In u scopu di u Prughjettu di Trasfurmazione è Sviluppu Urbanu di Mamak, 4 Residenze seranu Custruite

Mille case seranu custruite in u scopu di u prughjettu di trasfurmazione è sviluppu urbanu mamak.
Mille case seranu custruite in u scopu di u prughjettu di trasfurmazione è sviluppu urbanu mamak.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà acceleratu u so travagliu in u scopu di u "Nuvellu Prughjettu di Trasfurmazione è Sviluppu Urbanu Mamak". In u 2020, l'indagine in terra è i travaglii di perforazione sò stati realizati per custruisce residenze in i stadi 4, 5, 6 è 7 in l'area di u prugettu. U sindaco metropolitanu Mansur Yavaş hà annunziatu a nutizia, chì face piacè à i titulari di diritti, chì anu patitu dapoi anni in Mamak, nantu à i so cunti di e social media. U sindaco Yavaş hà dichjaratu chì a municipalità metropolitana custruirà 4 mila 477 case cù i so propiu mezi, è hà dettu: "Facemu a nostra offerta in marzu. Lasciate i detentori di diritti sorrisu ", disse.

Pigliendu a cunniscenza di a trasfurmazioni urbane è di l'abitazione di massa un passu più avanti in a capitale cù u principiu di a municipalità suciale, a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à purtà residenze di qualità cù spazii di rinforzu suciale adatti à a cità à i so beneficiari.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hè stata a prima persona à annunzià chì custruiscenu 4 mila 5 residenze in a 6a, 7a, 4a è 477a tappa in i Quartieri Mamak Derbent, Araplar è Dutluk in u scopu di a "Nova Trasformazione Urbana di Mamak è Prughjettu di Sviluppu" è ch'elli anu da finisce u calvariu di i beneficiari. hè accadutu.

U sindaco Yavaş, chì hà datu a bona nutizia à i beneficiari chì anu aspittatu è soffrenu dapoi anni per mezu di i so cunti suciali, hà dettu: "Avemu fattu azzione per 2 case chì custruiremu cù i nostri mezzi, cù un budgetu di più di 4477 miliardi TL, in u nostru Prughjettu di Trasformazione Urbana Mamak. Avemu finitu u nostru prughjettu. Facemu a nostra offerta in marzu. Chì i titulari di diritti surrisu. Riuniremu cun elli spazii viventi adattati à a capitale ".

U MUNICIPIU METROPOLITAU A COSTRUIRE CU E SUE OPPORTUNITÀ

U scopu di offre spazii muderni è abitabili à i citadini chì aspettanu e so residenze in l'area di Trasformazione è Sviluppu Urbanu di Mamak dapoi anni; Mamak Derbent custruirà residenze suciali equipate in i quartieri Arabi è Dutluk in a capitale chì preservanu a cultura di u vicinatu.

Per u prughjettu preparatu da u Dipartimentu di Prughjetti Speciali è Trasfurmazioni, u Dipartimentu di l'Affari di Scienze esce in licitazione in marzu. Hè previstu chì l'appartamenti da esse custruiti in e tappe in l'area di trasfurmazioni urbane seranu finiti da u 2023 è consegnati à i beneficiari chì soffrenu per un bellu pezzu.

U sindaco Yavaş, in u so video sharing, hà annunziatu chì a Municipalità Metropolitana hà patitu una perdita publica di 2020 miliardo di TL in 10 anni per via di e case non consegnate in u Prughjettu di Trasformazione è Sviluppu Urbanu di New Mamak, chì hà prumessu di compie in u so propiu mandatu à u riunioni parlamentari in ferraghju è uttrovi 1, è hà dettu chì anu da eliminà e lagnanza vissutu.

AGGIUNGIU VALORE À A REGIONE, U PROGETTU RIMUERA ANCHE I DANNI PUBBLICI

A municipalità metropolitana, chì hà pigliatu l'azzione è hà cuminciatu à travaglià per cambià a faccia di u distrittu di Mamak è portà à u valore chì merita, hà un totale di 950 residenze cù una superficie d'usu di 80 3 metri quadrati, 82 mila 100 445. metri quatratu è 120 4 metri quatratu in l'area situata in l'area di Trasformazione Urbana di Mamak è spaziu cummerciale.

E residenze muderne, chì saranu custruite in modu chì ùn disturbanu micca u stilu di vita è l'ordine di a ghjente di a regione, avarà spazii d'usu cumuni, parcheghji è grandi spazii paisaghji chì impediscenu a contaminazione visuale. Cù a consegna di e case da esse custruite dopu à l'offerta chì si terrà in una volta, a Municipalità Metropolitana serà largamente liberata da u pesu di affittu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*