavi in ​​u tunnel T157 di 2 metri di lunghezza è a produzzione finale di rivestimentu principia in u tubu di manca. Dichjarà chì quandu u prugettu hè finitu, a vita è a salvezza di a pruprietà di i citadini è i cunduttori chì viaghjanu nantu à a strada attuale serà assicurata, Karaismailoğlu hà cuntinuatu:

"Cù u cumpletu di u prugettu, i standard fisichi è geomettichi aumenteranu, a strada serà facilmente attraversabile, è si farà un grande risparmiu di carburante è tempu. A luce chì appare à a fine di u nostru Tunnel di Kırkdilim hè estremamente significativa. Esprime quantu brillanti u futuru di Çorum hè nantu à a strada di un forte sviluppu è un futuru più brillanti in ogni aspettu. "Cù a fine di u nostru prughjettu è assai più passi, purteremu Çorum à a qualità di vita chì merita".

U Ministru Karaismailoğlu inspeccionerà ancu İskilip Junction è Hospital Junction dopu a Cerimonia di Illuminazione di Tunnel T2 di Kırkdilim Tunnels. Karaismailoğlu, in u scopu di a so visita à Çorum; Visiterà Highways Çorum Branch Chief, Çorum Governorship, AK Party Çorum Provincial Directorate è Çorum Municipality.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*